الباوند في حال الاغلاق شمعه بالعه هل ندخل بعدها اما الانتظار تحت موفينج 21
Printable View
الباوند في حال الاغلاق شمعه بالعه هل ندخل بعدها اما الانتظار تحت موفينج 21
ربنا يكرمك يا احمد انت انسان محترم
لو قفل شمعة الساعة ديه كمان ربع ساعة حتكون ابتلاعية مرتدة من الموفينج 100
تسجيل حضور بعد اذنك
اسف على التاخير
شباب خرجت من اوردر كندي الاول على +16 حالا..
الملف المرفق 435505
** شباب خرجت من هدف الاول للكندي على +17 وكالعادة مع تقريب ستوب الثاني للدخول لضمان ربح الاول
**الخروج بسبب ان الزوج عند مكان ارتدادي قوي من قبل وساعتين بيحاول يكسره ولا يستطيع+ الزوج عامة نفسه حركته بطيئة
** المهم حابب اوصلكم حاجة دخولنا كان قوى لان فيه مفتاحين دخول بين بار..= كومبو
السلام عليكم
صفقه اليوم كانت على اليورو باوند
حققت الهدف الاول ولله الحمد
كانت تجربه للاستراتيجيه
شمعة بن بار مرتده من خط الموفينج 21
وسنضع تجارب عده لكي يستفيد الجميع
الملف المرفق 435506
ودمتم بعافيه
في حته بيع على البوند فرنك ايه رايك يا زعيم لو اغلق كده ابتلاااعيه...
البركة في ربنا ثم فيك يا ابو حميد
دخول جديد بالكيبل والله المستعان
صباح الخير للجميع
دخلنا بيع علي الباوند الان
ايش رايكم شباب؟