بارك الله فيك على الافادة.. ووينك ما شايفين شارتاتك مثل الفيديو الاول اخي براهيم
Printable View
لا اخي غير سليمة لاني قولت فى الفيديو لما نلاقي البرايس اكشن في منتصف بدون ما يلمس موفنجات فلا دخول
+ الاهم انك داخل 11 مساء..يعني وقت السيولة انتهى
انا سبب اختياري للساعة 8 انه بداية وجود السيولة
كما ترون واعملوا باك تيست من 8 هنا بداية الانفجارات والفرص السليمة قبلها لا يوجد خاصة فى ازواج اليورو والاسترليني
صباح الخير على كل اخوتي بالورشة
الملف المرفق 435471
عليكم السلام اخي براهيم
على راسي استفسارتك
شايف المثال الى امامنا فى الشارت
ستجد شموع صغيرة ثم تأتي شمعة تفتح وتصعد مباشرة
هذه ليست ابتلاعية فى رأيي وعادة تكون خادعة.. هنا الترند انقذنا منها
ولكن فى اوقات تأتي مع الترند وتكون خاطئة ايضا فلا دخول لنا فيها كأحد ملاحظات طريقتي
ايوة ياسيكو الفرصة انا قولت دخول وهى فعلا مرتدة من الموفنج الازرق
الارتداد ياشباب
انه تلاقيه بظل فوق الموفنج ورجع قفل تحتها مثل ما امامنا وقولت الارتداد من الموفنج الازرق بيبقا فرصة اقوى
فالدخول سليم هنا
اما ليه مدخلناش من الى بعدها لانها كما قولت قفلت فوق الخط مباشرة الله ينور عليك
هو الدخول كان فى اول شمعة وجابت هدفها خلاص فى الشمعة الابتلاعية
فرصة كانت صاروخ
الدولار ين وشمعه دخول الشراء الساعه 8 بتوقيت المنصة
بن بار
هل تعتبر صحيحة استاذ معطى
فقط للتدرب على الشكل وليس الدخول لاننا ملتزمون باليورو والباوند