بالظبط يامحمد الدخول قبل 9 احنا دخلناها بعد اغلاق شمعة 8
وده مفتاح الدخول بتاعنا البين بار
حتلاقي موضح كل شئ فى بالشارت فى نقطة الدخول هنا (https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2941805)
Printable View
بالظبط يامحمد الدخول قبل 9 احنا دخلناها بعد اغلاق شمعة 8
وده مفتاح الدخول بتاعنا البين بار
حتلاقي موضح كل شئ فى بالشارت فى نقطة الدخول هنا (https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2941805)
اتفضلي تحميل المنصة من هنا
http://files.metaquotes.net/fxdd/mt4...alta4setup.exe
الملف المرفق 435383
أستاذ معطي شو رأيك بهالصفقة شراء توافقني الرأي أم لا
ههههههههههه
طيب مشفي فرق بين مصر والسعودية ساعة الى اعرفوا
هى عامة على المنصة حتبقا موحدة لاى دولة لو وقفت على الشمعة حيكتبلك شمعة 8 وهى ده الى قصدي عليها ده بتوقيت مصر برضوا حتبقا 8
بس الى اعرفوا في فرق ساعة بين مصر والسعودية فالبنسبالكم حتبقا هى شمعة 8 بالمنصة الى انت بتصحلها الساعة 9 :18:
يارب متتلغبطش من الى كتبتوا عشان انا بدات اتلغبط هههههههههه
دة زوج اليورو استرالي
ماهى ده اخي فهد البين بار الى كلنا دخلنا منها بالظبط وكانت صريحة
ارجع كدة لاوردر الدخول حتلاقيها بالمربع https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2941865