بخصوص الموفيزج البنفسجي
شو رأيك نخليه من شروط المهمة مثلا اذا كان السعر فوق الموفينج هذا يعني اننا نبحث فقط عن الفرص الشراء
وتحته يعني فقط فرص البيع
Printable View
بخصوص الموفيزج البنفسجي
شو رأيك نخليه من شروط المهمة مثلا اذا كان السعر فوق الموفينج هذا يعني اننا نبحث فقط عن الفرص الشراء
وتحته يعني فقط فرص البيع
ممكن تقول لي ما هي اعدادات الموفينج
يآآآآرب ينشط الموضوع ..
السلام عليكم ورحمة الله
بسم الله الرحمن الرحيم
بداية كل الشكر والعرفان لصاحب الموضوع على طرحه للاستراتيجية وحبه للخير للاعضاء والزملاء
انا عندى اقتراح يا جماعه قبل ما السوق يفتح بكره
ايه رأيكو نشكل فريق او مجموعه ونستخدم الاستراتيجية دى ونشتغل عليها كلنا ونعرض الفرص ونتناقش فيها لان دايما العمل الجماعى بيكون مميز وبيطلع بنتائج احسن وافضل من الفردى
وكمان هيكون فى ميزة تنوع خبرات الفريق يعنى هناك محترف للكلاسيك مع خبير فى الهارموينك الى اليوت الخ الخ وده هيكون فى صالحنا جميعا لفلترة الفرص
اقترح قيادة الفريق لصاحب الموضوع الاخ عبدالعزيز اليمنى
انا عن نفسى هبدأ من بكره من افتتاح السوق بوضع الفرص اللى هدخل عليها لايف هنا فى الموضوع ان شاء الله
خالص تحياتى للجميع
هلا اخوان ماشاء الله مجتهدين بارك الله فيك
انا لااقدر اتابع الفريق بسبب حاليا يوجد لدي اشغالوانا اسف بس من يريد ان يتابع الاستراتيجية لابد لابد ان يدمجها مع الكلاسيكي ويلتزم بالاستوب لوس وتوكل على الله هذه الاستراتيجية مربحة جدا جدا بس اختاروا الفرص الواضحة وانا ان شاء الله سوف اضع صور شارتات فيها الشرح المختصر او زبد الموضوع
تحياتي للمتابعين
السلام عليكم ..
تسجيل متابعة لهذه الإستراتيجية الرائعة ..
أهديكم هذا الملف .. فيه زبدة ملاحظات وتوجيهات صاحب الطريقة ..
إن إحتجتم لترجمة فأنا في الخدمة ..
الكندي والأسترالي للمراقبة
فريم ال4
فرص بيع
السلام عليكم اليورو دولار فرصة بيع
.
الملف المرفق 395609
استعمل منصة فارنجولد اخى الكريم
الملف المرفق 395650
فرصة الأسترالي دخلتها عالديمو