1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
هل نستطيع ان نقول اننا بصدد تكوين دايفرجنس سلبى على المجنون
حلوه بصدد دى :0023:
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abosalah
هل نستطيع ان نقول اننا بصدد تكوين دايفرجنس سلبى على المجنون
حلوه بصدد دى :0023:
بصراحة غير مرتاح للقمم بتاعة ال cci لذلك لا اعتبره حاليا دايفرجنس لكن على الدايلى على الاوسما وال cci افضل وننتظر الانعكاس للنزول ان شاء الله
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
بصراحة غير مرتاح للقمم بتاعة ال cci لذلك لا اعتبره حاليا دايفرجنس لكن على الدايلى على الاوسما وال cci افضل وننتظر الانعكاس للنزول ان شاء الله
ان شاء الله يا استاذنا :0031:
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
استاذنا الكبير
الاستاذ سمير
اية رائيك فى الباوند / دولار
عمل دبل توب
ومعاهم دايفرجنس
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanymfm
استاذنا الكبير
الاستاذ سمير
اية رائيك فى الباوند / دولار
عمل دبل توب
ومعاهم دايفرجنس
نعم ياغالى دايفرجنس لكن هننتظر انعكاس افضل
عموما بكره هحلله واشوفه واقولك
تقبل ودى
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ارجومناللهانيكونهذاالاسبوعاسبوعامليئابالدايفرجنسات
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالناصر68
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ارجو من الله ان يكون هذا الاسبوع اسبوعا مليئا بالدايفرجنسات
عذرا على تلاصقالحروف
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الخير استاذ سمير
ابي رايك في الباوند عليه دايفرجنس ايجابي وهو الان عند نقطة دعم 1.9450
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
وكمان اليورو عليه دايفرجنس ايجابي وانا ارى نقطة 1.5400 جيده للشراء لان فيه ترند يومي قوي وهو موضح في الشارت
ولا رايك ايه يأستاذ سمير
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سلـطان
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الخير استاذ سمير
ابي رايك في الباوند عليه دايفرجنس ايجابي وهو الان عند نقطة دعم 1.9450
وعليكم السلام ورحمة الله حتى نقول شراء محتاجين الباوند يخترق 1.9487 والدايفرجنس سليم
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سلـطان
وكمان اليورو عليه دايفرجنس ايجابي وانا ارى نقطة 1.5400 جيده للشراء لان فيه ترند يومي قوي وهو موضح في الشارت
ولا رايك ايه يأستاذ سمير
تمام دايفرجنس سليم لكن محتاجين الاغلاق فوق 1.5386
3 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل هذا الدايفرجنس سليم يااستاذ سمير
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Baroo
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل هذا الدايفرجنس سليم يااستاذ سمير
وعليكم السلام ورحمة الله
اهلا وسهلا بيك معانا فى المتداول العربى وان شاء الله تستفيد معانا
بالنسبة للدايفرجنس سليم تماما
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اسف على ازعاجك يااستاذ سمير
هل هذا دايفرجنس على المجنونة على الدايلي
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Baroo
اسف على ازعاجك يااستاذ سمير
هل هذا دايفرجنس على المجنونة على الدايلي
تمام ياباشا ومافيش ازعاج