2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
انا مش هدخل اي صفقة الا لما اخد منك الاوكي
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden2000
انا مش هدخل اي صفقة الا لما اخد منك الاوكي
لا اوكيه الان شمعة الاسبوع واليومى كله هبوط فى هبوط لذلك انتظر اى شمعة انعكاس
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
شمعة انعكاس علي الدولار اندكس
في 3 سيناريوهات
الاول اننا في سي وهنعمل رابعة في خامسة
التاني
واننا اولي في ثالثه وبعدها صعود قوي
الثالث الاتنين غلط
ممكن رايك في الدولار فرنك
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden2000
شمعة انعكاس علي الدولار اندكس
في 3 سيناريوهات
الاول اننا في سي وهنعمل رابعة في خامسة
التاني
واننا اولي في ثالثه وبعدها صعود قوي
الثالث الاتنين غلط
ممكن رايك في الدولار فرنك
حسب الفريم الشهرى ارى ان الموجات الخامسة انتهت كهبوط واننا فى الموجة ايه صاعدة انتهى منها الموجة الاولى وحاليا فى نهاية الموجة التانية وننتظر بداية الموجة الثالثة صاعدة
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
ممكن شارت من شارتتاتك الحلوة
1 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden2000
ممكن شارت من شارتتاتك الحلوة
اتفضل ياباشا
طبعا انا تلميذ فى ايليوت وقد يكون الترقيم مش صحيح
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
الف الف الف شكر هنجرب معاه
موفنج 55
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden2000
الف الف الف شكر هنجرب معاه
موفنج 55
لاحظ ان اليورو والباوند بداوا فى شموع انعكاسية واحتمال كبير شمعة الاسبوعى هتقفل انعكاسية كمان مما يدعم صعود الدولار
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
طبعا دة تحليلي يارب توافقني عليه
معني الشارتات اننا في الرابعة علي الديلي وبعدها خامسة
التانيه علي الديلي قعدت شهر يعني مهنا شهر قبل الخامسة هبوط
ميزة الويفة دي بنسبة لي استوبتاها قليلة ومعقولة ولو السيناريو دة صح يبقي لسع في
هاي جديد للسترليني دولار
بصراحة اعصابي ولا الحساب مش مستحملة استوبات الاسترليني دولار
يارب تكون متفق معايا زممكنن نزلها في موضوع مستقل
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
فعلا من انجح الطرق الموجوده على للمتاجرة بالتشارت
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
ان شاء الله ساضع فرص اذا رايت واشارككم فيها
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden2000
طبعا دة تحليلي يارب توافقني عليه
معني الشارتات اننا في الرابعة علي الديلي وبعدها خامسة
التانيه علي الديلي قعدت شهر يعني مهنا شهر قبل الخامسة هبوط
ميزة الويفة دي بنسبة لي استوبتاها قليلة ومعقولة ولو السيناريو دة صح يبقي لسع في
هاي جديد للسترليني دولار
بصراحة اعصابي ولا الحساب مش مستحملة استوبات الاسترليني دولار
يارب تكون متفق معايا زممكنن نزلها في موضوع مستقل
والله ياباشا موجيا انا شايفه على الشهرى خلص 5 موجات هابطة والصعود من 0.9642 شايفه الموجة a واما احنا فى الرابعة من a وهيطلع الخامسة او الخامسة مقطوعة واحنا فى بداية b التصحيحية
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TapeReader
ان شاء الله ساضع فرص اذا رايت واشارككم فيها
اهلا بك معنا وفى انتظار فرصك
2 مرفق
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير صيام
والله ياباشا موجيا انا شايفه على الشهرى خلص 5 موجات هابطة والصعود من 0.9642 شايفه الموجة a واما احنا فى الرابعة من a وهيطلع الخامسة او الخامسة مقطوعة واحنا فى بداية b التصحيحية
احنا كدة متفقين مش مختلفين
اذا كنا عملنا خمس ويفات هابطة اذا في ويفة صاعدة تصحيحية علي المنثلي
ممكن تشتري لوت وتسيبه لعبد الرحمن تجوزه بيه:0023:
بس لو حللنا الوضع عموما مع الدولار اندكس والبوند
هنلاقي ان لسه في لو جديد لدولار فرند والدولار اندكس
وهاي للبوند دولار
وبعدين انا لو هطلع في A
هي تركيبها خملسي
وبعدين اللو الجديد للدولار فرنك ممكن ميرحش بعيد عن 1.04
وزي ماقلتلك استوباتها سهلة
مخمخ فيها وان شاء الله تزبط
رد: المتاجرة باستخدام الدايفرجنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden2000
احنا كدة متفقين مش مختلفين
اذا كنا عملنا خمس ويفات هابطة اذا في ويفة صاعدة تصحيحية علي المنثلي
ممكن تشتري لوت وتسيبه لعبد الرحمن تجوزه بيه:0023:
بس لو حللنا الوضع عموما مع الدولار اندكس والبوند
هنلاقي ان لسه في لو جديد لدولار فرند والدولار اندكس
وهاي للبوند دولار
وبعدين انا لو هطلع في A
هي تركيبها خملسي
وبعدين اللو الجديد للدولار فرنك ممكن ميرحش بعيد عن 1.04
وزي ماقلتلك استوباتها سهلة
مخمخ فيها وان شاء الله تزبط
اعتقد انه رمضان قال انه اليورو ايضا فى الرابعة تصحيحية قبل الخامسة الصاعدة والاخيرة
اعتقد انه كله هيكون كده
يعنى مش مختلفين