لو سمحت انا بايع اليورو دولار وعاكس عليا كثير واحب اعرف اتجاهه على المدى القريب هل هبوط ام صعود انا ضللت الطريق
Printable View
لو سمحت انا بايع اليورو دولار وعاكس عليا كثير واحب اعرف اتجاهه على المدى القريب هل هبوط ام صعود انا ضللت الطريق
صعود لاعادة اختبار الترند و فرصة بيع اتصور اخره 13530 اما الاهداف فتبدا من 3250 و الله اعلم
الملف المرفق 389751
صاحب الدكان او صاحب السعاده 3200 شكلها احلى :)
السوق حركته مريبة جداااا النهاردة يا صاحب الدكان , المفروض ان فى اهداف كبيرة الوقت المفترض لتحقيقها قارب على الانتهاء ... اعتقد شارت النهاردة هنشوف فيه عواميد نور من النوع الحلوف وزعازيع قصب شاهقة متواكبة مع تشكيلة امراض نفسية وعصبية هدية للسادة المتداولين فوق البيعة :0016:
استر ياللى بتستر
يا صباح الفل ريح اعصابك و اتبع التعليمات و ادعيلي او ادعي علي :)
حركه اليوم و الله اعلم
الملف المرفق 389781
يا صاحب الدكان انا هدفى النهائى لليورو والباوند موجود على المنصة من اسبوعين والحمد لله,, انا بتكلم على الخضايض اللى بتحصل فى السوق ,,يعنى تلاقى السوق ممل بطريقة مريعة تجيب كساح ومفيش حركة خالص وفجأة 300 نقطة فى شمعتين تلاتة من النوع الحلوف .. الله يمسيه بالخير اسماعيل ياسين لما كان بيكشف على واحد مجنون وبيقوله محصلش قبل كده وجالك تصدع فى المخيخ او تلخلخ نفسانى :0016:
اظن اغلب متداولى الفوركس بيعانوا من الاعراض دى :0016:
الف رحمه و نور عليه و قريبا نترحم على اليورو اللي بحاول يلعب بيت المقاومه 3500 الدعم 3300 بس للاسف معاه يوم واحد يتحرك فيه عشان كده 200-300 نقطة متوقعة اليومين دول و عن نفسي بدخل بكميات بسيطة و مفيش صداع و احمد لله فلو هبط كما هو متوقع ممتاز و لو غير رايه و ضرب رالي لفوق فالخسارة تكون بسيطة و التعويض سهل باذن الله . واللي عايز يعمل ثروة بصفقة واحده ممكن بس ابشرك بالمارجن يا طماع !
طيب ممتاز و ما رؤيتك للمدى القصير؟