رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M_A_G
باشا هل يمكن الدخول الآن بالاستراتجية الرابعة ؟
على اى عمله ده النموذج ماتكونش فى اى عمله ؟؟؟
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M_A_G
حلوة اوي الفكرة
المهم تكون استفادت وتركز قوى بقى فى الشموع الى اسمها انسايد بار اى شمعه جوه جسم شمعه بالكامل ركزوووا فى الشمعه ده وشوفوا ايه النتائج ؟؟؟؟
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
1 مرفق
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
صباح الخير على الجميع
أستاذ احمد هل انا صح
هناك حالة بيع لليورو دولار على شمعة الساعه 7 صباحا ( توقيت مكه )
على حسب الطريقه الاولى وهي ظهور شمعه (دوجي + هابطه ) بعد ظهور شمعة الشوتنج ستار
هل التحليل صح؟؟؟
لاني دخلت عليها .... وعلى فكره استاذ أحمد انا بدخل حقيقي لسبب اني مرتاح جامد على هذه الطرق التي تعلمتها منك استاذي ..
لكن يجب على الانتباه اكثر لاشكال الشموع
وأنا من المعجبين فيك جدا جدا
وحابب أني اتعرف عليك أكثر ولكن للأسف انا بالكويت وحضرتك في مصر على ما أعتقد..
ولكن حقيقتا أنا أتشرف بمعرفتك..
مرفق الشارت مبين حالة البيع
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
مبدئيا كده مبروك ال 30 بيب او ال 25 بيب ارباح متهيالى كلو قفل بعد الباى بتاعت انبارح
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
السلام عليكم وصباح الخير على كل من بالورشه
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M_A_G
صباح الورد على احلى ورد , السوق بدا يتحرك على الاقل بعد ان عاش نوم عميق طيلة يوم الاثنين
هو كان نائم انبارح بسبب اجازه البنوك الامريكيه واحلى صباح لاحلى ورد
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zarmat
صباح الخير على الجميع
أستاذ احمد هل انا صح
هناك حالة بيع لليورو دولار على شمعة الساعه 7 صباحا ( توقيت مكه )
على حسب الطريقه الاولى وهي ظهور شمعه (دوجي + هابطه ) بعد ظهور شمعة الشوتنج ستار
هل التحليل صح؟؟؟
لاني دخلت عليها .... وعلى فكره استاذ أحمد انا بدخل حقيقي لسبب اني مرتاح جامد على هذه الطرق التي تعلمتها منك استاذي ..
لكن يجب على الانتباه اكثر لاشكال الشموع
وأنا من المعجبين فيك جدا جدا
وحابب أني اتعرف عليك أكثر ولكن للأسف انا بالكويت وحضرتك في مصر على ما أعتقد..
ولكن حقيقتا أنا أتشرف بمعرفتك..
مرفق الشارت مبين حالة البيع
بص بقى zarmat ده يزيدنى شرف وان شاء الله هنعرف بعض كلنا بس انا لى يهمنى حاليا انك تتقن الطرق وتدعيلى اولا ثانيا تكون ملنزم جدااا بالطرق هو السلوك العام بيع حاليا لانه يوجد تصريف حالى بس انا مش داخل بيع لان ولا طريقه اتنفذت فوووق من ال 6 طرق مستنى بقى نشوف اشكال معينه ونورتنى يا zarmat
رد:البرايس اكشن + افتكاسات = ربح فى الفوركس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M_A_G
الحمد لله على ما اعطى الله , لم اكن حاضر على هذه الفرصة لكن لو لاحظت يعني توافق بين الاستراتجية 4 و الاستراتجية 1 , يعني دخول شراء شراء بضمان 90% , لعل اليوم خير باذن الله
خير ان شاء الله ولاتحزن الفرص فى السوق لاتنتهى