شكرا جدااا على الاهتمام واحلى تفاعل من الناس :015:
Printable View
شكرا جدااا على الاهتمام واحلى تفاعل من الناس :015:
فيديو الدرس الثالث
http://www.mediafire.com/?gra1xdaif7m187a
فيديو الدرس الثانى
http://www.mediafire.com/?n0bz8rae9h6aylm
فيديو الدرس الاول
شكرا علي استراتيجياتك
وجزاك الله كل خير
في سؤال حبرني بعض الشيء
- هي البروكر بتعكسب الزي طبعا اضافة الى 4 نقاط الخاصة بكل صفقة , لكن اقصد مثلا ان كان هناك ناس ذات رؤوس اموال عالية مثل 500000 دولار ستكسب ثروة من أبسك صفقات فماذا ن كانت تقوم بضفقات عديدة فستكسب ثروة الثروة ذهب يعني فكيف لبروكر ان يوفر مثل تلك الاموال عند طلبها و هو لا يربح كثيرا سوى 4 نقاط , على العموم انا عايز واحد يفسرلي طريقة اشتغالها و كيف تربح كما و ماذا يقوم الاعضاء الذين يشتغلون فيها فأنا لما يكلمني أحد عمالهم دائما ما اسمع ضوضاء كثيرة
40 مشاركة و لسا مازال مازال و الله يا بو حميد عايز اشكرك على استراتجيتك جميعا فالله قدر ان تكون انت مفتاح مشكلة كانت تواجهني و على فكرة في الاستراتجية الرابعة نسبة النجاح رائعة لكن هناك بعض الاخطاء فلترت بعضها بالاعتماد على التشبع كذلك لكن هناك أخطاء لا تفلتر لكن محتاج نقاط بيب أقل من 13 بيب يعني بعض الخبرة من المتاجر و حلوة فكرة الهجوم على السوق قبل خبر في الاستراتجية السادسة - في انتظار العملي
- سؤال آخر , هل يمكن المتاجرة بعد فتح السوق ب2 ساعتين ان كانت هناك توافق مع احد الاستراتجيات ؟
ان شاء الله فى استراتيجيه للاسترلينى بس مش هتتحط دلوقتى خالص معلش ليا وجهه نظر انا يهمنى نتقن ال 6 استراتيجيات السابقه ونحترفهم ثم ندخل على بعضوا وانت عارفنى مابطولش قوى دلوقتى فى 6 استراتيجيات معمولين فى 3 فيديوهات وان شاء الله القادم افضل انا عايز من الناس تحاول تبدع وتفلتر اخطاء الاستراتيجيات علشان لو حد عندو فكره افضل ونخرج بأفكار احسن
امثله لاستراتيجيه شموع الاخوه الاعداء