يا باشا دا انت رح تلخبط العالم , في الصورتين لل3 شموع المسرعة للقمم و ليست الاخوة الاعداء عد الى الصور و سترى ان هناك خطأ و الله اعلم
Printable View
يا باشا دا انت رح تلخبط العالم , في الصورتين لل3 شموع المسرعة للقمم و ليست الاخوة الاعداء عد الى الصور و سترى ان هناك خطأ و الله اعلم
فرصه شراء لليورو دولار حاليا على طريقه شموع الاخوه الاعداء للاختبار حاليا واستوب 1.2537
الخروج حالا على اى ربح
بيع على الطريقه الاولى استوب 1.2601
على الباوند دولار بيع بطريقه ثلاث انهار شماليه بتتكون
الترند صاعد لليورو هل نبيع؟
بالتوفيق ان شاء الله
لا اقصد المعاضه فقط التنبيه
الخروج حالا على 5 بيب ربح لشده التذبذب
لو السوق انهارده قفل كده هيبقى اصغر رينج فى 2012 لليورو دولار 29 بيب هل هذا ممكن يحدث
شكلى فى اليومين اللى غبتهم عنكم الامور اتطورت
معلش ظروف خاصه تبعدنى عن السوق
اتمنى من الاستاذ احمد مشكاركة فيها التطورات الجديدة
بارك الله فيك