كنت عايز اقول حاجه قبل ماامشي عشان لو مش كنت موجود تقدرو تتابعوا بنفسكم السعر هبط الى 2815 وصعد لقمه جديده
ناخد بالنا هنا انه موجيا قرب السوق يعكس اذا امتد محتمل يجد مقاومه عند المستوى 2930 العوده للمستوى 2815 يخلينا نتأكد اننا هندخل في الموجه الرابعه التصحيحيه اللي موضحه على الشارت الاخوه اللي عندهم بيع وهدجات ياريت يتصرفوا بناءا على هذا الاساس وان شاء الله يخرجوا ويسهلهم امورهم
اي شيء مش واضح في كلامي اخونا الدكتور مصطفى اكيد فاهمني ممكن يساعدكم ويوضحلكم
بالتوفيق جميعا ان شاء الله

