صفحة 47 من 97 الأولىالأولى ... 374142434445464748495051525357 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 691 إلى 705 من 1441
    الصورة الرمزية حــ م ــزه
    حــ م ــزه غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متفرغ مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم .. صباح الخير للجميع

يعني ننتظر منك إشارة ياحمزه..؟
    بارك الله فيك
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    حاضر ياغالي بس لسه الموجه لم تكتمل هانت ياميسر الامور ان شاء الله مع ان المناطق دي مناطق بيع سوينج بس بحاول اوصل لاقل انعكاس لاني عارف لو قلت بيع اللي بايع هيبيع تاني وانا بصراحه بدأت اخاف من الاخوة كله بيثقل على حسابه فيه مثل بيقول يافاعل الخير يافاعل الشر ومع اني بحاول اساعد الاخوة المتورطين وربحو الحمد لله بس من جوايا بقول تخيل السعر عكس عليك وواحد فيهم اتمرجن لاقدر الله مع اني مش قولتله يبيع وكمان ربح لما قولت شراء اكيد اول حاجه هيقولها حسبي الله ونعم الوكيل فيك ياحمزه مع اني مش ورطه في حاجه مسئوليه تقيله والله ربنا يسهل الامور

الصورة الرمزية متفرغ
    متفرغ غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حــ م ــزه مشاهدة المشاركة

حاضر ياغالي بس لسه الموجه لم تكتمل هانت ياميسر الامور ان شاء الله مع ان المناطق دي مناطق بيع سوينج بس بحاول اوصل لاقل انعكاس لاني عارف لو قلت بيع اللي بايع هيبيع تاني وانا بصراحه بدأت اخاف من الاخوة كله بيثقل على حسابه فيه مثل بيقول يافاعل الخير يافاعل الشر ومع اني بحاول اساعد الاخوة المتورطين وربحو الحمد لله بس من جوايا بقول تخيل السعر عكس عليك وواحد فيهم اتمرجن لاقدر الله مع اني مش قولتله يبيع وكمان ربح لما قولت شراء اكيد اول حاجه هيقولها حسبي الله ونعم الوكيل فيك ياحمزه مع اني مش ورطه في حاجه مسئوليه تقيله والله ربنا يسهل الامور
    لايعلم الغيب الا علام الغيوب سبحان .. وجل من لا يخطئ ولا ينسى

وانت تعمل توصيات على حسب فهمك في التحليل الله يزيدك فهم ويعطيك العافيه واذا اخطأت مره او اكثر من مرة وتمرجن حسابي او حساب اي واحد غيري مالنا حق نزعل عليك او نحط اللوم عليك الله يعطيك على قد نيتك وحبك لمساعدة اخوانك
    واعذرني على الرد اذا لم يوفيكم حقكم استاذ حمزة ونفس الكلام لكل الاساتذه الموجودين في هذا المنتدى

الصورة الرمزية yasser74
    yasser74 غير متواجد حالياً عضو نشيط

ربنا يبارك لك ويرزقك الخير إن شاء الله . يا أخى لا تثقل الأمور على نفسك . انت بتقول رؤيتك للشارت بدون توصيات وكل واحد يدير رأس ماله بطريقته وكل واحد مسئول عن حسابه واللى يزود فى الصفقات ويتمرجن لا قدر الله المفروض مايلومش حد غير نفسه لأنه هو اللى طمااااع وأهل زمان قالوا الطمع يقل ما جمع . بالنسبة لرؤيتك فى آخر شارت هى حقيقة رؤية رائعة جداً واعتقد اننا اقتربنا من مناطق البيع وأنا عن نفسى بدأت فى البيع وسايب هامش كبير فى الحساب تحسباً لغدر السوق مع إمكانية البيع من أعلى كمان . لا مؤاخذة طولت عليك لكن كنت عايز أصبح عليك . وتقبل تحياتى وتمنياتى لك بالتوفيق والخير الكثير إن شاء الله

الصورة الرمزية شريف المصرى
    شريف المصرى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طب ايه الكلام يابو حمزه يعنى قدامنا قد ايه تقريباً و نبدأ بيع .. احسن الواحد بقاله كدا داخل فى اسبوعين لا بيبيع ولا بيشترى واقف فى الاوفسايد زى أطاطا ما بتقول و ياريتنا حتى عاملين سوينج بنقاط محترمه مثلا ً :D

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متفرغ مشاهدة المشاركة
    لايعلم الغيب الا علام الغيوب سبحان .. وجل من لا يخطئ ولا ينسى

وانت تعمل توصيات على حسب فهمك في التحليل الله يزيدك فهم ويعطيك العافيه واذا اخطأت مره او اكثر من مرة وتمرجن حسابي او حساب اي واحد غيري مالنا حق نزعل عليك او نحط اللوم عليك الله يعطيك على قد نيتك وحبك لمساعدة اخوانك
    واعذرني على الرد اذا لم يوفيكم حقكم استاذ حمزة ونفس الكلام لكل الاساتذه الموجودين في هذا المنتدى
    الله يبارك فيك ويزيدك من فضله اهم شيء ادارة راس المال وان شاء الله خير لكن المشكله اللي يدخل من نفسه واساعده ويربح واذا تمرجن يمسك فيك اكيد انا عارف فيه ناس كده كتير يعني اعلق غلطي على مين مثلا غير حمزه الغلبان
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser74 مشاهدة المشاركة
    ربنا يبارك لك ويرزقك الخير إن شاء الله . يا أخى لا تثقل الأمور على نفسك . انت بتقول رؤيتك للشارت بدون توصيات وكل واحد يدير رأس ماله بطريقته وكل واحد مسئول عن حسابه واللى يزود فى الصفقات ويتمرجن لا قدر الله المفروض مايلومش حد غير نفسه لأنه هو اللى طمااااع وأهل زمان قالوا الطمع يقل ما جمع . بالنسبة لرؤيتك فى آخر شارت هى حقيقة رؤية رائعة جداً واعتقد اننا اقتربنا من مناطق البيع وأنا عن نفسى بدأت فى البيع وسايب هامش كبير فى الحساب تحسباً لغدر السوق مع إمكانية البيع من أعلى كمان . لا مؤاخذة طولت عليك لكن كنت عايز أصبح عليك . وتقبل تحياتى وتمنياتى لك بالتوفيق والخير الكثير إن شاء الله
    الله يبارك فيك اخي الحبيب ايوه انا عاوز واحد فاهم زيك كده احلل وهو يحلل معايا ويدخل بناءا على قراره مش ينتظرني اقوله بيع الله ينور عليك لمست اهم نقطة انا مش عايز اقول بيع عشان الكلمة نفسها محسوبه عليا اكيد انت فاهمني جزاك الله الف خير ياغالي
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف المصرى مشاهدة المشاركة
    طب ايه الكلام يابو حمزه يعنى قدامنا قد ايه تقريباً و نبدأ بيع .. احسن الواحد بقاله كدا داخل فى اسبوعين لا بيبيع ولا بيشترى واقف فى الاوفسايد زى أطاطا ما بتقول و ياريتنا حتى عاملين سوينج بنقاط محترمه مثلا ً :D
    ازاي بقى ياشريف باشا مااحنا كنا دخلنا الاسبوع اللي فات وربحنا كمان يعني جبنا جون من فاول صعب على فكرة دي مناطق سوينج بس محتاجه صبر ربنا يسهل الامور ان شاء الله على فكره دراجي امبارح اعتذر عن كلمته علشان لو اتكلم اتوقع كان هبط اليورو ولسه معاد هبوطه شويه فاعتذر بس ان شاء الله خير

الله يبارك فيك ويزيدك من فضله اهم شيء ادارة راس المال وان شاء الله خير لكن المشكله اللي يدخل من نفسه واساعده ويربح واذا تمرجن يمسك فيك اكيد انا عارف فيه ناس كده كتير يعني اعلق غلطي على مين مثلا غير حمزه الغلبان

الله يبارك فيك اخي الحبيب ايوه انا عاوز واحد فاهم زيك كده احلل وهو يحلل معايا ويدخل بناءا على قراره مش ينتظرني اقوله بيع الله ينور عليك لمست اهم نقطة انا مش عايز اقول بيع عشان الكلمة نفسها محسوبه عليا اكيد انت فاهمني جزاك الله الف خير ياغالي

ازاي بقى ياشريف باشا مااحنا كنا دخلنا الاسبوع اللي فات وربحنا كمان يعني جبنا جون من فاول صعب على فكرة دي مناطق سوينج بس محتاجه صبر ربنا يسهل الامور ان شاء الله على فكره دراجي امبارح اعتذر عن كلمته علشان لو اتكلم اتوقع كان هبط اليورو ولسه معاد هبوطه شويه فاعتذر بس ان شاء الله خير
    انا امبارح بصراحه خدت مقلب جامد .. فضلت مستنى الحج دراجى دا كتير اوى و فى الاخر زهقت و روحت شوفت حالى

و بالنسبه لدلوقتى عايزك تقوى قلبى و تقولى ابيع بأهداف قصيره ولا بلاش ؟ .. انا كنت بفكر لو ابيع حاجه من 2610 بهدف 2585 .. ولا انت شايف بلاش احسن ؟

انا امبارح بصراحه خدت مقلب جامد .. فضلت مستنى الحج دراجى دا كتير اوى و فى الاخر زهقت و روحت شوفت حالى

و بالنسبه لدلوقتى عايزك تقوى قلبى و تقولى ابيع بأهداف قصيره ولا بلاش ؟ .. انا كنت بفكر لو ابيع حاجه من 2610 بهدف 2585 .. ولا انت شايف بلاش احسن ؟
    مع اني متوقع الهبوط للنقطه اللي قلولتها دي زي اخر شارت حطيته بس هسيبك انت تقرر

ههههههههه دايماً محيرنى .. مش بايع :D

الصورة الرمزية alameen911
    alameen911 غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صباح الخير والفل والورد والكادي على الحلوين

ويوم زي الفل ومليئ بالارباح بمشيئة الرحمن

تحياتي بكل ود

ههههههههه دايماً محيرنى .. مش بايع :D
    استنى شويه يهبط وبعدين يصعد في اخر موجه ان شاء الله ممكن نبيع بكره سوينج وندخل يوم الخميس الحرب العالميه مع كل الاخبار المهمة علشان مش نفضل منتظرين يهبط لا يهبط ان شاء الله بتسونامي على رأي اخونا ابو جسار
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alameen911 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صباح الخير والفل والورد والكادي على الحلوين

ويوم زي الفل ومليئ بالارباح بمشيئة الرحمن

تحياتي بكل ود
    ياصباح الورد والفل عليك ياابو عبد الله
    ديما منورني والله

ان شاء الله يا غالى .. و ربنا يكرم الجميع

الصورة الرمزية Emadalaam
    Emadalaam غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

صباح الخير على عيونك عم حمزة,صباح الخير عليكم جميعا.
    أبشر حضرتك,ولدك ربح اليوم من صفقة استرالى دولار,كنت متابعها مع عمى حسين الاسكندرانى,
    والله وجوهكم الكريمة عليا,كلها خير وفرح.
    لك كل التوفيق.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة traderfx مشاهدة المشاركة
    صباح الخير على عيونك عم حمزة,صباح الخير عليكم جميعا.
    أبشر حضرتك,ولدك ربح اليوم من صفقة استرالى دولار,كنت متابعها مع عمى حسين الاسكندرانى,
    والله وجوهكم الكريمة عليا,كلها خير وفرح.
    لك كل التوفيق.
    صباح الخير ياغالي موفق دائما ان شاء الله , الله يزيدك من فضله

افتراضي رد:اليورو دولار فنيا

تحديث اليورو دولار
    حتى الان مستمرين لايوجد جديد ننتظر الموجه الاخيره الصاعده ان شاء الله التي نتوقع هدفها محصور في منطقه 2650_2700 ان شاء الله بعد الوصول لهذه المنطقه ان شاء الله نفكر في البيع اهم حاجه بلاش طمع الله المستعان
    ويدعم الوصول الى هذه المنطقه هو وجود الاسترالي ايضا داخل موجته الرابعه التصحيحيه بالاضافه عدم وصول الباوند حتى الان لقمه جديده
    نسأل الله التوفيق
    اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	eur.gif
المشاهدات:	48
الحجـــم:	22.6 كيلوبايت
الرقم:	336755

الصورة الرمزية aminebxl
    aminebxl غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

صباح الخير ياغالي حمزة

صفحة 47 من 97 الأولىالأولى ... 374142434445464748495051525357 ... الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17