صفحة 31 من 106 الأولىالأولى ... 21252627282930313233343536374181 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 451 إلى 465 من 1588
    الصورة الرمزية slim-shady
    slim-shady غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

تحليل رائع .. لكن انتو بتدخلو بناء على التحليل في صفقات ولا بس بتجربه المؤشرات ؟
    تحياتي لكم جميعا

الصورة الرمزية MRVivantor
    MRVivantor غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samerbaddar مشاهدة المشاركة
    تحديث
    انتو بتعملو الحاجات دي ازاى يبني ؟؟
    توقيع العضو
    The World is yours

الصورة الرمزية markov
    markov غير متواجد حالياً موقوف

يبدو ان الشباب قرروا مقاطعه هذه الورشه ، الاخ عمرو التابعي لم يشارك منذ فتره الاخ سامر لا يتابع مواضيعه الاخ تلميذ الايام مشغول ببعض ما عنده .
    ابو ريم قصته قصه .

بالفعل يا ابو ادم انت كنت على حق .

فقط احب ان اقول كلمه في هذا الشيئ للامانه والتاريخ قبل ان اترك الشغله انا ايضا

في مناقشاتي السابقه خلال عطله الاسبوع والتي كانت عن مواضيع جان ، وعن من اين اتى هذا الرجل بعلومه ، ثم عن الاستفتاء العظيم لاساليب التجاره ومدى صحتها للاخ عماد ، اظطررت احيانا الى انزال مواد علميه واثباتات اظن انها كانت حقيقيه .
    هذه الاثباتات وهذه الفيديوهات ليست ملكي وليست من اختراعي وانا درستها بالكامل كما يدرسها الاخرون من النت وفي بعض المدارس الخاصه ، فان جافت هذه الحقائق بعضا من الاراء وبعضا من امزجه الفكر فانا لست مسؤول عليها ، ون كانت مصاحبه ومتجانسه لما يثبته التاريخ وكانت حقيقيه فيجب ان يتحلى البعض بالشجاعه للاعتراف بحقيقتها .
    لذا انا ارى ان مثل هذه المواقف من بعض الاخوه لن تفيد موضوعنا ابدا مع انني اقدر مواقفهم وابادلهم نفس مشاعر الاحترام والتقدير ، فيا اخواني عمرو ابو ريم سامر تلميذ الايام ارجوكم اتركوا عنكم الزبد وادخلوا في البحر .
    هذه دعوه ثانيه مني ، فارجو الايفاء ، فمقداركم عزيز عندي .
    تحياتي
    آخر تعديل بواسطة markov ، 27-08-2012 الساعة 10:28 PM

الصورة الرمزية ابــ آدم ــو
    ابــ آدم ــو غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم
    ميه مساء ياصحبى
    عامل ايه ياغالى
    شوف ياصحبى انا امبارح كلمتك وقلتلك الوضع
    وزى ماوعدتك حصل كلام بينى وبين عمرو التابعى ومفيش حاجه ياباشا انت اخ عزيز وغالى واحنا اتفقنا من افتتاح الورشه دى ومن قبلها بشويه لما كنا نتناقش بور شه اختنا رانيا
    وانا لانى اعتبرك اخ غالى وببقا سعيد بنقاشك وبالورشه دى لانها فعلا فتحه خير وجمعه ناس محترمه كتير علشان كدا بعتلك علشان اقولك فين الخلل وتحاول تعرف ايه الوضع
    وانت ماقصرت الحمد لله لا فى الخاص ولا فى النهايه بالموضوع التانى

وان شاء الله احنا مع بعض طالما بينا كل احترام وتقدير
    ومع بعض للهدف ان شاء الله ^_^
    واى جديد اكيد بشارك معاك واعتقد عمرو التابعى نفس كلامى وان شاء الله باقى الشباب يكمل ف مشاركاته
    تحياتى اخوى
    آخر تعديل بواسطة ابــ آدم ــو ، 27-08-2012 الساعة 11:34 PM
    توقيع العضو
    -اللهم أسألك خير هذا اليوم وخير ما فيه وأعوذ بك من شره وشر ما فيه.

ممكن اسئل سؤال هل انتو بتستفادو حاجة من الخطوط ال عالشارت والالوان دي كلها ؟؟؟ دانا ساعات بحس انى ف معرض لوح الوان مش بتكلم ع مؤشر الاخ ماركوف انا بتكلم عالتطبيقات عمتا ال بتبقى ف المواضيع هل بتستفادو منها فعلا ؟؟ ولة عشان هترفعو عالمنتدي مش اكتر ؟؟
    توقيع العضو
    The World is yours

الصورة الرمزية markov
    markov غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابــ آدم ــو مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    ميه مساء ياصحبى
    عامل ايه ياغالى
    شوف ياصحبى انا امبارح كلمتك وقلتلك الوضع
    وزى ماوعدتك حصل كلام بينى وبين عمرو التابعى ومفيش حاجه ياباشا انت اخ عزيز وغالى واحنا اتفقنا من افتتاح الورشه دى ومن قبلها بشويه لما كنا نتناقش بور شه اختنا رانيا
    وانا لانى اعتبرك اخ عظيم وببقا سعيد بنقاشك وبالورشه دى لانها فعلا فتحه خير وجمعه ناس محترمه كتير علشان كدا بعتلك علشان اقولك فين الخلل وتحاول تعرف ايه الوضع
    وانت ماقصرت الحمد لله لا فى الخاص ولا فى النهايه بالموضوع التانى

وان شاء الله احنا مع بعض طالما بينا كل احترام وتقدير
    ومع بعض للهدف ان شاء الله ^_^
    واى جديد اكيد بشارك معاك واعتقد عمرو التابعى نفس كلامى وان شاء الله باقى الشباب يكمل ف مشاركاته
    تحياتى اخوى
    دمت للخير يا ابو ادم ، وانا اثق واحترم كلامك جدا وسلامي لجميع الاخوه

الصورة الرمزية تلميذ الايام
    تلميذ الايام غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة markov مشاهدة المشاركة
    يبدو ان الشباب قرروا مقاطعه هذه الورشه ، الاخ عمرو التابعي لم يشارك منذ فتره الاخ سامر لا يتابع مواضيعه الاخ تلميذ الايام مشغول ببعض ما عنده .
    ابو ريم قصته قصه .

بالفعل يا ابو ادم انت كنت على حق .

فقط احب ان اقول كلمه في هذا الشيئ للامانه والتاريخ قبل ان اترك الشغله انا ايضا

في مناقشاتي السابقه خلال عطله الاسبوع والتي كانت عن مواضيع جان ، وعن من اين اتى هذا الرجل بعلومه ، ثم عن الاستفتاء العظيم لاساليب التجاره ومدى صحتها للاخ عماد ، اظطررت احيانا الى انزال مواد علميه واثباتات اظن انها كانت حقيقيه .
    هذه الاثباتات وهذه الفيديوهات ليست ملكي وليست من اختراعي وانا درستها بالكامل كما يدرسها الاخرون من النت وفي بعض المدارس الخاصه ، فان جافت هذه الحقائق بعضا من الاراء وبعضا من امزجه الفكر فانا لست مسؤول عليها ، ون كانت مصاحبه ومتجانسه لما يثبته التاريخ وكانت حقيقيه فيجب ان يتحلى البعض بالشجاعه للاعتراف بحقيقتها .
    لذا انا ارى ان مثل هذه المواقف من بعض الاخوه لن تفيد موضوعنا ابدا مع انني اقدر مواقفهم وابادلهم نفس مشاعر الاحترام والتقدير ، فيا اخواني عمرو ابو ريم سامر تلميذ الايام ارجوكم اتركوا عنكم الزبد وادخلوا في البحر .
    تحياتي
    اهلا بك اخي العزيز ماركوف او كما ينادونك علية القوم في المنتدى بالعبقري ماركوف
    اصدقك القول لا اعرف من اين ابدأ بالرد عليك ، فمن يقرأ ما بين السطور فيما ذكرت في الاقتباس اعلاه يتردد في الرد لأنه مضطر لأن يكون صريح وموضوعي .
    لذا تقدير لشخصك الكريم سأرد اولا عن ما يخصني من انقطاعي البسيط عن الموضوع ؛ اغلب الاسباب لاتخفى عليك حفظك الله من ضغوط العمل....الخ وهذه فرصة لي ان يعرف اصدقائي الاعزاء باني مقصر بحق الجميع واخرهم انت .
    لذا اقدم اعتذاري لك ولهم عن اي تقصير وان شاء الله اكون عند حسن ظنكم .
    تبقى سبب وحيد هو رغبتك بعدم تشتيت القراء عن الاتجاه العام لليورودولار لأن تحليلنا مع بعض الزملاء كان على الموجات الداخليه بالاضافة للاتجاه العام ؛كما ان الموضوع يختص بدراسة موشر الاخ الفاضل وضاح عطار وهذا المؤشر بالفعل يهتم بالاتجاه العام . اذن فليس من اللباقه ان نعارض رغبتك الوجيهه . والنتيجه انخفاض معدل المشاركات وليس انقطاع تام .
    ثانيا بالنسبة للزملاء استطيع ان اجزم بشيئ واحد هو انك محل تقدير واحترام وحتما ستجدهم دائما معك ؛ وانقطاعهم ربما لظروف خارجه عن ارادتهم .
    دمت بعز ايها النبيل
    توقيع العضو
    Student of days

الصورة الرمزية samerbaddar
    samerbaddar غير متواجد حالياً عضو نشيط

افتراضي رد:+ مؤشرات قائده لا تموت ولا تندثر +

السلام عليكم
    عتاب الاحبة و السؤال احلى ما يكسبه الانسان في الدنيا
    لم و لن اقاطع سيدي الفاضل موضوع يقدم الخير و الافادة للجميع
    و الصورة تتكلم اليوم
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 27-08-2012 05-42-18 م.png‏   27-08-2012 06-53-02 ص.png‏   27-08-2012 03-01-54 م.png‏   27-08-2012 12-19-12 ص.png‏  
    توقيع العضو
    ارقام محققة للكيبل باذن الله
    ارقام محققة لليورو باذن الله

الصورة الرمزية abo reem
    abo reem غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة markov مشاهدة المشاركة

ابو ريم قصته قصه .

فيا اخواني عمرو ابو ريم سامر تلميذ الايام ارجوكم اتركوا عنكم الزبد وادخلوا في البحر .
    تحياتي
    هو احنا اللى سيبنا موضوعك ورحنا ندردش فى الجنس الارى والفراعنة وعلم الرمل ووووو
    ده انت اللى قصتك قصة

تحديث
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 28-08-2012 02-08-43 ص.png‏   28-08-2012 02-19-50 ص.png‏   27-08-2012 05-42-18 م.png‏  
    توقيع العضو

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

الحمد لله قدر مستوى 1.2277 رد الزوج والله الموفق

تم الاختراق قبل ميعادة بثلاثة ايام .. يوم اخر فوق الزاوية 90 فهو مكمل لاهدافة باذن الله المهم انة يبقى فوق هذة الزاوية حتى يوم 24 لتكملة اهدافة
    الزوج وصل للزاوية 360 يعنى كمل دورة كاملة على فريم الساعة من القاع السابق وايضا كمل نصف دورة على فريم الاربع ساعات من نفس القاع .. اعتقد والله اعلى واعلم انة عندة زيارة اخرى لمستوى 1.2392 الزاوية 90 حتى يأتى ميعادة لتكملة اهدافة ان شاء الله نتابع ونرى .

والله الموفق
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    اخى الكريم ماركوف دية اخر مشاركة تحديث اليورو دولار كتبتها ويبدو انها عدت عليك
    فى الصورة المرفقة تحديث جديد فى الميعاد انا كنت ذكرت من قبل انا بتعامل ازاى مع قصة المواعيد خصوصا لما بتخلف فى حسبتها وهنا على حسبتى على فريم الديلى ان اليورو يكون عند مستوى 1.2390 يوم 24-8 لكنة اخترق الزاوية 90 قبلها ب 3 ايام وصعد وخبط فى الزاوية 135 عند مستوى 1.2568 تقريبا واغلق اسفلها 3 ايام فكدة بنسبة كبيرة ذاهب الى المستوى المذكور سابقا ومن هناك انا بشترى لهدفنا بأذن الله
    وهناك مستوى لابد من مراقبتة جيدا وهو 1.2425 على مؤشر اخونا وضاح كما تعلم ومعنا ميعاد جديد
    لانى اخذت شمعة الاختراق وعدلت الخطوط والقناة لليورو كما موضح بالرسم والمستويات كما هية لا تتغير

اما بالنسبة لموضوع الاثباتات العلمية ومدى صحتها كما ذكرت انت فاردت ان اضيف على اثباتاتك صورة مهمة اظنها عدت عليك ياباشا ضيفها مع بقية المراجع ولو عايز من دة كتير قولى ابعتلك تانى .. وانا مش زعلان منك اخى ماركوف وليك عندى كل التحية والتقدير ومستمر معك حتى هدفنا باذن الله
    والله الموفق

الصورة الرمزية youness29677
    youness29677 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليك كيف حالك أستاذ عمر
    اشكرك على مؤشر و ضاح الذي أرفقته أنت
    فقد أعطاني إشارة قمة نهاية الأسبوع الماضي على 4 ساعات
    أرجو من الله أن لا تحرمنا من مثلها مؤشرات أخرى
    بارك الله فيك

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youness29677 مشاهدة المشاركة
    بارك الله فيك
    وعليكم السلام اخى يونس الحمد لله تمام
    طيب الحمد لله ان حضرتك استفدت من هذا المؤشر وباذن الله خير وبالتوفيق اخى يونس

يورو ساعة بساعة
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 28-08-2012 06-08-54 ص.png‏   28-08-2012 04-28-51 ص.png‏   28-08-2012 04-00-37 ص.png‏  
    توقيع العضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youness29677 مشاهدة المشاركة
    بارك الله فيك
    انهي مؤشر دا يباشا ياريت لو ترفقة ابص علية ؟
    توقيع العضو
    The World is yours

صفحة 31 من 106 الأولىالأولى ... 21252627282930313233343536374181 ... الأخيرةالأخيرة

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17