صفحة 63 من 193 الأولىالأولى ... 13535758596061626364656667686973113163 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 931 إلى 945 من 2881
    الصورة الرمزية Ashraf sherif
    Ashraf sherif غير متواجد حالياً موقوف

يا جماعة اي حد عايز يعمل حاجة يبعتلي او يبعت للعضو ماتريكس .. رجاء عايزين شئ من التنظيم
    وصدقوني جاري تجهيز حاجات كبيرة مع شركات عملاقة وان شاء الله خير

واللي يوصل لشركة يظبط الحساب ديمو الاول ويبعته لمستز وضاح بالبيانات
    آخر تعديل بواسطة Ashraf sherif ، 10-07-2012 الساعة 03:57 PM

الصورة الرمزية wolfkamikaz
    wolfkamikaz غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي رد:أريد شركه بهذه المواصفات

مازلنا ننتظر نتائج على شركة تداول افكس ان شاء الله خير
    بالله للاخوة الي تهبط في العزيمة تعودنا بكم في كل المناسبات هكذا و شيء طبيعي ان ليس شيء عندكم يكمل للاخير لان هدفكم باختصار محدود جدا
    بالنسبة للاخوة التي تريد عمل فريق على الخاص فاحترم الفكرة لكن الا ترون ان هناك بعض الانانية لان هناك من يريد ايجاد شركة ايضا
    الا ترون ان هناك من تعب من اول الموضوع الى الان و هكذا تريدون اخذ مكانكم في الموضوع بأي طريقة
    الشركات تعلة واهية
    اذا كانت كل الشركات ستمنع هذا الاكسبرت و هذا النظام فعندي ما اقول كل الشركات نصابة نعم نصابة و ربحها من خسارة العميل
    طيب تعال نشوف اذا كانت الشركة تربح السبريد فعلا اذن حين يربح اخونا عطار 1 بيب الشركة ستربح 1 بيب ايضا
    النتيجة 1 مليون لاخونا عطار و 1 مليون للشركة
    اذن اي شركة تتمنى هذا لكن لماذا الرفض لانها باختصار تربح عند خسارة العميل امواله
    انا ارى ترك الموضوع على العام لمعرفة حقيقة الشركات
    يكفينا استهتارا بالعقول فاوراق جميع الشركات كشفت
    خلي كل البروكرات تدخل و ترد علينا
    هذا الواقع الشركات الكبرى المتوسطة الصغيرة كل شركة على الانترنت فهي لسرقة اموال العامة الباحثين عن الثروة او الاعانة المالية
    مثلهم اذا رأيت شيخا يهوي فساعده على السقوط و اذا رأيت اعمى اكسر عصاه
    اخواني الاخ عطار يعرف ما يفعل و هو وضع الموضوع بعد ان درس جوانبه
    لا تنسوا خبرة هذا الرجل
    فكرو جيدا بما قلت فقد بدأت اقنعة البروكرات تسقط
    لماذا يرفضون ربح مليون دولار اذا كانو نظيفين

بص واحدة واحدة
    في حاجات بتفق معاك فيها وفي حاجات بختلف

بالنسبة للفريق اللي هناخد مكان الاعضاء فيه .. ايه دا ؟ مش فاهمك بصراحة
    احنا بنقول شئ من التنظيم والتنسيق ليس الا ..
    فين الانانية في كده .. ماحنا لما هنوصل لحل هيبقي قدام الناس كلها .. بالعكس .. دا في ناس بتتابع الموضوع في صمت ومنتظرين اي حد يوصل لحل ويدخلو عالجاهز .. ومع ذلك مش مشكلة .. قولنا نتعب شوية عشان الخير يعم .. لكن مش انانية اطلاقا !!!

تاني حاجة بالنسبة للبروكرز .. بتفق معاك في كتير مكسب العميل خسارة ليهم
    وفي اللي لما هتكلم الدعم مش هيعرف يقدم ولا ياخر لان مفيش في ايده حاجة وهيرفع الموضوع للادارة
    وفي شركات تانية ماشية يقوانين و واخدة تصاريح بطريقة عملها مينفعش تخالفها
    وخلي بالك ان شروط الاكسبيرت هيا اللي قاسية جدا .. يعني في مليون شركة نضيفة ترحب وتديلك عروض في حدود امكانيتها ..
    يعني ممكن تلاقي شركة سبريدها نقطين ثابتين وفيها كل اللي انت عايزه .. لما تحول تتكلم معاهم عالاسبريد يقولولك هنخليه نص دولار بس بعمولة و منصة ٥ ارقام

الموضوع مكلكع شوية .. بس اهو ادينا بنحاول .. لعل وعسي .. مفيش حاجة بعيدة عن ربنا .. واللي بيسعي للخير ربنا لازم يقف معاه

الصورة الرمزية M.A.T.R.I.X
    M.A.T.R.I.X غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz مشاهدة المشاركة
    بالله للاخوة الي تهبط في العزيمة تعودنا بكم في كل المناسبات هكذا و شيء طبيعي ان ليس شيء عندكم يكمل للاخير لان هدفكم باختصار محدود جدا
    بالنسبة للاخوة التي تريد عمل فريق على الخاص فاحترم الفكرة لكن الا ترون ان هناك بعض الانانية لان هناك من يريد ايجاد شركة ايضا
    الا ترون ان هناك من تعب من اول الموضوع الى الان و هكذا تريدون اخذ مكانكم في الموضوع بأي طريقة
    الشركات تعلة واهية
    اذا كانت كل الشركات ستمنع هذا الاكسبرت و هذا النظام فعندي ما اقول كل الشركات نصابة نعم نصابة و ربحها من خسارة العميل
    طيب تعال نشوف اذا كانت الشركة تربح السبريد فعلا اذن حين يربح اخونا عطار 1 بيب الشركة ستربح 1 بيب ايضا
    اذن اي شركة تتمنى هذا لكن لماذا الرفض لانها باختصار تربح عند خسارة العميل امواله
    هذا الواقع الشركات الكبرى المتوسطة الصغيرة كل شركة على الانترنت فهي لسرقة اموال العامة الباحثين عن الثروة او الاعانة المالية
    لا تنسوا خبرة هذا الرجل
    اخي العزيز لا يوجد احد يريد سرقه مجهود الاخوة الكرام ثانيا انا موجود في اول صفحه من المشاركات واتحدث مع الاخ وضاح العطار من البدايه وان كنت من دخل اخيرا فلا باس فالاول مثل الاخير كلهم داخلين علشان المجهود الفردي صعب لا تفرقه بين من دخل اولا ومن دخل ثانيا ومن دخل اخيرا
    اخي العزيز نتمني التعاون وليس سرقه مجهود احد انا اقدر كل من يجتهد واولهم الاخ وضاح العطار جزاه الله خيرا
    والتعاون خارج العام شئ ليس فيه خصوصيه بل فيه شئ من سرعه التعامل والتعاون والمحاورة
    واخيرا ادعوا الله بكل يمن وبركه وخير للاخ وضاح العطار الذي جمعنا وجعلنا يدا واحده فلا تفرقه ولا تهاون ولا احباط ابدا

الصورة الرمزية البحار75
    البحار75 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ashraf sherif مشاهدة المشاركة
    بص واحدة واحدة
    في حاجات بتفق معاك فيها وفي حاجات بختلف

بالنسبة للفريق اللي هناخد مكان الاعضاء فيه .. ايه دا ؟ مش فاهمك بصراحة
    احنا بنقول شئ من التنظيم والتنسيق ليس الا ..
    فين الانانية في كده .. ماحنا لما هنوصل لحل هيبقي قدام الناس كلها .. بالعكس .. دا في ناس بتتابع الموضوع في صمت ومنتظرين اي حد يوصل لحل ويدخلو عالجاهز .. ومع ذلك مش مشكلة .. قولنا نتعب شوية عشان الخير يعم .. لكن مش انانية اطلاقا !!!

تاني حاجة بالنسبة للبروكرز .. بتفق معاك في كتير مكسب العميل خسارة ليهم
    وفي اللي لما هتكلم الدعم مش هيعرف يقدم ولا ياخر لان مفيش في ايده حاجة وهيرفع الموضوع للادارة
    وفي شركات تانية ماشية يقوانين و واخدة تصاريح بطريقة عملها مينفعش تخالفها
    وخلي بالك ان شروط الاكسبيرت هيا اللي قاسية جدا .. يعني في مليون شركة نضيفة ترحب وتديلك عروض في حدود امكانيتها ..
    يعني ممكن تلاقي شركة سبريدها نقطين ثابتين وفيها كل اللي انت عايزه .. لما تحول تتكلم معاهم عالاسبريد يقولولك هنخليه نص دولار بس بعمولة و منصة ٥ ارقام

الموضوع مكلكع شوية .. بس اهو ادينا بنحاول .. لعل وعسي .. مفيش حاجة بعيدة عن ربنا .. واللي بيسعي للخير ربنا لازم يقف معاه
    الحقيقة أنا أطرح إستفساري للمرة الثانية لأننى طرحته على صاحب الموضوع ولكن يبدو انه لم يراه من كثرة الردود المتلاحقة (الحقيقه أعذره في ذلك) ، والإستفسار ببساطه هل عند التوصل إلى شركة فيها كل الشروط سوف يتم إعطاء نسخه من الإكسبرت إلى كل من يريد من أعضاء المنتدى ؟ (طبعاً هذا ليس تشكيكاً لأن صاحب الموضوع الأستاذ وضاح مكانته وأعماله كفيله بتبديد أي تشكيك) ولكن تساؤلي هنا حتى يكون الجميع على علم .
    ولكم خالص الشكر ،،

الصورة الرمزية allmouafa9
    allmouafa9 غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz مشاهدة المشاركة
    الشركات تعلة واهية
    لا تنسوا خبرة هذا الرجل

اخي السلام عليكم ليس في عملية التنظيم هذه سرقة اي مجهود الفكرة فقط للتنظيم وكل جديد نوافي به الاخوة هنا في الموضوع بس للحفاظ على سرية المعلومات عن عيون الشركات او من يريد عرقلة هذا المجهود والامل اخي
    وانت من اكثر الناس بصراحة التي تعبت في الموضوع وبلاش نخون بعض اخي وواصل مجهودك
    وبما ان الاخ ماتريكس يتواصل مع الاخ وضاح انخليه على رأس المجموعة ليكون اداة تواصل بيننا وبينه حتى لا نرهق الاخ وضاح ونشتته ايه رأيكم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البحار75 مشاهدة المشاركة
    الحقيقة أنا أطرح إستفساري للمرة الثانية لأننى طرحته على صاحب الموضوع ولكن يبدو انه لم يراه من كثرة الردود المتلاحقة (الحقيقه أعذره في ذلك) ، والإستفسار ببساطه هل عند التوصل إلى شركة فيها كل الشروط سوف يتم إعطاء نسخه من الإكسبرت إلى كل من يريد من أعضاء المنتدى ؟ (طبعاً هذا ليس تشكيكاً لأن صاحب الموضوع الأستاذ وضاح مكانته وأعماله كفيله بتبديد أي تشكيك) ولكن تساؤلي هنا حتى يكون الجميع على علم .
    ولكم خالص الشكر ،،
    بصراحة انا مش عارف ومقدرش اجزم في الموضوع دا ..
    بس مستر وضاح قال انه مش بيبخل علي الاعضاء باي حاجة .. واللي فهمته انه مستني يطمن لشركة معينة ويجربها بعد كده ينصح الناس بيها بعد مايجرب السحب .. دا اللي فهمته

وانا بصراحة جديد في الفوركس بقالي ٣ شهور بس لكن الناس القديمة والخبرة بيشكرو في مستر وضاح وبيقولو تعاملاته السابقة تشهد علي صدقه .. وكفاية والله وشه البشوش

الصورة الرمزية بوعمر
    بوعمر غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    اتمنى العذر لمن دخل الخاص
    والخاص فقط للأستاذ وضاح
    وان شاء الله راح يلقه الي يرضيه عندي
    وشكراا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البحار75 مشاهدة المشاركة
    ولكم خالص الشكر ،،

اخي نترك هذا للاخ وضاح فهو سيجد حلا مناسبا للجميع ان شاء الله

وما اتخيل ان الحل في اعطاء الاكسبريت بل فيه حلول احسن من هذا ان شاء الله

في معلومة كده عالماشي عايز اقولها ومحدش يفهمني غلط ..

معظم الحسابات الاسلامية السبريد فيها ممكن يزيد ..
    مش محتاجين حسابات اسلامية لو هنشتغل علي الاكسبيرت دا بس
    بكررها .. الاكسبيرت دا فقط ..
    لان مدة عمله مش هتبقي كبيرة زي باقي الاكسبيرتات

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بوعمر مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    اتمنى العذر لمن دخل الخاص
    والخاص فقط للأستاذ وضاح
    وان شاء الله راح يلقه الي يرضيه عندي
    وشكراا

حاول اخي مراسلة الاخ وضاح على الاميل تبعه للتواصل معه ويارب يجد الحل عندك اخي

شكرا لكم لكن جيد ان نقرأ بين السطور انتم ستبدأون رحلة البحث من الاول هكذا و اكيد ليس كل المشتركين عنده معلومات و ستكررون الشركات التي وقع ذكرها لانو اكيد هناك اعضاء عندها معلومات لكن ليست موجودة في الموضوع
    نحن على العام نريد وضع المواصفات المناقشة ثم الاختيار الانسب و هناك من يدخل لاختيار الشركة لانه يبحث كأخونا عطار تماما
    من الاولى ان كل الناس تعرف الحقائق
    انا لي صديق في بنك في كندا له غرفة تداول قال لي ليس للترخيص اي دخل في طريقة المتاجرة فكل بروكر مرخص يكون مرخص للدخول لاسواق المال شراءا و بيعا و بعدها يأتي البروكر بقوانين ادارية تسمى قوانين داخلية للمؤسسة تخدم مصلحتها فتحدد قيمة اللوت و منع الاسكالبينج ام لا
    اخي التجارة لعبة كبيرة
    اذا كانت البنوك تتاجر عبر الميتا فحلت لكن البنوك تتجنب هذا
    البنوك تسمح بكل انواع التجارة و السبريد منخفض لكن الغرف مقتصرة على برامج اخرى
    و معذرة منكم ان فهمتموني خطأ
    فنحن اخوة و نحن هنا لشخص اخينا وضاح

الصورة الرمزية squared
    squared غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الجواب واضح ... لان الشركات لا تعلم ان كنت ستربح مليون دولار بعملية واحدة ... أم بمليون عملية
    فمن الأفضل الافصاح عن هذه المعلومات عند مناقشة وسطاء الشركات ... أي أن نعدهم بفتح عدد من الصفقات يساوي x خلال y ساعة .. ومجموع العقود يساوي z لوت

يا جماعة رجاء اي حد بيراسل شركات يبعتلي او يبعت لماتريكس باسماء الشركات اللي بيتابع معاها .. عشان مينفعش اكتر من واحد يكلم نفس الشركة عن نفس الموضوع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة squared مشاهدة المشاركة
    الجواب واضح ... لان الشركات لا تعلم ان كنت ستربح مليون دولار بعملية واحدة ... أم بمليون عملية
    فمن الأفضل الافصاح عن هذه المعلومات عند مناقشة وسطاء الشركات ... أي أن نعدهم بفتح عدد من الصفقات يساوي x خلال y ساعة .. ومجموع العقود يساوي z لوت

هو هذا فتح العمليات الكثيرة بعقود كبيرة تحبه الشركات
    لان ربحها سيزيد و استغرب الى الان رفض الشركات
    ان كانت فعلا تربح السبريد لماذا لا توافق على هذه العروض

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17