الف شكر يامعلمه مانستغني عن توجيهاتك نتمنى لكي وقتا ممتعا
Printable View
الله يحيك يابومحمد ووياك ان شاءالله
ويسلموو يالليث
ولاتحاتي يايوسف ان شاءالله بيوصل منطقتك واكثر
الا احتياط ياجماعه لاني مابكون متابعه وياكم لو لاسمح الله صار انعكاس وتفعل معانا التبريد الثاني للباوند نقفله على 6050 مع التبريد الاول على طول . وننتظر 6020 ونفتح منها هيدج لعقد البيع الي من 5983 . فلو وصل منطقة عقدنا الاساسي نقفل البيع ونفتح شراء من 5970 بهدف 6020 ونقفل العقدين
وتصبحون على خير وبالتوفيق
السلام عليكم
100000000 مبروك يا سارة على فتح ورشتك هنا فى المنتدى العظيم المتداول العربى ---- افتكرتينى والا لا ؟ انا تفأجات بنقل موضوعك فى منتدى الجيران وان شاء الله هبعتلك ظروفى الفترة السابقة التى منعتنى من متابعتك
لكى كل الامنيات السعيدة وان شاء الله متابع معاكى هنا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساكم الله بالخير
الخوي دخلت معاك اليورو بيع من 3183
وربك ييسر
الخوي لو كمل اليورو صعووود راح ابرد من 323 وربنا ييسر