صباح الخير جميعاً
انا مش نايم بس مشغول والان وقت الاخبار .. الله يوفق الجميع
Printable View
صباح الخير جميعاً
انا مش نايم بس مشغول والان وقت الاخبار .. الله يوفق الجميع
اعتقد ان خبر الساعه 12 تبع اليورو ربما يحتاج الى استعمال الهيدج .. ولكنني لا انصح احدا وهذه لي فقط ولا اريد ان يتورط بها احد .. لان بعض الاحيان الخبر لا يكون محركا قويا .. بالنسبة لي وضعت الاوردرات .. وربنا يوفق
me 2 i am from south lebanon from kounin do u know it akid u know it right but now i live in beirut hadi nasralah roadاقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zaatary
nice to meet you my brother
حتى الان لا ارى تأثيرا للخبر على السوق ... ؟؟؟
Hey nice to meet you too brother , of course i have heard about your village but i had not visit it , anyway I hope i will in the futureاقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadiht21_ht
Good morning Ammar , yes the news had no effection on the currenciesاقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ammar2000a70
inshallah i will invite you to visit us some day ,can u give me your yahoo mail to be connectاقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zaatary
thank you brother
see you with good day
Nshalla my yahoo mail is : [email protected]اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadiht21_ht
I hope Ammar that you don't lose much , aah i remembered the you can close the hidge with no aproximatly , anyway .. you diserve everythnig Goodاقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ammar2000a70
اليورو ين شراء تقاطع 144.94 دخول 145.28 تلامس قوى على شارت ال 4 ساعات
لكنه بيختبر نقطة المقاومة 145.11 التى اختبرها مرة من قبل ارجو التصحيح والارشاد
THis day is a black day for the Buny girl strategy , there has been no chances for me to trade in , and the two chances which i have got in is closed by a lose and thx god .. lets wait and see the rest of this day , I hope good luck for you all and me :)
هو فعلا يوم غير واضح وربنا يعوض عليك ان شاء اللهاقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zaatary
وبالتوفيق لك وللجميع
هل تعتبر فرصة لونج حسب الاستراتيجية ؟
مجرد سؤال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WHISPER
no my freind I don't think so
اعذرني اخيzaatary ... ولكن الم تتحقق جميع شروط الاستراتيجية للشراء؟اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zaatary
1- تقاطع WMA5 مع WMA20 لاعلى.
2- الخطين فوق ال WMA100.
3- RSI above 50.
:75_75:
كنت اظن اني فهمت الاستراتيجية وشروطها