سلام عليكم
عيد سعيد عالجميع
ياريت يادكتور حمادة تحديث لوضع اليورو والشقلبظات الي بيعملها فينا دي
Printable View
سلام عليكم
عيد سعيد عالجميع
ياريت يادكتور حمادة تحديث لوضع اليورو والشقلبظات الي بيعملها فينا دي
السلام عليكم
كل عام و انتم بخير
بسم الله ماشاء الله اخى iyad_abed شعلة من النشاط
جزاك الله خيرا
وعليكم السلام ياغالي هلافيك
طبعا انت اقدم وقبلي وكل الاحترام لعيونك
وتلخيصك الرائع بصفحة 1422
واانا منتظرك كنت كرمال نشتغل على الموضوع ونساعد بعض احنا الاعضاء السعري الزمني
حياك الله مصري وكل عام وانت بخير رتب امورك وجهز تشارتاتك كرمال نتعلم منك
شكرا لكم جميع و ان شاء الله سانضم لهاته الورشة المباركة
وشكرا للاخ mesry للشرح القديم كما ارجو منك اخي ان ترجع وتفيدنا معك
سلام عليكم شباب
ياريت اياد باشا برضو ادينا نظرتك لليورو احسن وضعه صعب خالص
والله انا مطلع على الاستراتيجية من قبل و لفتت انتباهي لمدى دقتها ان شاء الله بودي احترافها و تعلمها جيدا
عيد سعيد لكل اعضاء المنتدى والورشة ، عيد مبارك لك أخي iyad_abed والف مبروك للمولود الجديد ربنا يحفظها وتتربى في عزك ان شاء الله
بسم الله الرحمن الرحيم
اليورو دولار
من فيديو الاخ حمادة كان راسم كل طريقه
عملت شوية تغيرات لقيت شي ملفت للانتباه
القمة اللي ذكرها الاخ حمادة من فريم الديلي 1.39900 صح
طبعا الشكل الرباعي ببدا 90 نصه الشكل الثماني ببدا 45 نصه بيطلع شكل السطعشاري بيبدا بالزاوية 22.5
مرة شفت ان الزاوية 22.5 مهمة في أولى الصفحات
قلت اجرب اشوفها 22.5/180=0.125 الفاكتور تاعها
360/22.5=16 اسم الشكل
الملف المرفق 440109
تكبير اكتر
الملف المرفق 440110
البنتاجون اللي كنا راسمينو
الملف المرفق 440111
كرمال الخربطة اخدت هاد القمة
الملف المرفق 440112
وللتاكيد اخدت الاحدث
الملف المرفق 440113
بسم الله الرحمن الرحيم
وجربت السطعشاري في تشارت الساعة سيكل 22
الملف المرفق 440114
العشاري الديكا جون
الملف المرفق 440115
ولو حطيت الزاوية 90 باعداد الديلي بتلاقي تمحور حول ال 90 مستهدف ال 180
والله اهلم بيكسرها وبعمل قاع وبرجع مرتد هيك احساسي لان لابد من مرحلة تكسير العظام
زاوية 180 عند السعر 1.07692
ان شاء الله اكون اقدرت افيدك
واذا لا خبرني
برجع بدقق اكتر وبستخرج ان شاء الله عشرين مليون شكل
تسلم ايدك ز ي الفل
تمام يعني لو معايا يورو و عايز اعزز الشرا اعززه من ١٨٠ ولا ايه رايك؟
وبالمرة ياريت تبقى تشرح دخولك ازاي وادارة راس مالك مع الطريقة اهو منكم نستفيد وجزاكم الله خيرا
كل عام وانتم بخير اخوتي الاعزاء :inlove::eh_s(7):