للرفع
Printable View
للرفع
http://www.youtube.com/user/MrHamadasalam?feature=mhee
الله ينور عليك يا دكتوووووور بجد استااااااااااااذ ورئيس قسم كمان ماشي زي ما قال الكتاب
كان ليه سؤال بس صغير عند حضرتك انشاء الله عندما يصل لمستويات 1.3428 ويرد منها الى نصف المسافه تقريبا زي ما اتعودنا من حضرتك بعدها بيصل انشاء الله اللى لنقطه المعرفوه اللى انا مش عارف ايه سرها لحد دلوقتى 1.3260 بس بعد ذلك يعاود الصعود مباشرة ولا من المحتمل انو يصل الى 1.3117 لانى بصراحه يا دكتور عندى هيدج قديم جدا من عند 1.3150 تقريبا وللاسف من مستوايات ال 38 ممكن افك الهيدج عند 32.60 ولا استني عليه ممكن يصل الى 1.3117 مع العلم انو حسابي ممكن ستحمل 250 بيب ياريت افادتك يا دكتور ياريت تفيدني بخبرتك الثمينة جدا وانا بصراحه كنت بنتظرة بموستويات 1.43 زى ما حضرتك قولت
فى انتظار رد حضرتك يا اغلى الغاليين ......
الملف المرفق 397285
شفت فيديو لحضرتك انى النقطه 1.3260 بتعطي مجموع الرقم 3 اى بداية دوره جديده تمام كده يا دكتور مستني رد حضرتك عندما يصل اليها سيبدا دوره جديده انشاء الله لاعلى ولا فى كلام جديد طبعا انا عارف انى احنا كده بنتكلم فى وقت لسه مجاش وهو ده اللى اللى حضرتك بتتميز بيه جدا ولازم الكل يستفاد من خبرتك وعلمك الله يجزيك خير يارب .
الله ينور عليك يا دكتوووووور بجد استااااااااااااذ ورئيس قسم كمان ماشي زي ما قال الكتاب
كان ليه سؤال بس صغير عند حضرتك انشاء الله عندما يصل لمستويات 1.3428 ويرد منها الى نصف المسافه تقريبا زي ما اتعودنا من حضرتك بعدها بيصل انشاء الله اللى لنقطه المعرفوه اللى انا مش عارف ايه سرها لحد دلوقتى 1.3260 بس بعد ذلك يعاود الصعود مباشرة ولا من المحتمل انو يصل الى 1.3117 لانى بصراحه يا دكتور عندى هيدج قديم جدا من عند 1.3150 تقريبا وللاسف من مستوايات ال 38 ممكن افك الهيدج عند 32.60 ولا استني عليه ممكن يصل الى 1.3117 مع العلم انو حسابي ممكن ستحمل 250 بيب ياريت افادتك يا دكتور ياريت تفيدني بخبرتك الثمينة جدا وانا بصراحه كنت بنتظرة بموستويات 1.43 زى ما حضرتك قولت
فى انتظار رد حضرتك يا اغلى الغاليين ......
الملف المرفق 397285[/QUOTE]
النيوزلندي دولار على فريم الساعه
الاسترالي دولار فريم الساعه
وهذا الاسترالي بعد ماارتد من زاويه 90
اليورو استرالي فريم الساعه
اتوقع هذا الشكل الاصح بما انه كسر القمه
الاسترالي
اتوقع كذا انتهى الصعود في الاسترالي
هاذا شارتين للاسترالي دولا ولليورو استرالي جاء الوقت وماوصل السعر على فريم الساعه
اليورو دولار فريم الساعه
الاساتذة الكرام
انا الحمد لله قرات الشرح اكثر من مرة و لكن للاسف هناك اشياء لم افهمها
انا استعملت المؤشر و حطيت الزاوية وحددت المستويات لكن المشكلة مع المستويات الراسية و السرعة
ارجو التكرم بتبسيط ذلك و كيفية وضع المستويات الافقية
او يكون فى شرح اخر بطريقة مختلفة ارجو ان تخبرونى به
جزاكم الله كل خير
هذا اليورو دولار اخذته شراء من القاع بعد ماانتهى زمن الهبوط قبل الخبر وحطيت الهدف الزويه 90 وتحقق وبعد كسر الزاويه اضفت عقد " الله يجزاك خير ي دكتور حماده "
وجزاك مثله ان شاء الله
خلى بالك هذا لا يعتبر كسر للزاوية 90
انا دخلت بيع على الشكل اللى ماشى علية من زمان ومستمر معه باذن الله
الملف المرفق 397831