ابو لين
ايه رأيك فى شراء USDCAD
Printable View
ابو لين
ايه رأيك فى شراء USDCAD
تحديث لجيم البينج بونج :0016:
تحياتي اخي ابو علي ..
الله يسعدلي اوقاتك
تفضل وهي احلى صورة لشارت اليورو وعليها خطوط الشمس والقمر والعلاقة بيناتهم كرمال عيونك
ان شا الله كون راسمهن صح
http://www12.0zz0.com/2012/07/03/13/779063019.png
طبعا الخط الاحمر يمثل الشمس
الازرق يمثل القمر
والبنفسجي يمثل الشمس والقمر
وعسى خير
دمتم بود
فيديو جديد للدكتور حمادة من الأمس
http://www.youtube.com/watch?v=3vd8V...em-uploademail
لا شمس ولا قمر ,,,,,, الزوايا والمراوح المنعشة وبس :0016:
بالنسبة للخانة scale والرقم 40 كمثال عشان فى ناس كتير مش بتعرف ترسم المروحة اصلا ولما بتخترها من insert وتنزلها على الشارت مش بتلاقيها ظاهرة الا لما تضغط عليها دبل كليك والمبتدىء ميعرفش الكلام ده ,,, وفى ناس بتعرف تنزلها على الشارت عادى وتشدها بالماوس من قاع لقمة مثلا لكن لو عاوزين يشتغلوا بالمروحة من قمة لقاع يعنى تكون موجهة لأسفل مش بيعرفوا يغيروا الأتجاه لأسفل ازاى ,, عشان كده انا شرحت بالتفصيل انك تكتب اى رقم وليكن 40 مثلا لأظهارها على الشارت ,, ووضع علامة ( - ) قبل الرقم فى حالة انك عاوز توجهها لأسفل
اما لو انت بتعرف تنزلها على الشارت وتتحكم فيها كده يبقى تمام ومش ناقص غير انك تشدها بالماوس من القمة للقاع او العكس زى ما بترسم الفايبو
[/COLOR][/SIZE][/QUOTE]
مشكووووووووووووووووور يابو حامد ياغالى
اخر فيديوهات الدكتور حماده سلام
http://www.youtube.com/watch?v=3vd8V...em-uploademail
ممكن اى من الاعضاء يرفعلنا البرنامج علشان نجربو مع بعضينا انشاء الله . ربنا يجازيك يادكتور خير انشاء الله وانا متاكد انى انت هتوصل انشاء الله
السلام عليكم
ملف الأيكسل إلي حدد الأتجاه ؟؟؟
وين ممكن ناقيه ؟؟
تقبلوا تحياتي