تمام عليك وهذا ما جعلني أغير المنصة عندي لمنصة أدق تبدأ من الاثنين وتنتهي الجمعة
Printable View
رسمتي لليورو دولار وكنت قد استخدمت مراوح فيبوناتشي ( من قمة لقاع ) فاصل زمني 18 شمعة
لو فيه خطأ حبذا لو تصححون لي فأنا متطفل على هذا العلم الرائع
ههههههههه اوعى يكون انضحك عليك دى حركات بهلوانية بيعملوها ولاد الأبالسة عشان يضيعوا الحسابات الصغيرة بتاعة الناس الغلابة :asvc: القافلة تسير الى 11900 ( باءذن الله ) وهذه مجرد وجهة نظرى المتواضعة وليست توصية ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااا
السلام عليكم يا اخوانhttps://forum.arabictrader.com/images/misc/pencil.png
ما رأيك اخي ابو حامد و اخي ابو لين بالاسترالي
صحح على اليومي لغاية الزاوية 90
ووصل على الاربع ساعات الى الزاوية 450 و ارتد منها بقوة
و حتى على الاسبوعي ارتد من الترند الوهمي
ما رأيكم
يعني انتهاء الشكل الدائري على الاربع ساعات
و انتهاء التصحيح على اليومي
و الارتداد من الترند الوهمي على الاسبوعي
هل بدأ الهبوط للاسترالي
الملف المرفق 333020الملف المرفق 333021الملف المرفق 333022
إخواننا ما هي حدود زوايا جان التي يرسمها أخونا حامد على شارتاته؟؟:00011:
وسمسم هو الي يكسب لحد دلوقتي
الملف المرفق 333138
الله عليك يا سماسيمو لو قفل على كدة
الملف المرفق 333139
السلام عليكم و رحمة الله
أخي حامد اذا أغلق فوق الريشة التي حددتها على اليومي هل يتحول الاتجاه الى صاعد؟؟ ام أنه مجرد دورة صاعدة ضمن الاتجاه الرئيسي؟
لكي أعرف خل أقفل الصفقات أم أعمل هيدج حيث عندي بيع من 1.2230
و جزاك الله كل خير
eur 1 hour
يا عم قمة ايه انا الاربع ساعات زي الفل وبعدين ده قاع
والدايلي زي الفل
فين بقى الي قصدك عليه
يا ريت كلامك يكون مدعوم بشارت بدل ماعمل معاك الدنيئة ههههههههههه