رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شامي
السلام عليكم و رحمة الله
أخي حامد اذا أغلق فوق الريشة التي حددتها على اليومي هل يتحول الاتجاه الى صاعد؟؟ ام أنه مجرد دورة صاعدة ضمن الاتجاه الرئيسي؟
لكي أعرف خل أقفل الصفقات أم أعمل هيدج حيث عندي بيع من 1.2230
و جزاك الله كل خير
لو كنت اعلم الغيب لاستكثرت من الخير ,, انت عارف اخى شامى انى مش بقول توصيات او بقول رأى فى صفقات وحسابات الناس من يوم ما جمعتنا الورشة هنا خوفا على اموال الناس ,, لكن عالعموم كسر الريشة يغير الاتجاه وان شاء الله هنزلك كل شارتات اليورو الموجودة عندى على المنصة لعلها تساعدك فى اتخاذ القرار المناسب
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
يا عم قمة ايه انا الاربع ساعات زي الفل وبعدين ده قاع
والدايلي زي الفل
فين بقى الي قصدك عليه
يا ريت كلامك يكون مدعوم بشارت بدل ماعمل معاك الدنيئة ههههههههههه
انت تانى :0016:
وبعدين انت مش شايف الشارتين اللى موجودين فى المشاركة ولا انا راسم بالحبر السرى
1 مرفق
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
يابني والله ما فاهم انت قصدك على ايه ارسم وشاور عالرسم عشان اعرف
بكلمك على شارت اليومى بتاعك ان راسم من القمة 13383 وانا قصدى تعدل الرسم وترسم من القمة اللى بعدها 13379 لأن الفرق بينهم بسيط ,, هتقولى طيب دول كلهم 5 نقاط فرق هقولك لا لأنها هتفرق معاك فى الفواصل الزمنية :0016:
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شامي
جزاك الله كل خير أخي الكريم و أنا أعرف انك لا تعطي توصيات
انا أخي انسان مسؤول عن نفسي و حسابي و قراراتي و مالي و بالسوري (شوري من راسي) ولكن يهمني رأيك للاستئناس
على كل حال سأنتظر اغلاق يومين متتاليين فوق الريشة تلك خوفا من أن تكون مجرد ألعاب نارية و بعدها سأغلق الصفقة
والله العظيم يا أخى انا لا اضع توصيات او اتدخل فى صفقات الغير ليس غرورا او تجاهلا ولكن خوفا من التسبب فى خسارة لأى شخص لأنى عندها لن استطيع النوم علاوة على حسابى عند الله فى الاخرة
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_sharaf
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
حاج محمد كده الحقيقه ظهرت وسمسم طلع عميل مزدوج صح ؟
يا سمسم اخونا ابو لين قال وكرر مرتين اننا مادام السعراسفل 1.24 يبقي هبوط انما لو السعر لا قدر الله اغلق فوق 1.24 يبقي كده السوق غير اتجاهه لصعود
واحنا الحمدلله مازلنا في طريقنا
ما انا قولتلك من الاول يا عم شرف انى شاكك انه جاسوس وانت مصدقتش وعندى احساس انه هو الطرف التالت اللى بيقولوا عليه :0016:
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
ماشي يا عم محمد معاك حق
بس ايه مبدا الرسم اللي اتعلمناه في الورشة , ( التوافق السعري الزمني ) صح ؟
شوف بقى الفواصل الزمنية عندي يا حج حامد السعر كل لما بيجي عندها بيغير اتجاهه ازاي وانت تعرف انها ممكن تكون صحيحة .
يا عم اشرف دي وجهة نظري ونفسي مرة تطلع صح بقى سيبونا ناخد فرصتناااااااااااااااااااااااا
هههههههههههههه عاجبك كده يا عم شرف اهو اتمرع علينا عشان بقى يرسم كويس :0016:
خد فرصتك يا سيدى هو احنا نكره ان ربنا يكرمك وتبقى سمسم دبليو جان ابو العز كله :0016:
2 مرفق
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM
اهرب اهرب من الاجابة ماشي يا عم
انت اللى جبته لنفسك :0016: مرفق شارتين واحد من القمة بتاعتك 13383 والتانى من القمة بتاعتى 13379 ومن غير فلسفة ولا زحمة فى الشارت هنزلهم الاتنين بالمروحة فقط :asvc:
وانا غلطان انى بصححلك :CEDP_Stealer_Animat هههههههههههه
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blackshadow
السلام عليكم اخي ابو حامد
لو سمحت تعطيني رأيك بهي المشاركة
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):