صفحة 892 من 1608 الأولىالأولى ... 3927928428828868878888898908918928938948958968978989029429921392 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 13,366 إلى 13,380 من 24118
    الصورة الرمزية alsafir
    alsafir غير متواجد حالياً عضو نشيط

براين ياغالي هو أنتم إعتمدتو الفلكي في الموضوع
    توقيع العضو

الصورة الرمزية simba2000
    simba2000 غير متواجد حالياً عضو نشيط

بسم الله الرحمن الرحيم
    فأما الزبد فيذهب جفاءا وأما ما ينفع الناس فيمكث فى الأرض
    صدق الله العظيم

أحب أفكرك بهذه الأيه الكريمه يا دكتورنا الحبيب
    روق بقه وخللى حد يقرأ لك المعوذتين
    على فكره أنا اتصلت بيك ومردتش
    كنت بس عاوز أسلم عليك

الصورة الرمزية youness29677
    youness29677 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foxyhakers1 مشاهدة المشاركة

ولوتجاوز بنقطه واحده
    شكرا لك أخي

الصورة الرمزية foxyhakers1
    foxyhakers1 غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain2jene مشاهدة المشاركة
    إخواني الكرام
    طلب مني لو سمحتم ، هل تلبونني؟؟؟؟

أرجو أن تقيد جميعا بقول الله تعالى (( وإذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما))

المعنى واضح : عدم الرد او الدخول في اي جدال مع اي شخص ضد التحليل المستخدم في هذه الورشة من فلكي رياضي وتجاهل الشخص تماما من اي رد والتركيز على الفرص والازواج فقط...

هذا علم مثبت ولا يوجد اي مانع من الاشتغال به لنفع الناس والحمد لله رب العالمين.

ملحوظة : من لا يريد الالتزام بذلك هو حر وليس مجبرا على ذلك ، لكني ساعتبرها عدم احترام للموضوع وصاحبه ولي شخصيا ان كنت مهما اصلا في هذا الموضوع.
    شكرا جزيلا
    والله هو ده اللى انا بعمله
    بريح دماغى ومش بدخل فى اى مناقشات مع اى حد خاصه فى موضوع الفلك

الصورة الرمزية alsafir

ههههههههه

يعني من الحين محد بيرد

طيب أنا ماراح أشارك لأني أزعل الدكتور وعشان الفلكي

أشوفكم على خير ياجماعه

ولا أنسى أعتذر للدكتور حماده ولكل الي زعلتهم

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    توقيع العضو

الصورة الرمزية razanhoran
    razanhoran غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

امسح وجهك بالرحمن يا دكتور وصلي على النبي هيك بيحكو عندنا في عمان هههه, انا ما فهمت الطريقه الا بالتطبيق المباشر وتابعت توصياتك ولغاية الان عندي عقود بيع رابحه من نفس المناطق اللي حضرتك ذكرتها بالاضافه الى صفقات الشراء سواء كانت سكالبنج او انترداي وممكن انكم تذكرون عندما قلت هدف اليورو في الاعلى 3232 وشرط الاغلاق فوقه للذهاب للهدف الثاني.الشهر اللي فات كان عندي اعلى نسبة ارباح من تاريخ دخولي هذا العالم واستطعت ان ادبل حسابي مرتين خلال شهر واحد فقط ولله الحمد والشكر الفضل لله اولى ثم لحضرتك والاستاذ عمرو والاخ معطي وجميع الاخوان .
    استاذ برين الفلكي اثبت جدارته في صفقاتي ولله الحمد وما زلت معك في الصفقة السوينجية شكرا لك اخي الكريم
    همسة القطر على شفبر الهاوية
    موفقين ان شا الله جميعا

الصورة الرمزية prince_ahmed
    prince_ahmed غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam مشاهدة المشاركة
    اختى الكريمة بارك الله فيكى

ذكرتى اخر نقطة بيع وليس شراء ولم تذكرى اول ولا ثانى ولا ثالث نقطة نقطة بيع

فهى صفقات متكاملة وتحاسبينى بالمحصة النهائية فانا ادرى كيف ادير صفقاتى وادرى كيف احافظ على حسابات الاخوة اللى داخلين معى صفقاتى

احب ان اذكر لكى شئ

منذ فترة كنت اشاهد شخص كشف حسابة مزهل فاردت ان اعرف كيف يدير صفقاتة

فقال لى كلمة واحدة عشان اعرف اكسب لازم اخسر الاول قولتلة مش فاهم قالى هاتعرف لما تشوف الصفقات ازاى بادخلها

وهنا لما كنت بادخل صفقات بيع ثم ادخل معها صفقات شراء كان الاخوة يقولون طيب مانقفل صفقات البيع على ربح جيد وندخل شراء

كنت اجيبهم لا من يدخل معى صفقاتى فليلتزم بطريقتى اما من يدخل بمزاجة فهو حر ولا اتحمل مسئوليتة

وزمان كنت باضع اهداف بعيدة جدا يعنى كمثال كان اليورو عند 11800 وقلت وقتها انة ذاهب الى 14700

رد عليا بعض الاخوة يااااااااااااااااااااة ياترى مين يعيش؟

الواحد يدخل صفقات انترداى احسن ياعم وعيشنى انهاردة ومش عارف اية بكرة

وتلف الايام وياتى السعر المنتظر ولكن ابحث عن الاخوة الذين كانوا يتهكمون ويقولون انتر داى فالا اجدهم

فقد طحنهم السوق بين رحاياة وتخبطهم يوميا صفقات رابحة فرابحة فرابحة وتأتى الخاسرة كالموج الكاسح وتاكل كل ما قد جمعوة

ويصبح الفوركس بالنسبة لهم مجرد مرحلة وانتهت وكانت تجربة قاسية

فاين اعضاء المنتدى المشتركين سنة 2004 واين واين واين؟

على العموم اختى الكريمة ساضع لكى هذة المشاركة لكى تستريحى فانا اعرف مدى خوفك على الاخوة الاعضاء الكرام وعلى حساباتهم

للتذكير للمرة الاخيرة

الصفقة الاولى بيع من 13406 والسعر الان 13200 ربح 206 نقطة

الصفقة الثانية بيع من 13480 والسعر الان13200 ربح 280 نقطة

الصفقة الثالثة بيع من 13070 والسعر الان 13200 خسارة 130 نقطة

الصفقة الرابعة بيع من 13114 والسعر الان 13200 خسارة 86 نقطة

الصفقة الخامسة بيع للكيبل من سعر 15890 والسعر الان15840 ربح 50 نقطة

ارجو اغلاق جميع الصفقات الان

والربح فيهم 320 نقطة

ومعنا 190 من صفقة الشراء الاولى و49 من صفقة الشراء الثانية لليورو دولار

يبقى المجموع 559 نقطة وبارك الله فيما رزق

واعزرونى لن اذكر نقاط دخول او خروج بعد ذلك والطريقة امامكم ولكل واحد رؤيتة الخاصة ويتحمل نتيجة دخولة

والله المستعان
    هو ليه احنا دايما بنبص للجزء الفاضى من الكوب ونسيب المليان
    مع احترامى لقرار حضرتك يا دكتور حماده وايلى انا حزين منه على الاخر بس انا شايف انك ظلمتنا فيه خصوصا اننا دخلنا الموضوع علشان نتعلم منك وعلشان نستفاد من خبرتك تيجى حضرتك بعد ما حسستنا بالامان تسيبنا فى نص الطريق علشان شوية اشخاص حسبنا الله ونعم الوكيل فيهم يا دكتور حماده لو جيت تبص على الموضوع هتلاقى ايلى مقتنعين بالموضوع اكتر من ايلى بيشككه فيه يبأى ليه تبص على القله المندثه وتسيب باقى الثوار :D ياريت يادكتور تتراجع عن قرارك لانك وعدتنا انك هتعلمنا فكرتك واحنا مش هنسيبك غير لما نتعلمها ونعلمها لغيرنا علشان العلم مينتهيش وعلشان طريقتك تسمع فى العالم كله وعلشان نفكر الناس ان كان فيه واحد محترم حب يفيد الناس بدون اى مقابل وكان سبب لسعادة ناس كتير واتمنى انك تراجع نفسك يا دكتور وتعرف انا ايلى بيحبوك كتير اوى وانت عارف ان القله دى موجوده فى كل مكان الا اذا كان الموضوع له ابعاد تانيه وانك واخد القرار من زمان تحياتى ليك يابن الشرقيه يا محترم ومنتظر منك الرد ان شاء الله انك مكمل معانا رغم انف الفلول والقله المندثه

الصورة الرمزية brain2jene
    brain2jene غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alsafir مشاهدة المشاركة
    براين ياغالي هو أنتم إعتمدتو الفلكي في الموضوع
    اخي الحبيب السفير بارك الله فيك ، نحن نخاف الله كما تخافه انت ،، ارجوك راجع القران سترى ان اكثره يتكلم عن المعجزات العلمية
    هذا يعني ببساطة كل شيء مسخر للانسان بما فيها الكواكب والنجوم والفلك بشكل عام...بشكل لا يتعارض مع علم الله في الغيب المطلق...
    هذا رايي المتواضع وانت حر في رايك ايضا...
    اسألك بالله : ألم يثبت التحليل الفلكي الذي رايته جدارته؟ هذا علم له قواعده وأصوله بما يتوافق مع ارادة الله.
    تحياتي

الصورة الرمزية brain2jene
    brain2jene غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razanhoran مشاهدة المشاركة
    امسح وجهك بالرحمن يا دكتور وصلي على النبي هيك بيحكو عندنا في عمان هههه, انا ما فهمت الطريقه الا بالتطبيق المباشر وتابعت توصياتك ولغاية الان عندي عقود بيع رابحه من نفس المناطق اللي حضرتك ذكرتها بالاضافه الى صفقات الشراء سواء كانت سكالبنج او انترداي وممكن انكم تذكرون عندما قلت هدف اليورو في الاعلى 3232 وشرط الاغلاق فوقه للذهاب للهدف الثاني.الشهر اللي فات كان عندي اعلى نسبة ارباح من تاريخ دخولي هذا العالم واستطعت ان ادبل حسابي مرتين خلال شهر واحد فقط ولله الحمد والشكر الفضل لله اولى ثم لحضرتك والاستاذ عمرو والاخ معطي وجميع الاخوان .
    استاذ برين الفلكي اثبت جدارته في صفقاتي ولله الحمد وما زلت معك في الصفقة السوينجية شكرا لك اخي الكريم
    همسة القطر على شفبر الهاوية
    موفقين ان شا الله جميعا
    اختي رزان بالتوفيق ان شاء الله ، على فكرة التحليل الفلكي هو اصل كل فنون التحليل التي تستعملونها حتى في طريقتكم ...نعم موجودة
    هو الاساس لكل اصول التحليل ، علم ذلك من علمه وجهله من جهله...
    تحياتي وبالتوفيق في صفقة الكيبل و اليورو ين ان تم الدخول من القمة ((القطر على قولتكم ههههههه))) اتحطله بريكات كما رايتي..

الصورة الرمزية razanhoran
    razanhoran غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اختي رزان بالتوفيق ان شاء الله ، على فكرة التحليل الفلكي هو اصل كل فنون التحليل التي تستعملونها حتى في طريقتكم ...نعم موجودة
    هو الاساس لكل اصول التحليل ، علم ذلك من علمه وجهله من جهله...
    تحياتي وبالتوفيق في صفقة الكيبل و اليورو ين ان تم الدخول من القمة ((القطر على قولتكم ههههههه))) اتحطله بريكات كما رايتي..
    مش راح اتنازل عن 109 رغم بريكاتك ههههه مع العلم انو راح يجيب اكتر من هيك والله اعلم وانت سيد العارفين

الصورة الرمزية prince_ahmed
    prince_ahmed غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخي الحبيب السفير بارك الله فيك ، نحن نخاف الله كما تخافه انت ،، ارجوك راجع القران سترى ان اكثره يتكلم عن المعجزات العلمية
    هذا يعني ببساطة كل شيء مسخر للانسان بما فيها الكواكب والنجوم والفلك بشكل عام...بشكل لا يتعارض مع علم الله في الغيب المطلق...
    هذا رايي المتواضع وانت حر في رايك ايضا...
    اسألك بالله : ألم يثبت التحليل الفلكي الذي رايته جدارته؟ هذا علم له قواعده وأصوله بما يتوافق مع ارادة الله.
    تحياتي
    براين ياريت تكبر دماغك ومترديش على كلااام فارغ مش كل واحد حافظ كلمتين فى الدين هيعمل فيه شيخ ويحلل ويحرم بمزاجه يكفينا قول الله تعالى ( افلا يعقلون & افلا يتدبرون & افلا يتفكرون ) وده معناه ان ربنا طالبنا اننا نفكر ونتدبر ونتعقل كل شىء موجود حتى نتفهم ان كل شىء فى الارض له دلاله من عند الرحمن ويكفينا قول الله تعالى بسم الله الرحمن الرحيم ( انما يخشى الله من عباده العلماء ) وده معناه ان اكتر ناس بتخشى ربنا وبتحبه هم العلماء لانه يستطعون ان يروا من عجائب خلق الله ما لم يستطع غيرهم ان يراااه يبأى ياريت كفانا كلام فى الحوارات دى ومش عايزين نخليها تلهينا عن هدفنا الرئيسى وهو التعلم وشكرا

الصورة الرمزية alsafir

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince_ahmed مشاهدة المشاركة
    براين ياريت تكبر دماغك ومترديش على كلااام فارغ مش كل واحد حافظ كلمتين فى الدين هيعمل فيه شيخ ويحلل ويحرم بمزاجه يكفينا قول الله تعالى ( افلا يعقلون & افلا يتدبرون & افلا يتفكرون ) وده معناه ان ربنا طالبنا اننا نفكر ونتدبر ونتعقل كل شىء موجود حتى نتفهم ان كل شىء فى الارض له دلاله من عند الرحمن ويكفينا قول الله تعالى بسم الله الرحمن الرحيم ( انما يخشى الله من عباده العلماء ) وده معناه ان اكتر ناس بتخشى ربنا وبتحبه هم العلماء لانه يستطعون ان يروا من عجائب خلق الله ما لم يستطع غيرهم ان يراااه يبأى ياريت كفانا كلام فى الحوارات دى ومش عايزين نخليها تلهينا عن هدفنا الرئيسى وهو التعلم وشكرا
    حسبي الله ونعم الوكيل
    حسبي الله ونعم الوكيل
    حسبي الله ونعم الوكيل
    توقيع العضو

الصورة الرمزية mohalia
    mohalia غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

و الله خسارة مع اول خطوااتنا معكم يريد الاستاد حمادة ان يترك الموضوع مع اني اراه و الله اعلم من اقوى المواصيع التي قراتها مند بدايتي بالفوركس و افكار الاستاذ حمادة جديرة بالتقدير و المتابعة لا اريد ان ابدي ملاحظتي بحصوص الامر الاخر فكل يعي ما يفعل و من نصح له جزيل الشكر لكن لا اكراه في ارغام الناس بان تعتقد ما تعتقد لذا ارجوا من الاخوة الدين شتتوا الموصوع ان يلتزموا بما قاله الاخ براين و من اراد المتابعة اهلا و سهلا و من لم يرد فالمنتدى به عدة مواصيع و لويتبع ما اعجبه

الصورة الرمزية 101
    101
    101 غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

السلام عليكم
    اخواني ليه زعلانين ومحملين الاخ حماده اكثر من طاقته

كلام الاخ حماده واضح لن يضع نقاط دخول وبس
    لانها تفتح مجالات للنقاش العقيم .

اما التواجد في الموضوع فهو معنى وسيجيب على اي استفسار من اي شخص

ودي وتقديري للجميع

الصورة الرمزية 101
    101
    101 غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً