صفحة 1057 من 1608 الأولىالأولى ... 575579571007104710511052105310541055105610571058105910601061106210631067110711571557 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 15,841 إلى 15,855 من 24118
    الصورة الرمزية حبرووووق
    حبرووووق غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

سلام عليكم
    كيفكم اخواني
    بصراحة اعتقد اني وصلت متأخر
    لاكن إن شاء الله يكون وصولي هو بداية جديدة للموضوع
    بصراحة يا اخوان انا تهت في الموضوع بكثرة مواضيعة
    فلو فية مشاركة تجمع جميع العناصر المهمة او شرح وافي حتي يرجع إلية المبتدي
    اعتقد انني بدات فهم رسم الزوايا
    وهل هذا الرسم للعملة الكندي ين صحيح

لاكن لم افهم كيفية رسم الزمن
    وان شاء الله القي من يوجهني ويساعدني لاتقان هذه الطريقة

الصورة الرمزية brain2jene
    brain2jene غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MDlufy مشاهدة المشاركة
    طب بناء على ايه بتقول الكلام ده هتقوم قايلى فلكى و الخ الخ و اقرا مواضيع و تابلت و ان حضرتك خبرة و عارف المتاجرين الكبار بيتاجروا ازاى و خلاص عديت على فكرة كفاية بجد كلام و خلاص عايز تفيد الناس علمهم الصيد و متدهومش سمك و كمان لسه فى المية يا ريت بلاش غرور و تطبيل لما تقول كلمة اعمل حسابها عشان حتى لو ناس واثقت فى خبرة سيادتك متتأزيش و اللبيب بأشارة يفهم
    انا حسابى قافله مش عاوز ابص عليه عشان سيادتك معيش 5000 دولار عشان استحمل انعكاس 500 نقطة و لو كده بلاها اتاجر احسن لو كل صفقة يعكس عليا 500 نقطة و حضرتك بتقول الكلام ده لمين يا خبرة انت صدقت على شارت الـزاوية 120 على الاربع ساعات و انا كنت شغال على شارت الزاوية 90 وخدت الاتجاه صح من اوله و لثقتى فى خبرة سعادتك اتأذيت و ناس تانية اتأذت و حتى انت غرورك مصورك ان الاعتذار مرفوض ربنا يعوض علينا و يديك على قد نيتك
    يا اخي انا لم اوجه كلامي ليك ، كلامي للاخت نهى وللذين يثقون في رؤيتي للسوق ،، نفسي افهم ما دخلك؟؟ لانك قلت سابقا انه لا يعجبك اسلوبي اذا ، لا كلام بيننا وانت قلت الاحترام متبادل اذا لماذا هذا الكلام الان؟؟؟؟؟؟
    بعدين ما معك 5000 دولار صدقني نصيحة ارحل من السوق او ادخل بلوتات 10 سنت فقط وبستوب لوس عشان ما تخسر ورح تشوف كلامي هذا صحيح 100% ،، وبعدين ضربت مثال 500 نقطة انعكاس كمثال لا اكثر وليس انه يعكس علي هكذا دوما ...

وانا اكثر من مرة قلت يا اخي انا لالالالالا اوصي ، اوكي ؟ مفهوم الكلام ولا بتكلم لغة مش مفهومة؟؟
    وليس هناك من شيء لا عتذر عنه لاني لم اخطئ والحمد لله ربي يعلم هذا تماما
    والخاسر لا يلومن الا نفسه ، لانه يدخل اي صفقة مهما كانت من اي شخص بدون معرفة اسم الزوج حتى !!
    لذا قل خيرا او اصمت يا اخي.

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noha elahwany مشاهدة المشاركة
    لو تكرمت يا اخى براين هو ينفع اشتغل الاين سبيسينج للاربع ساعات 1000 وليس 2500 كما فى هذا الشكل الذى احترم الزاويه 72 والزاويه 144

الملف المرفق 319391
    نعم يجوز وتوكلي على الله ، باذن سوف تخرجين رابحة بحول الله وقوته
    بعد ذلك لا تدخلي المجانين نصيحة ، فطبيعتك لا تتناسب مع سلوكم السعري وادخلي بناء على تحليلك انتي فقط

لاني اقولها بصراحة ،للاسف لحد الان لم ارى اناس كثر قد فهموا الطريقة كما ينبغي مع اننا تعدينا الالف صفحة من الموضوع.

تحياتي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AhmedBasha مشاهدة المشاركة

ياخى حتى لو كنت بتعمل توصيات مباشرة محدش يقدر يلومك اللى بيدخل بيدخل بايده مش بايدك انت
    والمفروض الخاسر يلوم نفسه فقط

وبعد كده ياعم انا هدخل معاك بقى ههههههههههه
    اشكرك على ثقتك الغالية اخي العزيز ،، والخاسر لا يلومن الا نفسه
    يا ترى عندما كانت صفقاتنا الماضية وهي كثيرة تحقق مئات النقاط ، لم يأتي احد ويقلي مبروك ويدعولي
    الا من رحم ربي على الخاص
    في حين انا اعلم تماما ان اناسا كثر بصمت ياخذونها حتى بدون كلمة شكرا ، وانا لا اطلب منهم جزاء ولا شكورا لكن عندما يعكس السعر 100 نقطة يقلك ليش هيك ههههههههههه
    فعلا تعمل خير شرا تلقى
    تحياتي يا اخي العزيز

الصورة الرمزية loana
    loana غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain2jene مشاهدة المشاركة
    يا اخي انا لم اوجه كلامي ليك ، كلامي للاخت نهى وللذين يثقون في رؤيتي للسوق ،، نفسي افهم ما دخلك؟؟ لانك قلت سابقا انه لا يعجبك اسلوبي اذا ، لا كلام بيننا وانت قلت الاحترام متبادل اذا لماذا هذا الكلام الان؟؟؟؟؟؟
    بعدين ما معك 5000 دولار صدقني نصيحة ارحل من السوق او ادخل بلوتات 10 سنت فقط وبستوب لوس عشان ما تخسر ورح تشوف كلامي هذا صحيح 100% ،، وبعدين ضربت مثال 500 نقطة انعكاس كمثال لا اكثر وليس انه يعكس علي هكذا دوما ...

وانا اكثر من مرة قلت يا اخي انا لالالالالا اوصي ، اوكي ؟ مفهوم الكلام ولا بتكلم لغة مش مفهومة؟؟
    والخاسر لا يلومن الا نفسه ، لانه يدخل اي صفقة مهما كانت من اي شخص بدون معرفة اسم الزوج حتى !!
    ما قال لك ابو ريم
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo reem مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    انا اعتذر لك لو كلامى سبب لك ضيق
    وانت عارف معزتك عندى او المفروض تكون عارفها
    ولكن الكلام ليس موجه لك
    فكما قلت انت انك لن تاخذ نيشان
    الكلام موجه لمن ياكلون على كل الموائد ويدبسون الناس ويخرجوا منها زى الشعرة من العجين
    انت تعلم من الملكى اكثر من الملك فى وجه الملك فقط او فى حضرة بلاطه
    لكنه غير ذلك مع الاخرين وكلام كتير ليس هنا مكانه ولا يستحق اصلا النقاش فيه
    وشكرا
    دول مش توصيات

ارى ايضا فرصة اليورو كندي جميلة يستهدف 12600 باذن الله والبيع من المناطق الان جميلة...من الزاوية 180 عند 13300
    مبارح شرحها الدكتور...
    بالنسبة للين نعم قوية لكني افضل الانتظار ااسفل الزاوية 180 ب 45 درجة للشراء ...
    تحياتي
    اللي عاوز 500 نقطة يشوف الاسترالي على الديلي وين رايح ويشوف الجمال.... وسيبكم من الكيبل واليورو دلوقتي لانه باذن الله مفروغ امرهم والله اعلم....
    يا ترى في ناس صابرة لسا في السويسري ،، هههههههههه لن اتنازل عن 9500 ثم 1.05 باذن الله
    فوق 9100 من اسبوع هههههههه لاول مرة
    ولسا الخير جاي باذن الله
    طيب خد دي وبشارة ان شاء الله
    الكيبل حيكمل نزول ل 15730 والله اعلم طالما لم يخترق 15852 بشمعة 4 ساعات قوية ، ومفيش داعي نستنى لول
    واديها سلاسة ههههه
    انا بايع المجانين كلهم ان شاء الله لا خوف باذنه تعالى
    بعته من 12882 وان شاء الله لا يخترق القمة المسجلة
    و كلها عاكسه اكثر من 300 نقطه
    ارحمنا يرحمك الله

الصورة الرمزية خاطر
    خاطر غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loana مشاهدة المشاركة

ما قال لك ابو ريم

دول مش توصيات

ارحمنا يرحمك الله

طيب 300 نقطة ولم يتغير الاتجاه الى الان ان شاء الله الاهداف قريبة
    انا بايع المجنون والكندي ين ايضا ولازلت بالصفقة ولا ارى اي تشائم او انعكاس قوي عادي حبيبي

..........

الصورة الرمزية loana
    loana غير متواجد حالياً موقوف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خاطر مشاهدة المشاركة

طيب 300 نقطة ولم يتغير الاتجاه الى الان ان شاء الله الاهداف قريبة
    انا بايع المجنون والكندي ين ايضا ولازلت بالصفقة ولا ارى اي تشائم او انعكاس قوي عادي حبيبي

..........
    قال د/حماده : الطريقة اللى تعكس 200 نقطة بلاش منها كمتاجرين انتراداى

الصورة الرمزية MDlufy
    MDlufy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

والله لولا احترامى للدكتور و ان الموضوع بتاع كنت هرد عليك رد الله اعلم كان هيبقى ازاى
    يابنى الله يباركلك احتفظ بعلمك لنفسك احنا داخلنا الموضوع ده نتعلم من الدكتور مش من سيادتك ولو سيادتك عندك علم هتفيدنا بيه كتر خيرك متقعدش بقى تقول بعت و اشتريت و اعتقد و اعرف و خلى بردو علمك و صفقاتك لنفسك و انتهى الكلام عشان انت مستفزنى اوى و خلينا احنا اللى على قد حالنا ربنا يكرمنا مع واحد زاى الدكتور و يبقوا 50000 مش خمسة بس

الصورة الرمزية خاطر
    خاطر غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MDlufy مشاهدة المشاركة
    والله لولا احترامى للدكتور و ان الموضوع بتاع كنت هرد عليك رد الله اعلم كان هيبقى ازاى
    يابنى الله يباركلك احتفظ بعلمك لنفسك احنا داخلنا الموضوع ده نتعلم من الدكتور مش من سيادتك ولو سيادتك عندك علم هتفيدنا بيه كتر خيرك متقعدش بقى تقول بعت و اشتريت و اعتقد و اعرف و خلى بردو علمك و صفقاتك لنفسك و انتهى الكلام عشان انت مستفزنى اوى و خلينا احنا اللى على قد حالنا ربنا يكرمنا مع واحد زاى الدكتور و يبقوا 50000 مش خمسة بس

براين توكل على الله وكمل مايهمك احد

انت شمعه للموضوع

بارك الله فيك

.........

الصورة الرمزية aikimo
    aikimo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم
    هذا فيديو جديد للأخ حماده، الرجاء الإطلاع عليه
    http://www.youtube.com/watch?v=JrO3Z...sUJIwIN2sz-8s=
    آخر تعديل بواسطة aikimo ، 22-04-2012 الساعة 03:45 PM

الصورة الرمزية yasser74
    yasser74 غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خاطر مشاهدة المشاركة

براين توكل على الله وكمل مايهمك احد

انت شمعه للموضوع

بارك الله فيك

.........
    وانا أؤيدك فى كلامك . الأخ براين بيقول على صفقاته من غير ما يقول لحد بيع او اشترى . مش معقول كل ما حد يدخل صفقة وتعكس عليه يدخل يلوم أى حد قال على الصفقة دى . ونرجع تانى ونقول إدارة راس المال مهمة جداً مش معقول واحد حسابه 500 دولار يدخل بأكتر من 50 دولار لأنه كدة يبقى بيهرج ويرجع يلوم الناس التانيين طيب ما يلوم نفسه الأول . ولا يهمك يا ابو لين من أى كلام

الصورة الرمزية aikimo
    aikimo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طيب يا جماعة الخير
    أنا بعدني بايع الباوند ين لأول مرة في حياتي لأنني إستأنست برأي الأخوان و لم أحكم رأي (طبعا الخطأ مني مبدئياً، مش مشكلة، كلها دروس عملية)، و أتمنى أن ينزل قبل أن يمرجن الحساب
    بس بدي أعرف، هل ممكن يفتح السوق على غاب صعود؟
    و إذا ممكن، يعني كم نقطة ممكن يطلع؟؟؟
    و شكرا

الصورة الرمزية mohamed hamed
    mohamed hamed غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aikimo مشاهدة المشاركة
    طيب يا جماعة الخير
    أنا بعدني بايع الباوند ين لأول مرة في حياتي لأنني إستأنست برأي الأخوان و لم أحكم رأي (طبعا الخطأ مني مبدئياً، مش مشكلة، كلها دروس عملية)، و أتمنى أن ينزل قبل أن يمرجن الحساب
    بس بدي أعرف، هل ممكن يفتح السوق على غاب صعود؟
    و إذا ممكن، يعني كم نقطة ممكن يطلع؟؟؟
    و شكرا
    قول يارب
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة euro5.gif‏  

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loana مشاهدة المشاركة

ما قال لك ابو ريم

دول مش توصيات

ارحمنا يرحمك الله
    طيب عاكسة كيف ، شوف وقت المشاركة كم كان السعر للاسترالي كان 10465 وشوفه الان ههههههههههه بعدين وصل الى 10240 ليش ما اخذت ارباحك؟ ههههههه والله عالم تستهبل بصحيح
    والكيبل كم كان سعره؟ وقت المشاركة كان 15835 وصعد بشمعة 4 ساعات فوق الرقم 15852؟ يعني 20 نقطة بس وبعدين تظل في الصفقة طيب مهي مشروطة ههههههههههه يعني الطفل الصغير بطلع من الصفقة؟ ولا ايه ركز يا ابني والبس نظارة ((( "الكيبل حيكمل نزول ل 15730 والله اعلم طالما لم يخترق 15852 بشمعة 4 ساعات قوية ))) طيب اخترقها تخرج بسلام امال ايه.
    طيب والسويسري وصل كام بعد المشاركة دي ؟؟؟ وصل 9250 وشوف ،،، يعني ما عكسش اي حاجة بالعكس الناس ربحت وابو علي بشهد على الموضوع دا هنا.

بالنسبة للمجنون اذكر المشاركة اللي بعدها باني اخذت خمسين نقطة علطول ،،، لذا انقل بشرف ولا تغير الحقائق لانها من الاثام الكبيرة فحذراي!!!

لا ، الا الاسترالي كندي دي ، كان وقت المشاركة 13330 وخلي نهى تقلك كمان هههههههههه انها ربحت فيه برضو ونزل ل 12960 والله العظيم
    اما الين يا باشا حدث ولا حرج قلت عند 8045 رح يتوقف مؤقتا وستوب 20 نقطة ، كام جاب اللو 8028 وجاب هدف 8162 ووقف برضو عندها

يعني والله انت فضحت نفسك بنفسك هههههههههههههههههه

اي شخص مش متاكد يراجع وقت المشاركات والاسعار ، وسيرى العجب !!!!
    آخر تعديل بواسطة brain2jene ، 22-04-2012 الساعة 05:27 PM

الصورة الرمزية yasser74
    yasser74 غير متواجد حالياً عضو نشيط

طيب عاكسة كيف ، شوف وقت المشاركة كم كان السعر للاسترالي كان 10465 وشوفه الان ههههههههههه بعدين وصل الى 10240 ليش ما اخذت ارباحك؟ ههههههه والله عالم تستهبل بصحيح
    والكيبل كم كان سعره؟ وقت المشاركة كان 15835 وصعد بشمعة 4 ساعات فوق الرقم 15852؟ يعني 20 نقطة بس وبعدين تظل في الصفقة طيب مهي مشروطة ههههههههههه يعني الطفل الصغير بطلع من الصفقة؟ ولا ايه ركز يا ابني والبس نظارة ((( "الكيبل حيكمل نزول ل 15730 والله اعلم طالما لم يخترق 15852 بشمعة 4 ساعات قوية ))) طيب اخترقها تخرج بسلام امال ايه.
    طيب والسويسري وصل كام بعد المشاركة دي ؟؟؟ وصل 9250 وشوف ،،، يعني ما عكسش اي حاجة بالعكس الناس ربحت وابو علي بشهد على الموضوع دا هنا.

بالنسبة للمجنون اذكر المشاركة اللي بعدها باني اخذت خمسين نقطة علطول ،،، لذا انقل بشرف ولا تغير الحقائق لانها من الاثام الكبيرة فحذراي!!!

لا ، الا الاسترالي كندي دي ، كان وقت المشاركة 13330 وخلي نهى تقلك كمان هههههههههه انها ربحت فيه برضو ونزل ل 12960 والله العظيم
    اما الين يا باشا حدث ولا حرج قلت عند 8045 رح يتوقف مؤقتا وستوب 20 نقطة ، كام جاب اللو 8028 وجاب هدف 8162 ووقف برضو عندها

يعني والله انت فضحت نفسك بنفسك هههههههههههههههههه

اي شخص مش متاكد يراجع وقت المشاركات والاسعار ، وسيرى العجب !!!!
    كبر دماغك يا راجل يا طيب . كلنا عارفين انك لا تعطى توصيات ولكن تعطى آراء بغرض المساعدة فلا داعى لتبرير مشاركاتك السابقة ولا يوجد شخص فى العالم كله يدخل صفقة ولا تعكس عليه لكن لو داخل عن طريق تحليل مظبوط لازم السعر يرجع له تانى ويروح لهدفه ودة اللى هيحصل إن شاء الله لكن المشكلة فى الناس اللى لا تعرف كيفية إدارة رأس المال السليمة . وربنا يوفقك لما فيه الخير ويبارك لك فى لين .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17