صفحة 1056 من 1608 الأولىالأولى ... 565569561006104610501051105210531054105510561057105810591060106110621066110611561556 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 15,826 إلى 15,840 من 24118
    الصورة الرمزية brain2jene
    brain2jene غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loana مشاهدة المشاركة

جزاك الله خيرا د/حماده لم ادخل حسب توصيتك، لكن دخلت على توصية براين، هو لي لخبط فينا، زي ماشرح لك ابو ريم في موضوع مركوف،
    يا اخي الله يهديك انا لم اقل توصية ولا عمري وضعت توصية ، دخلت بيع وطلعت بخمسين نقطة بساعة والمشاركة موجودة
    فلا تفتري علي الله يرضى عليك وليست مشكلتي انك تترك صفقة تعكس عليك مئات النقاط وانت تتفرج هههههه والله مصيبة
    والبيع الذي لدي من فوق مناطق 1300 والحمد لله واثق من الصفقة
    لذا ارحمنا يرحمك الله من تعليقاتك اللي ملهاش داعي
    وهذا اخر تحذير!!!
    آخر تعديل بواسطة brain2jene ، 21-04-2012 الساعة 11:49 PM

الصورة الرمزية AhmedBasha
    AhmedBasha غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain2jene مشاهدة المشاركة
    يا اخي الله يهديك انا لم اقل توصية ولا عمري وضعت توصية ، دخلت بيع وطلعت بخمسين نقطة بساعة والمشاركة موجودة
    فلا تفتري علي الله يرضى عليك
    والبيع الذي لدي من فوق مناطق 1300 والحمد لله واثق من الصفقة
    لذا ارحمنا يرحمك الله من تعليقاتك اللي ملهاش داعي
    وهذا اخر تحذير!!!

معلهش اخى استحمله وامرك لله

وان شاء الله السعر يرجع ليه ويعوض خسائرة بعون الله وربنا يكرم الجميع ان شاء الله
    واجازه سعيدة على الجميع

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AhmedBasha مشاهدة المشاركة

معلهش اخى استحمله وامرك لله

وان شاء الله السعر يرجع ليه ويعوض خسائرة بعون الله وربنا يكرم الجميع ان شاء الله
    واجازه سعيدة على الجميع
    يا اخي ليس ذنبي اناس تدخل بناء على معطيات وقرارات خاطئة من اناس اخرين وتيجي تقول انت وصيت
    الكل يعرف انني لا اوصي وانما اقول بعت من كذا لانني ادري بحسابي ومقدرتي على ادارة الصفقات والحمد لله ، ولله الحمد عملت اكثر من 70% من المحفظة خلال الشهر الفائت من المجانين فقط.
    غريب امر الناس
    تحياتي

الصورة الرمزية خاطر
    خاطر غير متواجد حالياً عضو نشيط

يا اخي ليس ذنبي اناس تدخل بناء على معطيات وقرارات خاطئة من اناس اخرين وتيجي تقول انت وصيت
    الكل يعرف انني لا اوصي وانما اقول بعت من كذا لانني ادري بحسابي ومقدرتي على ادارة الصفقات والحمد لله ، ولله الحمد عملت اكثر من 70% من المحفظة خلال الشهر الفائت من المجانين فقط.
    غريب امر الناس
    تحياتي

السلام عليكم

طيب ليه زعلان يااخي انا داخل معاك وكل الي كتبته ممتاز والى الان لا ارى اي داعي لاي شخص انه يتذمر ابدا
    همسة اي شخص مايتحمل حسابة عكس 150 نقطة يااخي افضل له يحتفض بمحفظتة لان السوق هذا مايرحم ولا بيرحم
    ناس غريبة
    اخي براين انت قمة في الابداع فااستمر
    بالتوفيق

......

برجاء الانتباه لدوره اليورو على شارت 4 ساعات من القاع 2995 لاين سبيسنج 5000 وهي بدايه دوره صاعده على فريم الديلي لم تظهر ملامحها بعد وهي تتفق مع تحليلي الموجي لليورو في موضوع https://forum.arabictrader.com/t143377.html

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	eurusd.gif
المشاهدات:	34
الحجـــم:	21.8 كيلوبايت
الرقم:	319384

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خاطر مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

طيب ليه زعلان يااخي انا داخل معاك وكل الي كتبته ممتاز والى الان لا ارى اي داعي لاي شخص انه يتذمر ابدا
    همسة اي شخص مايتحمل حسابة عكس 150 نقطة يااخي افضل له يحتفض بمحفظتة لان السوق هذا مايرحم ولا بيرحم
    ناس غريبة
    اخي براين انت قمة في الابداع فااستمر
    بالتوفيق

......
    عليكم السلام اخي ابو عبد الله
    اشكرك جدا على اطرائك الذي لا استحقه ، فوالله لا اكتب بيع او شراء الا وأنفذه كما افعل على حسابي الحقيقي والحمد لله على ذلك.
    لكنها ليست توصية لانني ادرى متى اخرج منها ومتى ابرد لان وضع حسابي غير حسابات الاخرين وبالتالي انا لا اوصي لاني لا اتابع الصفقة لانني غير متفرغ ولست دائما في المنتدى لاقول خرجت او دخلت وانما أبدي رايي فقط.
    اخونا احمد عزيز كتب رسالة واضحة ارجو الجميع قرائتها بتمعن كبير لان فيها العبرة في هذا السوق وكذلك تعاملنا بالطريقة...
    تحياتي

الصورة الرمزية noha elahwany
    noha elahwany غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طيب لو تكرمت يا اخى براين جزاك الله كل خير استحمل الاعضاء الى اعصابهم باظت من هذه الصفقه والى انا منهم لاننا ملناش خبره زى حضرتك وكمان اكيد مشكلتنا الاكبر فى اداره راس المال لان ممكن نكون داخلين اى صفقه صح بس حسابنا لا يتحمل الانعكاس والوصول الى هدف الصفقه وعلشان حضرتك من الناس الى مفيش فى كلامها اى شك لما بتقول انك دخلت صفقه بيع او شراء على حسابك انت ووفقا لاداره حسابك الناس من ثقتها الكبيره فى ربنا ثم فى تحليل حضرتك بتدخل معاك من غير ما تفكر وبصرف النظر عن ما اذا حسابها بتحمل الانعكاس او لا فارجوك اعذر الناس لان فى ناس حسابها اتمرجن بسبب هذه الصفقه واكيد حضرتك مش السبب السبب فينا احنا واخيرا لو تكرمت ممكن تقول لنا المجنون اخر صعوده فين علشان الناس تكون واخده بالها ولو حسابها متحملش انعكاس اكتر من كده تقفل على الخساره الحاليه احسن من مرجنه حسابها وربنا يعوض الجميع فى الصفقات القادمه ان شاء الله ويجازيك عنا خير الجزاء واسفه للاطاله

اختي نهى ارجو من الله ان الناس اللي بايعه تخرج ربحانه ، وكما قلتي السبب ادارة راس مالهم هي السبب وليس شيء اخر ، فانا مثلا بامكاني الدخول في صفقة واتحمل انعكاس 500 نقطة بلا مشكلة مع التبريدات ( اصلا لمن لا يعلم هذا اسلوب المتاجرين الكبار والمحافظ الكبرى ، اقرؤوا يا جماعة وتعلموا اسلوب المتاجرة الصحيح) ، لانني نوهت سابقا وأنوه مجددا ان الادارة المالية مطلوبة للنجاح في هذا السوق حتى وان كان الحساب صغيرا فاللوتات الصغيرة موجودة ايضا وبالتالي هي نسبة وتناسب ، لكن نصيحة من وجهة نظري المتاجرة بمبلغ اقل من 5000 دولار فيها خطورة على الحساب في الفوركس وهذا من واقع تجارب عديدة ودراسات كثيرة.
    على العموم كنصيحة للبائعين من تحت ان شاء الله المجنون اخره قمة الاسبوع الاخيرة 13170-13200 وتقف حائط صد امام الصعود ، وعلينا مراقبة 13070 جيدا ان ظهرت اي بوادر للانعكاس يجب الشراء بنصف العقود كاجراء احتياطي وبالتالي ادارة الصفقة باحترافية واغلاقها عند 13340 ومن هناك بيع اخر ان شاء الله
    بالنسبة لي حسب معطيات السوق سوف اغلق الصفقة عند 12970-13000 على ربح لاني بايع من فوق 13000 ، وممكن اسيبها حسب الوضع الراهن لزوج دولار ين في ذلك الوقت.
    طبعا هذه رؤيتي للوضع الان وكل شخص حر في قناعته.
    تحياتي

لو تكرمت يا اخى براين هو ينفع اشتغل الاين سبيسينج للاربع ساعات 1000 وليس 2500 كما فى هذا الشكل الذى احترم الزاويه 72 والزاويه 144

الاســـم:	1.jpg
المشاهدات:	51
الحجـــم:	205.7 كيلوبايت
الرقم:	319391

وهل هذه الشارتات صحيحه للباوند ين

الاســـم:	2.jpg
المشاهدات:	34
الحجـــم:	196.3 كيلوبايت
الرقم:	319392

الاســـم:	3.jpg
المشاهدات:	29
الحجـــم:	192.5 كيلوبايت
الرقم:	319393

الاســـم:	4.jpg
المشاهدات:	30
الحجـــم:	216.2 كيلوبايت
الرقم:	319394

الصورة الرمزية MDlufy
    MDlufy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اختي نهى ارجو من الله ان الناس اللي بايعه تخرج ربحانه ، وكما قلتي السبب ادارة راس مالهم هي السبب وليس شيء اخر ، فانا مثلا بامكاني الدخول في صفقة واتحمل انعكاس 500 نقطة بلا مشكلة مع التبريدات ( اصلا لمن لا يعلم هذا اسلوب المتاجرين الكبار والمحافظ الكبرى ، اقرؤوا يا جماعة وتعلموا اسلوب المتاجرة الصحيح) ، لانني نوهت سابقا وأنوه مجددا ان الادارة المالية مطلوبة للنجاح في هذا السوق حتى وان كان الحساب صغيرا فاللوتات الصغيرة موجودة ايضا وبالتالي هي نسبة وتناسب ، لكن نصيحة من وجهة نظري المتاجرة بمبلغ اقل من 5000 دولار فيها خطورة على الحساب في الفوركس وهذا من واقع تجارب عديدة ودراسات كثيرة.
    على العموم كنصيحة للبائعين من تحت ان شاء الله المجنون اخره قمة الاسبوع الاخيرة 13170-13200 وتقف حائط صد امام الصعود ، وعلينا مراقبة 13070 جيدا ان ظهرت اي بوادر للانعكاس يجب الشراء بنصف العقود كاجراء احتياطي وبالتالي ادارة الصفقة باحترافية واغلاقها عند 13340 ومن هناك بيع اخر ان شاء الله
    بالنسبة لي حسب معطيات السوق سوف اغلق الصفقة عند 12970-13000 على ربح لاني بايع من فوق 13000 ، وممكن اسيبها حسب الوضع الراهن لزوج دولار ين في ذلك الوقت.
    طبعا هذه رؤيتي للوضع الان وكل شخص حر في قناعته.
    تحياتي
    طب بناء على ايه بتقول الكلام ده هتقوم قايلى فلكى و الخ الخ و اقرا مواضيع و تابلت و ان حضرتك خبرة و عارف المتاجرين الكبار بيتاجروا ازاى و خلاص عديت على فكرة كفاية بجد كلام و خلاص عايز تفيد الناس علمهم الصيد و متدهومش سمك و كمان لسه فى المية يا ريت بلاش غرور و تطبيل لما تقول كلمة اعمل حسابها عشان حتى لو ناس واثقت فى خبرة سيادتك متتأزيش و اللبيب بأشارة يفهم
    انا حسابى قافله مش عاوز ابص عليه عشان سيادتك معيش 5000 دولار عشان استحمل انعكاس 500 نقطة و لو كده بلاها اتاجر احسن لو كل صفقة يعكس عليا 500 نقطة و حضرتك بتقول الكلام ده لمين يا خبرة انت صدقت على شارت الـزاوية 120 على الاربع ساعات و انا كنت شغال على شارت الزاوية 90 وخدت الاتجاه صح من اوله و لثقتى فى خبرة سعادتك اتأذيت و ناس تانية اتأذت و حتى انت غرورك مصورك ان الاعتذار مرفوض ربنا يعوض علينا و يديك على قد نيتك

الصورة الرمزية AhmedBasha
    AhmedBasha غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

غريب امر الناس
    تحياتي

ياخى حتى لو كنت بتعمل توصيات مباشرة محدش يقدر يلومك اللى بيدخل بيدخل بايده مش بايدك انت
    والمفروض الخاسر يلوم نفسه فقط

وبعد كده ياعم انا هدخل معاك بقى ههههههههههه

الصورة الرمزية ماجد9نا
    ماجد9نا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

بارك الله فيكـ

الصورة الرمزية MDlufy
    MDlufy غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AhmedBasha مشاهدة المشاركة

ياخى حتى لو كنت بتعمل توصيات مباشرة محدش يقدر يلومك اللى بيدخل بيدخل بايده مش بايدك انت
    والمفروض الخاسر يلوم نفسه فقط

وبعد كده ياعم انا هدخل معاك بقى ههههههههههه
    عاوز سمكة

لا اله الا الله
    تطبيل تطبيل تطبيل
    اول مرة اتمنى الاذى لغير و ان كل اللى بيضحك و يدخل يقول لأستاذ براين صححلى الشارت يكون داخل فى الصفقة دى
    ولا تعليق اكتر من كده احترام فقط و فقط للدكتور

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noha elahwany مشاهدة المشاركة
    طيب لو تكرمت يا اخى براين جزاك الله كل خير استحمل الاعضاء الى اعصابهم باظت من هذه الصفقه والى انا منهم لاننا ملناش خبره زى حضرتك وكمان اكيد مشكلتنا الاكبر فى اداره راس المال لان ممكن نكون داخلين اى صفقه صح بس حسابنا لا يتحمل الانعكاس والوصول الى هدف الصفقه وعلشان حضرتك من الناس الى مفيش فى كلامها اى شك لما بتقول انك دخلت صفقه بيع او شراء على حسابك انت ووفقا لاداره حسابك الناس من ثقتها الكبيره فى ربنا ثم فى تحليل حضرتك بتدخل معاك من غير ما تفكر وبصرف النظر عن ما اذا حسابها بتحمل الانعكاس او لا فارجوك اعذر الناس لان فى ناس حسابها اتمرجن بسبب هذه الصفقه واكيد حضرتك مش السبب السبب فينا احنا واخيرا لو تكرمت ممكن تقول لنا المجنون اخر صعوده فين علشان الناس تكون واخده بالها ولو حسابها متحملش انعكاس اكتر من كده تقفل على الخساره الحاليه احسن من مرجنه حسابها وربنا يعوض الجميع فى الصفقات القادمه ان شاء الله ويجازيك عنا خير الجزاء واسفه للاطاله
    اتفضلي اخت نهى هذا تحليلي الموجي للمجنون ان شاء الله بيفيدك
    https://forum.arabictrader.com/t143463.html

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17