جول صغنون ب 5+ نقاط ولله الحمد
انا برضوا بالنسبالى هستنى كسر الزيكو وزاوية 180 وممكن اقضيها اسكالبينج
Printable View
جول صغنون ب 5+ نقاط ولله الحمد
انا برضوا بالنسبالى هستنى كسر الزيكو وزاوية 180 وممكن اقضيها اسكالبينج
يا أخ معطي
حسب الإستراتيجية، كان لزاما علينا أن ندخل بيع عند إفتتاح الشمعة الحالية للأسباب التالية:
إغلاق شمعة تحت السحري، و تحت فيبو 38 البيعي و تحت زاوية 135 شهري و ما في شي قدامه ليعوق الهبوط
و لكن لم ندخل و الآن عكس
لماذا هذا كله
اوردر اسكالبينج بلمس الفا باستوب 15 بيب وهدف 10 بيب من وجهه نظرى واذا لم يتفق تحليلك مع تحليلى ارمى كلامى فى البحر هع هع اى خدمه يامعطى بنروجلك ضحكتك كمان
فى خلال الساعه ده لو الاوردر ماجابش هدفه اقفله على تعادل
اغلاق الاوردر على ربح 5 بيب
الان اتعملت شمعه ظل على الاربع ساعات ؟؟ محدش يدخل بيع خالص غير لما يكسر الزيكو
السلام عليكم انا دخلت اوردر بيع من اغلاق الشمعه الساعه تحت السحري وتحت فيبو 23 والهدف ان شاء الله قبل زاويه 180 معلش انا كتبت الاوردر بعد مدخلته لان لقيت ناس كتير قلقانه من البيع وخصوصا ان معطي مستني كسر الزاويه للدخول بيع ومعلش كمان مره علي الشارت دا من اكسنس مش من وندسور ومن غير التمبلت
ده مش قلق يامحمد ده اسمه التعامل بليونة مع السوق لما يكون السعر قدامه زاوية السنتر اليومي والزيكو وسنتر القناة التانية وسنتر القناة التالتة ودعم وزاوية 180 وده غير الانديكس .. يبقى لازم الواحد يستنى شوية
وانا قلت فى المشاركة اللى فاتت لابو عبدالله ان البيع صح بس هيبقى مجازفة وافضل مكان للدخول عند اختبار السحري يعنى تقريباً نفس نقطة دخولك ودي افضل نقطة وان شاء الله تحقق هدفك يارب وبأذن الله نطلع كسبانيين كلنا النهاردة
بالتوفيق يامعلم