صباح النور باابو عبد الله المحترم
والله يبقا انصحك بواحدة من الشركتين دول حسب رغبتك
يا جين كابيتال يا wwm
Printable View
صبح صبح يا عمي الحج :0016:
والله يا معطي شكلك ما نمت الليل و شغال طول الليل :0023:
يلا بدنا نشوف الشارت وندخل اوردر حلو
تحياتي وصباح الخير للجميع
صبح صبح يالمبي هههههههه
والله مشواير من امبارح حتى اليوم فالوقت باظ عندي
بس عامة انا متابع وشغال وزى ما كتبت الحمد لله لحقت 105 دولار من هبوط اليورو امبارح
ومازالت بائع الكيبل من امبارح والاوردر مازال مفتوح ووضعت اوامري المعلقة شراء والله المستعان فنظرتي مازالت هابطة على الكيبل
تم تفعيل امر بيع الكيبل ..
السعر كسر الزيكو و القناه واغلاق طبعا تحت السحري .. والاندكس العكس وو اضح انه في صعود قادم في الدولار
::::::: زيكو معدل لليورو اليوم ::::::::::
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
هناك زيكو معدل لليورو اليوم وهو الخط البرتقالي عند سعر 3058 ويندسور
السبب:
1-لان هذه المنطقة هى الى ردت السعر امبارح
2- لان الزيكو الاساسي اليوم اترسم على ظل شمعة واحدة ولم ترد اى سعر فهى ليست قوية
لذلك برجاء الانتباه لهذه الملاحظة للاهمية
وححاول كل يوم اركزلكم على قصة الزيكو المعدل لغاية ما تقدروا تطلعوه لوحدوا لانه حيفرق فى الكسر والارتداد بقوة
بالتوفيق وانا شايف كمان بيع الكيبل
تمام بالتوفيق باذن الله
اقفل نصف عقد عند سعر 5644
واترك النصف الاخر خاطر بيه للانطلاق مع انك مبتحبش المخاطرة انا عارف ههههه
بس ده والله افضل اسلوب انا اتعاملت بيه فى السوق ان الواحد يقفل نصف عقد يكون ضمن بيه نقط ويعيش بالنصف الاخر
وبالتوفيق ان شاء الله ياشادي
ايوة كدة هو ده الكلام احبك وانت بتطلعوا لوحدك
فعلا الكيبل ليه زيكو معدل عند سعر 5676 ويندسور ويعتبر الزيكو ده اتكسر بالفعل من فترة فى الاسيوي فى شمعة الساعة 4
وحتلاقي ان شمعة الساعة 5 عملت ليه اعادة اختبار ووقفل تحت فبدا السعر في الهبوط من جديد
ممتاااااااااااااااز ياشادي والله
يلا اديني بقا ساعتين تلاتة تحت البطانية كدة ويارب اصحي ههههههههه
وعامة نظرتنا بيعية زى ما كتبت وعندنا بيع الان+ امرين معلقين شراء كيبل زى ما كتبت
تتلغى النظرة البيعية فى حالة اغلاق شمعتين فوق الزيكو المعدل+ السحري اوتتلغي مع ضرب الستوب
ومع كسر السنتر الشهري لاعلى من جديد وهنا ندخل شراء وتعويض ستوب البيع
المهم الرجاء الرجاء كما اتعودنا الليونة فى التعامل مع السوق وامشوا زى ما هو عايز فمشعشان احنا شايفنوا بيع يبقا مشحيطلع لا عادى ممكن يطلع بسهولة ولا يهمه حاجة لذلك نبقا فى كل اوردر ندخله نبقا مستعدين حنعمل ايه لو عكس السعر علينا ده اهم نقطة والله فى الفوركس
تسلم يا باشا