اخى اكون شاكر لك جدا لو حطيلنا الشارت مع كل فرصة
شكرا
Printable View
EURUSD
ٌُُEURUSD
حققت الهدف الاول 50+ وانا حكمل للفيبو 38-
الحمد لله
طيب الحمد لله والله عجبتني
هو ده الكلام يا عبقر وده الى نفسي الكل يوصله
بالرغم انا كاتب ان كان في قلق بالنسبة لي فى اوردر بيع اليورو وانا مدخلتهوش
لكنك دخلت لانك بدات تثق في نفسك وفي الطريقة وبدات تشوف الطريقة بمنظور جديد وده المهم
بالتوفيق يا عبقر وطريقك اخضر باذن الله
ماشي ياعم ربنا يسهلك ههههههه
بس خلي بالك انت كدة حتزاول الناس هنا عشان خبرتك اعلى فى السوق ولك طرقك الخاصة بالعكس اليورو كان ممكن يتاخد شراء وكان واضح شراء خاصة انه كسر كل شئ لاعلى
مفيش الا شئ صغير هو الى قالنا خلى بالكم انا بشتغلكم وانا نازل ههههههههه
وهو ان الشمعة الى كسرت القناة الثالثة ( ده شمعة الهمر المقلوب العاكسة للاتجاه) والنهاردة حصلت مرتين مرة على الكيبل ومرة على اليورو
فمعلش يا جلال حاول تنزل فرصك بشرح حسب الطريقة
او اشرحلنا طريقتك ولو مفيدة حنضيفها طبعا للطريقة فانا قايل من زمان الموضوع مفتوح لاى اقتراحات واضافات جديدة تضيف للطريقة
انصح الجميع هنا بدراسة الشموع اليابانية لانها استراتيجية لوحدها ومهمة جدا فى العمل بطريقتنا او باى طريقة
وهنا شرح من المتداول العربي بالصور وممتاز
https://www.arabictrader.com/portal/ar/kb/listing/31
واحشني والله ياعمرو
وحاول بقا تتابع معانا بعتني انت على فكرة من رمضان قولت حتابع بطريقتك مع الناس وبعدها قولت مشحقدر اتابع حتابع بعد رمضان
وفى الاخر مبتدخلش الا كل فين وفين ههههههههه
انا عارف انك مشغول جدا الله يقويك ويكفيني انك تمر تسلم كل فترة واتمنى ترجع مثل الاول بافكارك وفرصك فى الموضوع
الله ينور عليك فعلا الدخول كان ممتاز كنت نائم انا ههههههه
المهم انت شغال ب fxdd والمنصة الى شغالين بيها هى ويندسور
وطبعا فى اختلافات فعندك
بص عندك مثلا السعر لم يكسر القناة الثالثة عندنا كسر القناة الثالثة انا عارف ان ده جه فى مصلحتك اكثر بس مشكل مرة تسلم الجرة ههههههه
ع الكيبل حبايب ألبي
بس ننتبه للأربع ساعات من خط منتصف القناة الثالثة
:inlove:
تمام ياسبيدي كويس انك بدات تنزل فرص حية
بص اولا لسة فى اضافات انت لم تضيفها حتلاقيها على الرابط ده
https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2177422
ثانيا نيجي بقا للنهاردة
حشرحوا على 5 ازواج الى انا شغال عليه بالطريقة فى المشاركة القادمة باذن الله
يتبع.....