هههههههههه
ايران هزت اوربا النهاردة ياهاني
Printable View
والله وانتم والورشة والمتداول واحشني جداااااااااااااااا
بس يلا هانت ونتجمع كلنا من جديد
وانا فعلا اخدوا شراء وكاتب فى الورشة وحكمل معاه ياهدف ياستوب والله المستعان
https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2288258)
يسعد مساك ياعمر والله ليك وحشة انت والشباب كلها
وان شاء الله يسقط بشار قريبا
النهاردة الستوب مهم جداااااااااااااااااااااا يا هاني ووالله الاستوب وادارة راس المال والدخول من مناطق جيدة من اهم الاشياء فى رايي فى الفوركس
ياحيطلع يجيب الهدف
ياحيكمل نزول بدون توقف
انا عارف ياعمر ولا يهمك كلنا فى الهوى سوى وهانت ونرجع نظبط تاني
شكراً يا معطى
فيه حاجتين الاولى : شمعة الساعة 10 فات ؟ ايه فات دى .. هو فية شمعه اسمها فات ؟
الثانية : اشيل الموفنج من عندى وبلاش زحمة ؟!
شكراً يا عم على المرفقات .. بقول لمعاليك ايه .. ايه رأيك نشوف الاستاذ اسامة (مستر دولار ) يدمج لنا بعض او كل المؤشرات دى فى مؤشر واحد يعنى شوف عندنا كام مؤشر فيبو وكمان يغير الوان الفيبوهات المؤثرة مثل 38 البيعى و61 الشرائى والفيبوهات العكسية
هو مجرد اقتراح الهدف منة راحة المبتدئين .. أما المخضرمين امثالى مفيش عندهم مشكلة :drive1::drive1::drive1:
ده شرح الشمعة الفات وده تسميتي انا
https://forum.arabictrader.com/t1255...ml#post2267306
::::::::::::::::::
اوكى شيل الموفنج
بالنسبة ل 61 مكتوب عنده buy level
و 28 مكتوب عنده sell level
بس اشطة اى افكار حتقدر تظبط بيها اكتر اعملها فى قسم المؤشرات وحندخل ندعمك
::::::::: تحديث ::::::::::
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
تم تحديث اليوم وساظل مع الاوردر ياهدف ياستوب
الان لم يستطيع الكيبل كسر فيبو 176 امس واصبح الان كاستراتيجة الدخول الامن فهو فى منطقة قوية للارتداد فوق الزيكو ومتوسط ال 3 قنوات
والله المستعان