https://forum.arabictrader.com/asset...1&d=1324416939
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
والله يارامي انا مشايف حاجة اصلا قايلة عندي ان في بيع النهاردة فكلاسيكي هو طالع وبطريقتنا هو فوق فيبو 61 الشرائئ
فشخصيا شايف انه عشان ينزل لازم يطلع الاول على الاقل يلمس الزيكو العلوي
وياسلام ياسلام ياسلام لو الشمعة ده كانت استيك لانه شكله كدة ناوي على استيك فى الاسيوى فلو صحينا على الاوربي ولقيناه عامل استيك وكسروا لفوق والشمعة ده قافلة تحت الزيكو
حيبقا بيع عالمي
وطبعا مننساش الاوردر العكسي فنشوف الصبح هو ناوي على ايه وان شاء الله ندخل معاه

