اهلا اهلا ياباشا منور الورشة والله
ضيفتلك المؤشرات والتمبلت مرة اخرى فى المرفقات
لو مشتغلش معاك صح يبقا جيب تمبلت ابيض ونزل مؤشر مؤشر عليه وكله حيبقا تمام
وطمني عملت ايه
Printable View
:::::::اوردر كندي الان :::::::::
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
اوردر كندي بيع واضح زى ما نبهنا ليه شادي باشا
تم كسر جميع الحواجز واخر حاجز فيبو 38 والثالث
هدف قبل الزيكو ب 5 نقط ستوب فوق 61 والثالثة ب 3 نقط
تنبيه:لو تم ضرب الستوب والاغلاق فوق 61 يتم الدخول شراء
تنبيه: يفضل الدخول على زوج واحد فقط او بادارة راس مال محكمة فالى فااتح شراء يورو لا يفضل فتحه الان للكندي بيع
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
تمام يا معطى هيا فرصه كويسه زى ما قال شادى بس انا معايا يورو
ان شاء الله الى الهدف
الف الف الف مبروك هدف الكنكى
سؤال لاستاذى معطى
هل لو الشمعه دى قفلت تحت الزيكو ندخل تانى بيع بهدف -38 ولا كفاية كدا وبلاش طمع ههههههههههههههههههه
(قبل)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
(بعد)
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
اللهم لك الحمد والشكر
تم قنص الهدف فى نصف ساعة فقط
وباقي معي شراء يورو ان شاء الله للهدف
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي معطي
احتاج منك مؤشراتك كامله لاني ما عرفت اجمعها
طيب تمام وتاكد خلال اقل من شهر الخطوط ده بالنسبالك حتبقا كلوحة فنية هع هع
عامة انا مزود فى خطوط الدعم والمقاومة عشان نحجم السعر وعشاان نقدر نختار الفرص المؤكدة
بس انت اقرا النهاردة الملخص واكيد حاجات حتقف معاك اسالني فيها واعتبرني اخوك ومتكسفش ان شاء الله تسال مليون سؤال والله
وخلال اقل من شهر حتبقا فهمت الدنيا كلها ماشية ازاى
شوفت بقا ياشادي لما جيت حصل ايه نبهتنا لفرصة لوز لوز لوز ياراجل يالوووووووووووووز
وعايز اشوفك بقا يوميا ياباشا
بالنسبة لو الشمعة كسرت الزيكو طبعا حتبقا فرصة بيع اخرى محترمة كمان
بس شخصيا لن ادخلها
لان عندي قانون ماشي عليه شرحته فى الورشة
ان الكنكي اخروا معايا فرصتين فى اليوم واحدة بليل الدخول الامن وواحدة الصبح الى هى دلوقتي
فحتى لو كسروا لن ادخل عليه بالرغم من اكتمال بقية الشروط ولكن حسب خبرتي مع الكنكي فهو صعب شوية خاصة فى السوق الامريكي ولا يحترم رينجات ولا شموع