بالتوفيق يا لورد ولو كنت صاحى كنت دخلت معاك
Printable View
صباح الفل يا شباب
صباح الفل يا فهمى شكلك انت الوحيد اللى صاحى
اية رائيك فى الكيبل لو كسر القناتين و 38 ناخدة بيع على طول
ازيكم يا شباب عاملين ايه
يا رب تكونو بخير ويوم اخضر عليكو باذن الله
ومعلش يا معطى الدنيا عندى متلغبطه فمبعرفش اتابع على طول
بس الله اكبر شغل عالى بيحصل فى الورشه
واعتقد النهارده هبوط على اليورو لفايبو -61 لظهور راس وكتفين على الساعه بجانب استراتجيتنا طبعا
وهبوط على الكيبل اذا كسر فايبو 38 بهدف خط الزيكو طبعا
وربنا معانا ومعاكوا
اليورو بقى قدامو بلاوى حدود القنوات التلاته ولو قفل فوق الزيكو انا هشترى وش
صباح الفل والياسمين
معطي قال حاجة انبارح وتحققت بالضبط انهارده
وهي لو اغلقت شمعة على فيبو 38 او 61 بالضبط فهيحصل ارتداد في الشمعة التالية
ودا اللي حصل بالضبط الشمعة السابقة في الكيبل اغلقت على الفيبو 38 وحصل ارتداد فعلا لحد دلوقتي حوالي 18 نقطة
كبير كبير يا معطي
نظرتي كالتالي
اليورو : الشمعة السابقة اغلقت داخل القنوات ومقدرتش تكسر الولى والثانية ولو كانت كسرت كنت خدت بيع ولكن مكسرتش فالسعر دلوقتي بين خط الزيكو وحدود القنوات فلما يخرج ابقى اقرر اعمل ايه .
الكيبل : الشمعة السابقة اغلقت على فيبو 38 ولو كانت كسرته كنت اخدت بيع للزيكو فالسعر برضو بين حدود قنوات وفيبو فهشوف هيكسر لفوق ولا تحت واقرر الدخول .
الكندي : طلع لمس الزيكو ونزل ولو كان كسره كنت اخدت شراء .
فبكدا انا قاعد بقى منتظر حد فيهم يحن ويكسر حاجة علشان تتضح الرؤية واقرر ادخل ايه