انا قفلت نص على الدخول و سبت النص التانى
فى شامعة غبية اتعملت على الكيبل تقلق
Printable View
اصحو يا جدعان بقة انا مش هفضل لوحدى كدة كتير انا خرجت من اليورو على 20 نقطة الحمد لله بنص عقد و النص التانى قفلتة على الدخول
اية رائيكو فى الكيبل قفل 500 شمعة تحت الصفر؟
جمعة مباركة على الجميع
بالنسبة لليورو زي ما كتبت من ساعتين تقريبا انه للهبوط وانا بايعه من الزيكو ولو كسر فيبو -61 هاخده بيع كمان لحد القناة الثانية مع الثالثة ودا حصل بالفعل وان شاء الله للاهداف
بالنسبة للكيبل انا مش هدخل فيه دلوقتي لانه تحته فيبو -38 ودا قوي مع سنتر لاين الاولى والتانية والثالثة يعني دعم قوي جدااااااااااااااااا وكمان مش واضح اوي مع الف فبكدا هستنى سلوك سعري يا اما الدعوم دي ترده لفوق يبقى اخده شراء يا اما يكسرهم وبكدا يبقى بيع قوي
خلى معطى يكمل نوم بدات احس انو نحس
الحمد لله اغلاق بيع اليورو على مكسب 81 نقطة
اعتقاد كبير مني انه هيوصل لحد القناة ودا كان هدفي من بدري بس قلت اخلع بقى بـ 81 نقطة وبلاش طمع هههههههههههههههههه