عملها وخلع ياروميو ههههههههه
Printable View
طب ايه يا صاحبى كدا مفيش ولا فرصه الساعه دى مش كده
؟؟؟؟؟؟؟
يالله يا جماعة استبشرو بفرصة يورو جاية بعد اغلاق فوق 76 شراء بهدف الصفر
نفسى اتابع معااكم يا رجالة والله
وحشتوووونى والله
بس ادعولى اخلص الامتحانات يوم 25/11 على خير
تحياااتى لكم
استاز عمرو سوال لو سمحت
انا فاهمه من كلامك انه لو فتح موشر حسين على ارتفاع وكان فوء 61 بكون شراء لكن بنفس الحاله اليوم اغلق اسفل 38 البيعي والطبيعي في متل هيك حاله بيع فوري شو هو تعليلك لهاد الارتفاع ممكن شرح اكتر ازا ممكن
اجمل تحيه لاخي معطي
وباقي الاخوه الاعزاء ... ارباح دائمه ان شاء الله
اهلا بيكى اختى الكريمة
هو انتى بتتكلمى على اى زوج اليورو والا الاسترلينى
الاثنين تقريبا نفس الحالة بس مع اختلاف فى الافتتاح بسيط
مؤشر حسين فى الزوجين مدى صعود اخضر يعنى من اول اليوم
والاسترلينى فتح اعلى 61.8 الشرائى وهبط لهذا المستوى وصعد تانى
اما اليورو نفس القصة وافتتاحة اعلى مستوى 61.8 تقريبا 5 نقاط على وندسور
ونزل زيارة لمستوى 38.2 لو تقصدى اغلاق اخر شمعة قبل صعودة فدة مش اغلاق مؤكد
لية اولا فى منتصف القنوات ثانيا اغلق بعد المستوى بحوالى 7 نقاط يعنى مش اغلاق مؤكد
الاغلاقات المؤكدة دائما ما تكون تحت مستوى الدعم بشمعة كاملة يفضل كدة او شمعة قوية ومستوى الدعم يكون فى منتصفها يعنى عدد من النقاط كبير نوعا ما عشان نقدر ندخل بيع مع اعادة اختبار الكسر وكذلك مع القنوات يفضل الكسر او الاختراق واضح وبعدد كافى من النقاط عشان نقدر نشتغل واحنا مطمأنين بأذن الله.
واى سؤال تانى تحت امرك وبالتوفيق.
تم ضرب هدف الشراء لخط الزيكو المتين ولله الحمد 49 دولار
مبروك لمن دخلها وهذا درس قوي للنفسية اليوم اذاى اوردر يضرب الاستوب
وبعدها تبقا هادي وتقدر تدخل اوردر تاني يعوض الخسارة فهذا هو سر الفوركس فى رايي
اتمنى الناس تكون استفادت من الدرس ومبروك لمن دخلها وانا بتابع معاكم بالموبايل واول ما ارجع البيت حشوف اسالتكم وارد عليها
تقبلوا تحياتي