يا سلام ده انت تؤمر يا حيدر
حتعمل كليك يمين على الشارت الى فيه التمبلت الى انت عايزوا
وبعدين حتلاقي قائمة فيها كلمة tamplete
وبعدين حتختار كلمة save as
وتسيف التمبلت بالاسم الى تحبوا
وبعدين تروح على الرابط ده فى الهارد
C:\Program Files\WindsorDirect 4\templates
ولو شغال ببرنامج غير ويندسور يبقا حتروح لنفس الامتداد ده بس بدل كلمة ويندسور كلمة المنصة بتاعتك
وحتلاقي التمبلت بالاسم الى سيفته فيه حتاخدوا وترفقه فى المنتدى

