ملك يا معطي
Printable View
ملك يا معطي
استخدم ويندسور فى التحليل
صباح النور اخي العزيز فهد
الان فى رايي الاقرب الشراء باذن الله ولكن منتظر المنطقة الى كتبتها ليلا تكسر وادخل باذن الله
شكرا لذوقك اخي ابن الفاروق
ومنور الورشة
صباح الخيرات يا معطي
بص بصه ع النيوزلاندي كده يا معطي
مش بيع برده و لا انا بيتهايئلي ؟؟
توكلنا على الله فى النيوزلاندى
انا دخلتهم بيع باوند ووو يورو من ساعة مانزلت مشاركتي والحين اغلقتهم ديموو طبعا
ممكن رابط وندسور ترى المؤشرات عندي لخبببببطة
الشغل في ورشتك يامعطي باشا لها نكهة عجييبة
هذا وندسور وهل مابالشارت صحيح ولماذا عنديغير
لاتوجد قنوات سعرية
:asvc:
السلام عليكم ورحمه وبركاته
ما شاء الله يا اخ معطي مشعلل الورشه الله يزيدك من فضله
وعندي استفسار عن الاستراتيجيه بما انك صاحبها يا غالي
1- هل يمكنني ان اعتمد الاستراتيجيه على منصه غير منصه الويندسور واستخدام منصه alpari نظرا لاستخدامها في استراتيجيه القناتين و اعتمادها من قبل الدكتور ابو يااسر الله يذكره بالخير ,, ( مجرد رأي واكرر مجرد استفسار يحتمل الصواب ويحتمل الخطأ)
شكرا لذوقك اخي الكريم عنتر
بالنسبة للمنصة عادي اشتغل باى منصة بس لازم تثبت عليها
بس حيبقا فى مشكلة ان للاسف مشحتقدر تتابع معانا بالورشة لان كل منصة بتبقا مختلفة فى اماكن المؤشرات
فممكن يكون كسر عندنا وعندك لا
لذللك احنا موحدين المنصة فى الورشة..
اى استفسارات اخرى انا معاك
تقبل تحياتي
مارايييك:AA::AA: