صفحة 902 من 1256 الأولىالأولى ... 4028028528928968978988999009019029039049059069079089129521002 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 13,516 إلى 13,530 من 18838
    الصورة الرمزية Mo3Ty
    Mo3Ty غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة back door مشاهدة المشاركة
    اقبلونى ضيفا على هذا الجروب الرائع ومع انى بشتغل باستراتيجية كسر الترند والمقومات والدعوم يعنى كلاسيكى مع الفيبوناتشى ايضا ولكن كل الطرق تؤدى الى روما وعلى فكرة استاذ معطى انا قريت مواضيع كتير لحضرتك واستفدت كتير خصوصا من السلوك السعرى وعلى فكرة طريقة كسر الترند قريبة من القناة ولكن انا مش قادر استوعب حاجات كتير فيها بس واحدة واحدة معاكم فى الجروب دة هتعلم اكيد منكم
    ويا ريت تقبلوا تضيفونى عندكم
    خالص تحياتى
    صباح الخيرات
    اكيييد يشرفنا وجودك معانا فى الورشة واى حاجة واقفة معاك اسال براحتك واحنا كلنا معاك لغاية ما تفهم الطريقة كاملة

تقبل تحياتي
    اخوك
    +معطي+
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

::::: اليورو الان::::::::

(ساعة)

(4 ساعات)

امامنا الان على 4 ساعات بيع واضح وصريح باغلاق اكثر من شمعة اسفل زاوية 135 + السحري
    ولكن على الساعة مازال السعر بيرتد من التقاء السحري مع فيبو 23

فالان يفضل انتظار كسر الزيكو على الساعة للتاكد من البيع مع مراعاة زاوية 180 فيفضل كسرها ايضا فلو كسر الزيكو ولسة فوق 180 فلا دخول

نترقب لنصطاد
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 2.gif‏   1.gif‏  
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية back door
    back door غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghaly مشاهدة المشاركة
    وعليكم السلام يااخى
    هتدخل على حاجة اسمها الانتقال للوضع المتطور هتلاقيها تحت خالص وبعدين هتلاقي جوة حاجة اسمها ارفق ملف
    بالنسبة للتوقيت فهو توقيت مصر وللاسف انا لااعرف اغير التوقيت
    مشكور يا غالى

الصورة الرمزية ghaly
    ghaly غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty مشاهدة المشاركة
    ::::: اليورو الان::::::::

(ساعة)

(4 ساعات)

امامنا الان على 4 ساعات بيع واضح وصريح باغلاق اكثر من شمعة اسفل زاوية 135 + السحري
    ولكن على الساعة مازال السعر بيرتد من التقاء السحري مع فيبو 23

فالان يفضل انتظار كسر الزيكو على الساعة للتاكد من البيع مع مراعاة زاوية 180 فيفضل كسرها ايضا فلو كسر الزيكو ولسة فوق 180 فلا دخول

نترقب لنصطاد
    تمام يامعطي .. الله ينور عليك وده الصح

الصورة الرمزية ahmed elsayed
    ahmed elsayed غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حبيب قلبى يامعطى انت ليه مادخلتش سيل ده الواحد الحمد الله واخده من الهاى ده منطقه سيل حلوه جداااا يامعطى زاويه 45 يومى وزاويه 135 دايلى والسيل زون للفيبو والفا اربع ساعات بالملى ميتر
    على الاقل خدلك 30 او 40 بيب مضمونين انا واستوب فوق الفيبو التانى حاجه وعشرين بيب كلام اهبل وهو على فكره هيكمل نزوووول ان شاء الله بس انا قفلت وهاخده تانى لوكسر الزيكو بس انا مابتكلمش غلط على فكره وعلى الاندكس بيختبر منطقه الباى يعنى نزول اليورو دولار ومعاه حد القناتين التانيه والتالته وكل ده مصحوب بسلوك سعرى جميل اسمه شمعه الظل على راى معطى الى موجوده فى اليورو دولار الى بنسميها شوتنج ستار او سبينانج توب ايه ياصديقى ؟؟؟؟؟؟

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed elsayed مشاهدة المشاركة
    حبيب قلبى يامعطى انت ليه مادخلتش سيل ده الواحد الحمد الله واخده من الهاى ده منطقه سيل حلوه جداااا يامعطى زاويه 45 يومى وزاويه 135 دايلى والسيل زون للفيبو والفا اربع ساعات بالملى ميتر
    على الاقل خدلك 30 او 40 بيب مضمونين انا واستوب فوق الفيبو التانى حاجه وعشرين بيب كلام اهبل وهو على فكره هيكمل نزوووول ان شاء الله بس انا قفلت وهاخده تانى لوكسر الزيكو بس انا مابتكلمش غلط على فكره وعلى الاندكس بيختبر منطقه الباى يعنى نزول اليورو دولار ومعاه حد القناتين التانيه والتالته وكل ده مصحوب بسلوك سعرى جميل اسمه شمعه الظل على راى معطى الى موجوده فى اليورو دولار الى بنسميها شوتنج ستار او سبينانج توب ايه ياصديقى ؟؟؟؟؟؟
    كلامك مظبوط يا احمد والله ينور عليك

بس النهاردة انا منتظر تاكيدات اكثر من كدة على الساعة
    وماخدتهاش ليه سكالبنج من منطقة التقاء فيبو 38+ زاوية 135 عشان مشنايم كويس ومشفايق وانت عارف عندي فى قاموسي لو مشفايق مشتغلش خالص او على الاقل مشتغلش سكالبنج عشان حغلط
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية aikimo
    aikimo غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يجب أن يغلق تحت السحري
    ننتظر كمان 10 دقيقة معليش

الصورة الرمزية ahmed elsayed
    ahmed elsayed غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty مشاهدة المشاركة

كلامك مظبوط يا احمد والله ينور عليك

بس النهاردة انا منتظر تاكيدات اكثر من كدة على الساعة
    وماخدتهاش ليه سكالبنج من منطقة التقاء فيبو 38+ زاوية 135 عشان مشنايم كويس ومشفايق وانت عارف عندي فى قاموسي لو مشفايق مشتغلش خالص او على الاقل مشتغلش سكالبنج عشان حغلط

والله انا قولت كده فعلا معطى مايفوتش اوردر غير لما يكون تعبان انا عايز اقولك وانا براجع على القديم فى الصفحات القديمه لقيتك مابتفوتش الاوردر ده خالص بس تمام شكرا لك ياصديقى على التوضيح وتاكيدى على صحه اوردرى انا يهمنى اوردر سليم مش مهم يضرب استوب او هدف المهم انى اكون داخل سليم وكل ده يرجعلك ياصديقى على مجهودك وميسى بيحضرلى مفاجأه اجهز مؤشر جميل حلو كده لوطلع زى مابيحكيلى هنولعها نار

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aikimo مشاهدة المشاركة
    يجب أن يغلق تحت السحري
    ننتظر كمان 10 دقيقة معليش
    بالظبط ابو عبد الله الله ينور عليك
    بس زيزو بيكلم على اوردر السكالبنج بيع من فيبو 38 وزاوية 135 لفيبو 23 والسحري كانت منطقة قوية فعلا للسكالبنج
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

والله انا قولت كده فعلا معطى مايفوتش اوردر غير لما يكون تعبان انا عايز اقولك وانا براجع على القديم فى الصفحات القديمه لقيتك مابتفوتش الاوردر ده خالص بس تمام شكرا لك ياصديقى على التوضيح وتاكيدى على صحه اوردرى انا يهمنى اوردر سليم مش مهم يضرب استوب او هدف المهم انى اكون داخل سليم وكل ده يرجعلك ياصديقى على مجهودك وميسى بيحضرلى مفاجأه اجهز مؤشر جميل حلو كده لوطلع زى مابيحكيلى هنولعها نار
    لا يا زيزو دخولك سليم جدا جدا جدا الله ينور عليك
    ومنتظرين ابداعات ميسي الى واحشنا جدااااااااا
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية aikimo

شو نبيع؟؟؟ يورو

الصورة الرمزية Mo3Ty

شو نبيع؟؟؟ يورو
    شخصيا منتظر كسر الزيكو وزاوية 180 يا ابو عبد الله
    ومتمشيش على كلامي اوي النهاردة عشان والله تعبان شوية ومشقادر اركز انا اسف
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية aikimo

هل في أخيار اليوم عن اليونان؟؟؟
    و إذا نعم ، أي ساعة و شكرا

الصورة الرمزية Mo3Ty

:::: شركة انستا تستخدم فى تحليلها القناة الثالثة والرينج:::::

GBP/USD Intraday Technical Analysis [ Linear Regression Channels ] for March 7, 2012

GBP/USD showed massive bearish reaction towards the important resistance 1.5870 which was mentioned yesterday.

Break of 1.5844 leads to a quick decline towards 1.5695 which is yesterda's low.

The pair tested the lower limit of the depcited channels once and reversed to the upside during the first few hours of today.

The GBP/USD pair has the intermediate line of the depicted channels around 1.5740 - 1.5750 acting as an intraday resistance which is very important in case there's strong bearish momentum.

There's a stronger resistance level for the pair today which is at 1.5790 that should give strong bearish movement if tested.

This level corresponds to prominent previous buttom which was broken yesterday and the upper limit of both Blue and Yellow channels of today.

Expected targets for the bearish movement are located 1.5700,1.5630 then 1.5585.

Break of 1.5830 invalidates the expected bearish scenario for today.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::

النهاردة حجاج قفش انستا على صفحتها على الفيس بوك بتستخدم مؤشر القناة الثالثة + مؤشر الرينج لدكتور جمال وباعتلي على الفيس الموضوع ده

طبعا انا مشزعلان بالعكس والله فرحااان جدا لان ده يوضح مدى قوة طريقتنا لدرجة ان شركة تداول مثل انستا المحللين عندهم بيحللوا بيها ناقص بس ياخدوا السحري والزوايا هع هع
    فاتمنى من الموجودين ان يثق فى ادواته وفى نفسه فادواتنا بيستخدمها شركات التداول فى تحليلهم
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 1.jpg‏  
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

هل في أخيار اليوم عن اليونان؟؟؟
    و إذا نعم ، أي ساعة و شكرا
    انا اسف يا ابو عبد الله مشعارف والله مشمتابع حاجة النهاردة خالص ان شاء الله حد من الشباب يفيدك
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17