صفحة 475 من 1256 الأولىالأولى ... 375425465469470471472473474475476477478479480481485525575975 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 7,111 إلى 7,125 من 18838
    الصورة الرمزية shearar
    shearar غير متواجد حالياً عضو نشيط

تفضلو يا شباب الرابط...استراتيجية جميلة باذن الله..وأرجو انو اخي معطي والشباب يشرفونا باراءهم

https://forum.arabictrader.com/t134298.html

الصورة الرمزية الفهد المصري
    الفهد المصري غير متواجد حالياً عضو نشيط

الكل يحترس فيه بعد ربع ساعة عواصف من الاخبار على الدولار

ربنا يوفق الجميع

الصورة الرمزية melbhrawe
    melbhrawe غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ما هى توقعات الاخبار ؟؟؟

الصورة الرمزية احمد فهمى
    احمد فهمى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفهد المصري مشاهدة المشاركة
    الكل يحترس فيه بعد ربع ساعة عواصف من الاخبار على الدولار

ربنا يوفق الجميع
    والله يا هانى مش بشوف الاخبار وشايف انها مش مهمه

الصورة الرمزية Mo3Ty
    Mo3Ty غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shearar مشاهدة المشاركة
    أحمد يا معطي...تعرف انت عطيتني كنز ؟؟؟ ده احنا حنحقق كنز باذن الله ...

انا بس عايز استأذنك...انزل موضوع خاص لو سمحت...لاني الحاجة اللي اكتشفتها ..حرام ما تاخدش حقها في موضوع لوحدو...

ممكن ؟
    باك

طبعا قول يامحمد خلينا نستفاد من ملاحظاتك القوية
    ونزلها موضوع لوحده براحتك واحنا متابعين معاك
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed elsayed مشاهدة المشاركة
    انا اتصلت بيا يامعطى والنور مقطوع عليه وهو قال ان انهارده فى اكثر من 20 خبر فى الوقت ده مفيييش احترام الى عايز يدخل يدخل بنصف لو مصمم ومقتنع بتحليله واهم حاجه الاستوبات او الافضل انكم متدخلوش خالص لغايه لما يتعرف الاتجاه وناخد اوردر رينج
    بالظبط شكرا يااحمد على كتابة الكلام وتعبك معايا
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية melbhrawe
    melbhrawe غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هل صدرت الاخبار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الصورة الرمزية amr eltabei
    amr eltabei غير متواجد حالياً عضو اللجنة الاستشارية سابقاً

واحلى احلى احلى 50 نقطة من بيع اليوروووووووووووووووووو
    اولا مبروك ياباشا ال50 نقطة
    مع ان اغلب الاعضاء كان نظرتهم للشراء بس انا بصراحة لما بعت كنت مقتنع انه للبيع ولما لقيت الاراء ترجح الشراء قلت اسكت ومشاركش علشان مهما كان تحليلي مش تحليل واحد محترف يعني انا لسه بتعلم فمطلعتش من البيع طالما انا مقتنع بيه والحمد لله حقق الهدف
    ثانيا هنا انت غلطت مالك انت ومال راى الاعضاء هنا مع الاحترام للكل طبعا .. اغلب الاعضاء شايفين شراء ونزلوا شارتات ليهم طيب انت شايف بيع فين شارتك ياباشا اللى يؤيد نظرتك منزلتوش لية؟
    واية قصة واحد محترف دية انت شغال بنظام الكل شغال بية تقريبا مع بعض الاضافات وشايف انة للبيع
    نزل شارت واشرح علية رؤيتك خليك واثق فى طريقتك وفى نفسك ومتخفش من الغلط امال هتتعلم ازاى لازم تغلط عشان تتعلم من غلطك والا اية ؟ احييك على اصرارك على البيع وعلى تمسكك برؤيتك للبيع
    انا دخلت بيع عند كسر القناة التانية ولما لقيته تحت مستوى البيع وتحت الزيكو والف فبصيت على الاتجاه على الفريمات الكبيرة لقيت الاربع ساعات هابط واليومي هابط فتوكلت على الله ودخلت بيع
    هنا بقا انا احييك بشدة جدا جدا جدا واقدر اقولك اهوة انت احسن من المحترفين اللى انت شايفهم من وجهة نظرك يا عم التلميذ لييييييييية..؟ لانك بصيت على الديلى اليورو بقالة 5 ايام مش قادر يخترق مستوى السل اللى هوة 1.3566 وكاسر القناة الاولى الصاعدة بشمعة قوية وفى نفس الوقت برضة كاسر مستوى الباى عند 1.3825 يعنى بداء شهرة بكسر مستويات مهمة ومقدرش يتداول فوق مستوى الباى برضة لمدة 5 ايام وعمل اعادة اختبار الكسر زى ما الكتاب مابيقول بالظبط يعنى شكرا كسر قناة ومستوى الباى ومستوى السل ايضا وفشل فى التداول فوقة 5 ايام يعنى بنسبة كبيرة جدا الاتجاة لتحت دة على الديلى ..
    وطبق الاصل العلقة اللى فاتت عملها على الاربع ساعات فتح وطلع لمستوى السل لمسة ولمس حدود القنوات العلوية ومقدرش يخترق لانة ضعيف وشكرا الراجل محترم بيقولك شغلك هذا الاسبوع فى البيع اكثر والشراء على التصحيحات فقط وباهداف صغيرة نوعا ما ..عارف انا اتنبح صوتى من كثرة ماقولت ومالة الشغل على الساعة كويس جدا بس لازززززززززززززززززززم تبص على الديلى والاربع ساعات لتوضيح الاتجاة واشتغل عادى على الساعة .. معلش سامحنى على اسلوبى معاك بس بجد انت ماشى فى الطريق الصح وربنا يوفقك ويوفق الجميع بأذن الله تحياتى وتقديرى ليك

اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	اوردر.png
المشاهدات:	34
الحجـــم:	1.2 كيلوبايت
الرقم:	296490

الصورة الرمزية Mo3Ty

واحلى احلى احلى 50 نقطة من بيع اليوروووووووووووووووووو
    الله ينور عليك ياهاني الصراحة
    انا الامور كانت غير واضحة امامي اليوم ولذلك مدخلتش والتزمت ثكناتي وكمان كملت بالنور قطع
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

ثانيا هنا انت غلطت مالك انت ومال راى الاعضاء هنا مع الاحترام للكل طبعا .. اغلب الاعضاء شايفين شراء ونزلوا شارتات ليهم طيب انت شايف بيع فين شارتك ياباشا اللى يؤيد نظرتك منزلتوش لية؟
    واية قصة واحد محترف دية انت شغال بنظام الكل شغال بية تقريبا مع بعض الاضافات وشايف انة للبيع
    نزل شارت واشرح علية رؤيتك خليك واثق فى طريقتك وفى نفسك ومتخفش من الغلط امال هتتعلم ازاى لازم تغلط عشان تتعلم من غلطك والا اية ؟ احييك على اصرارك على البيع وعلى تمسكك برؤيتك للبيع

هنا بقا انا احييك بشدة جدا جدا جدا واقدر اقولك اهوة انت احسن من المحترفين اللى انت شايفهم من وجهة نظرك يا عم التلميذ لييييييييية..؟ لانك بصيت على الديلى اليورو بقالة 5 ايام مش قادر يخترق مستوى السل اللى هوة 1.3566 وكاسر القناة الاولى الصاعدة بشمعة قوية وفى نفس الوقت برضة كاسر مستوى الباى عند 1.3825 يعنى بداء شهرة بكسر مستويات مهمة ومقدرش يتداول فوق مستوى الباى برضة لمدة 5 ايام وعمل اعادة اختبار الكسر زى ما الكتاب مابيقول بالظبط يعنى شكرا كسر قناة ومستوى الباى ومستوى السل ايضا وفشل فى التداول فوقة 5 ايام يعنى بنسبة كبيرة جدا الاتجاة لتحت دة على الديلى ..
    وطبق الاصل العلقة اللى فاتت عملها على الاربع ساعات فتح وطلع لمستوى السل لمسة ولمس حدود القنوات العلوية ومقدرش يخترق لانة ضعيف وشكرا الراجل محترم بيقولك شغلك هذا الاسبوع فى البيع اكثر والشراء على التصحيحات فقط وباهداف صغيرة نوعا ما ..عارف انا اتنبح صوتى من كثرة ماقولت ومالة الشغل على الساعة كويس جدا بس لازززززززززززززززززززم تبص على الديلى والاربع ساعات لتوضيح الاتجاة واشتغل عادى على الساعة .. معلش سامحنى على اسلوبى معاك بس بجد انت ماشى فى الطريق الصح وربنا يوفقك ويوفق الجميع بأذن الله تحياتى وتقديرى ليك

الف الف شكر ليك استاذ عمرو على التوضيح ، وانا فعلا بهتم بالفريمات الكبيرة وبحب اشوف الدنيا ماشية ازاي عليها .
    وان شاء الله التوفيق للجميع ، ومره تانية شكرا ليك

الصورة الرمزية Mo3Ty

مع ان اغلب الاعضاء كان نظرتهم للشراء بس انا بصراحة لما بعت كنت مقتنع انه للبيع ولما لقيت الاراء ترجح الشراء قلت اسكت ومشاركش علشان مهما كان تحليلي مش تحليل واحد محترف يعني انا لسه بتعلم فمطلعتش من البيع طالما انا مقتنع بيه والحمد لله حقق الهدف
    لا والله الله ينور عليك وفعلا شخصيا اليوم زى ما كتبت نظرتي كانت شرائية
    ولكن كتبتلكم على الاقل يكسر السحري الف لفوق عشان ندخل شراء فمكسرش طبعا وفضل تحتيه
    والى زاولني فى دخول البيع ان القنبلة مكنتش مكتملة الشروط وان الكيبل قفل فوق الزيكو فكان احتمال صعودي
    بس عامة القنبلة اكتملت شروط البيع فعلا بس بعد ما نزلت فمدخلتش بيع

بس المهم

مدام مقتنع بشئ اثبت عليك وفكك من اى واحد يقول عكسك مدام انت مشمقتنع بكلامه حتى لو ده انا
    فمهما روحت وجيت انا بغلط وبيضربلي ستوب ومشلازم تبقا نظرتي صحيحة
    انا هدفي من الورشة وزي ما قولت كثيرا
    هو نقل ما تعملته وخبرتي لكم وعليكم بتطويرها مع ما يماثل شخصيتكم
    اما تاكد ان الى حيشتغل بدون تطوير من نفسه لللطريقة وحيشتغل بدماغي انا فنهايته خسارة

والف مبروك يافهد
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shearar مشاهدة المشاركة
    اي والله يا خالد...بس ياريت حد يكلم اخونا معطي..تقريبا شارت الشرح صار جاهز...حتشوفو شي جميل جدا اذا الله راد
    والله انت محترم يامحمد
    وشكرا على ذوقك
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

الصورة الرمزية Mo3Ty

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزيرو مشاهدة المشاركة
    يا حبيبي هات اللي عندك ..
    معطي مش هيعارض أي حاجة تضيف للطريقة وتسهم في تجويدها ..

هات بس الشارت والشرح وإبقى قول لمعطي الزيرو هو اللي ورطني ....!!!
    اهو محمد سمع كلامك ياخالد ونزل الموضوع
    ده انا مشحسيبك ياخالد ههههههههههه
    لا والله انا قولت دائما الى عنده اى فكرة جديدة ينزلها عشان نستفاد منكم
    وحتى يامحمد لو مكنتش استاذنت تاكد اني مكنتش حزعل لاني عارف انك صديق عزيز
    وبجد شكرا جدا على احترامك
    توقيع العضو
    لكل مجتهد نصيب

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty مشاهدة المشاركة

لا والله الله ينور عليك وفعلا شخصيا اليوم زى ما كتبت نظرتي كانت شرائية
    ولكن كتبتلكم على الاقل يكسر السحري الف لفوق عشان ندخل شراء فمكسرش طبعا وفضل تحتيه
    والى زاولني فى دخول البيع ان القنبلة مكنتش مكتملة الشروط وان الكيبل قفل فوق الزيكو فكان احتمال صعودي
    بس عامة القنبلة اكتملت شروط البيع فعلا بس بعد ما نزلت فمدخلتش بيع

بس المهم

مدام مقتنع بشئ اثبت عليك وفكك من اى واحد يقول عكسك مدام انت مشمقتنع بكلامه حتى لو ده انا
    فمهما روحت وجيت انا بغلط وبيضربلي ستوب ومشلازم تبقا نظرتي صحيحة
    انا هدفي من الورشة وزي ما قولت كثيرا
    هو نقل ما تعملته وخبرتي لكم وعليكم بتطويرها مع ما يماثل شخصيتكم
    اما تاكد ان الى حيشتغل بدون تطوير من نفسه لللطريقة وحيشتغل بدماغي انا فنهايته خسارة

والف مبروك يافهد

الله يبارك فيك يا معطي

وطبعا انت دايما الاستاذ وبنتعلم منك وبجد انا اتعلمت منك كتير اوي ووضحتلي حاجات كتير مكنتش فاهمها
    وربنا يوفقنا جميعا

الصورة الرمزية احمد فهمى
    احمد فهمى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr eltabei مشاهدة المشاركة

طيب ممكن بعد أذنك استاذ عمرو لو حضرتك فاضى مثلا كل اول اسبوع تقولنا وجهه نظرك على الفريمات الكبيره لأن القناه الثالثه طريقتى ومش هاغيرها ومشاركات حضرتك هاتكون اضافه قويه لأستخدام الطريقه ولو مش فاضى ممكن حضرتك تعمل ملف فيه الحالات المتكرره او اللى حضرتك بتنصح بيها

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17