حاول متتهاونش فى اى حاجه
اسال ما بدا لك فالدوره هابتقه صعبه فى الاول بس
يمكن كانت سهله شويه عليا عشان انا اعرف اساسيات خفيفه
فادرس بجد و خلى بالك
الامتحان صعب جدا :)
تمام يا مصطفي
شكرا علي النصايح
و ربنا يستر فالامتحان
استاذ مصفى ما هو الجديد في موضوعك بألنا زمان ما سمعناش حاجه والله أيه وأين تضع البيفوت من البرايس أكشن لأن البيفوت له مكانه خاصه في التعاملات والصفقات حسب رأي المتواضع والله أعلم
السلام عليكم
ممكن كتب او كورسات في البرايس اكشن؟؟
كورس المتدالو العربى
جزاك الله خيرا استاذ مصطفى موضوع اكثر من رائع .. ربنا يباركلك
up
للأفاده
.............
فى المرفقات تجميع لكل ما تم شرحه فى هذا الموضوع
.........
جزاك الله خيرا على هذا الشرح الرائع
جزاك الله خيرا .. انا فعلا استفدت كتير من موضوعك :boxing:
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
على الرعم من توقف الموضوع من كتير من اكتر من سنه
لكن تصل الى حتى الان رسائل من الناس بتقولى عايزينه يكمل:)
و كل مره كنت بعتذر عشان اكمل معارفى بالموضوع و احس انى فاهم اكتر عشان لو قلوت كلمه او معلوه غلط كتير هايقروهو و يفتكروها صح
و بالتالى هايكون صحيحها فى المستقبل اصعب و اصعب
الحمد لله وصلت لمرحله كويسه فى موضوع التعلم فى البرايس اكشن
فققرت استكمل موضوعى العزيز عليا
شكرا لكل من تابع معايا
شكرا لكل من شارك معايا
شكرا لكل من دعا دعوه كويسه ليا
شكرا لكل الناس
انتظرو التحليلات بعد قليل
اخيرا ...
بحييك على صراحتك وخوفك على الاخوه الاعضاء وتحري الدقه فى وضع المعلومه
وبحييك اكتر على استكمال الموضوع
................
متابع معاك بأذن الله
يلا نشوفك .. ونشوف شو عندك ..
الرنكو .. اكشن .. ولا برايس بدون اكشن
ولا كلهم في بعض
منتظرينك يا غالي .. وبارك الله في علمك وجهدك