طيب ممكن تقولي يا مُصطفى على الأسماء فقط للـ كورسات الإنجلش و لو في كُتب كمان أكون شاكر ليك http://forumimages.arabictraderllc.n...ilies/rose.gif
مع التحيه ،،،
http://forumimages.arabictraderllc.n...ilies/rose.gif
طيب ممكن تقولي يا مُصطفى على الأسماء فقط للـ كورسات الإنجلش و لو في كُتب كمان أكون شاكر ليك http://forumimages.arabictraderllc.n...ilies/rose.gif
مع التحيه ،،،
http://forumimages.arabictraderllc.n...ilies/rose.gif
اسمحولنا نسجل متابعتنا معاكم
ولكن المؤشر ما يعمل عندي وبيقفل الميتا تريدر
ما العمل اخي الكريم
متابعين الى النهايه أن شاءالله ...................................... ننتظر ...... الله يصبر صاحب الموضوع ...... ندعوا له بالصحة والعافيه
بعد تكون النماذج الأستمراريه وأستمر السعر بنفس اتجاه الترند هل يعتبر الترند ترند جديد وشكرا
موضوع جميل جدا
و خصصوا ان ناس كتير متعرفش يعني ايه برايس اكشن
ال شكر ليك يا مصطفي علي حبك في تقديم المساعدة
انا حاليا باخد دورة المتاجر المحترف و خلتني اعرف اهمية البرايس اكشن
معاك حق يا مصطفي
و عموما انا مستني لما اخلص الدورة اكيد هتطبق معاك هنا و كمان هحتاجك عشان تقلي علي كتب اقراها فالبرايس اكشن لاني عايز اتوسع فيه ان شاء الله و انا عارف انك مش هتتاخر
بجد؟
طيب تمام
يبقي ان شاء الله فاضل التطبيق
ان شاء الله يا حبي
اخلص الدورة بس الاول و انجح فيها و ابدأ التطبيق