نكمل مع بعض باقى الشارت
نكمل مع بعض باقى الشارت
شكرا استاذ مصطفى على الشرح واتمنى تصحح لى الواجب علشان انتقل للى بعده
والف مبروك على الخطوبة ..ربنا يتمم بخير
انا قريت الدروس كلها والدرس الرابع مش فاهمه كويس
بس خطوة خطوة الاول..اوك
شكرا للاخ صاحب الموضوع ومن فضلك هل استطيع اشتغل بهذا النضام على فريم 5د و15د واذا كانت شروط على الفريمين ارجو اضافتها والف شكر ليك +
شكرا على التوضيح والله بحثت لاصوت لك عن احسن موضوع للاسف لم اجدك ضمن القائمة وان شاء الله يجازيك كل خير
وانا متابع الموضوع ونفهم النضام بجد وبطريقة عملية
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فينك يا استاذ مصطفى؟؟
موجود يا اخى
بس زى ما قلت قبل كده استراحه محارب عشان اقدر اتملك اكتر من البرايس اكشن و اكمل ان شاء الله
و عموما ال 4 دروس حتى الان تكفى جدا كاول خطوه
ممكن تسال عن دوره المتاجر المحترف فى الاكاديميه
فهى فعل دوره مليانه و محترمه جدا
اوك ..مستنينك...
بالتوفيق يا جميل
هذا الي حصل
الملف المرفق 280453
مشكور اخوي على هالطرح والشرح
الاكثر من رائع
تقبل مروري
ننتضر بقية الشرح
شكرا على مجهودك يا مصطفى بس لو ممكن تدينى الكتاب علشان انا بحثت عن البرايس اكشن قبل كدا وملقتش اى حاجه عربى فعلا
وابقى شاكر ليك لو ارفقتهولى