يالطيف الطف
Printable View
يالطيف الطف
ايه رايكم يا جماعة الاخبار مردودها هيكون ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسم الله الرحمن الرحيم
نتابع الداو مع اليورو متابعة متلاصقة
ولمن شاري يحذر , , اما البائع فلا خوف عليه الى الآن .
ولاننسى خبر الدولار الهام الساعة 4 تماما
وبالتالي لن يكون هناك اغلاق للمراكز البيعية قبل الساعة 4 الا في حال ضرب استوبنا 1.4535 والاغلاق فوقها
واعذروني يجب ان انصرف الآن وساعود قبل الساعة 4 ان شاء الله
اليورو يعود مره اخرى الى الاعلى فى دقائق معدودة ههههههه
والله ياجماعه انا شايف ان اليورو عايز ينزل بس الدهب هو الي شايله طلوع معاه
يالطيف يارب
فيلم رعب ياشباب
هل فيه خبر تاني اليوم زي ماقال الدكتور؟؟؟؟؟؟
بإذن الله اليورو مش هيكسر النقطه الذهبيه
1.45300
أنا عن نفسي هبيع من هناك
ربنا يوفق
الدكتور لازم يعطينا درس كبير وشرح مفصل عن اللي حصل
نزول 50 نقطه وبعدين طلوع 70 نقطه
دي أول مره لي أتابع ـخبار