اه صح نسيت اشوف مشاركاتك افتكرتك حلموس حبيبنا والله بس مطلعتش حلموس الاصلي طلعت حلموس الصيني (التقليد ههههههههه)
تمام ياجرير استاذن انا بقا اسيبك عشان انام عشان صلاة الجمعة شكلك مبتصليش
تم عمل ريبورت عنك وتصبح على خير ههههههههههه
Printable View
بسم الله الرجمان الرحيم
أتمنى ان افق في متابعة جديد هده الاستراتيجية لاني غبت عنها و بالتوفيق ان شاء الله
من خلال رؤيتي ل eur/usd و gbp/usd ارى تكون فرصة قوية على اليورو ادا كسر القتاة اعتقد انه سيحقق الهدف من دون تعزيزات والهدف ان شاء الله 30 نقطة اما الباوند فارى انه عند كسر القناة للاعلى احتمال كبير ان يكون هناك تعزيز لدى سلنتظر ه حتى يعاود الاختبار و الله اعلم
لو سمحت يا شباب انا بقالى لسة 3 ايام مع الطريقتين اللى بتتعاملو بيهم وعندى سؤال بالنسبة للطريقة التانية ياريت حد يوضحى
مش الخطين المنقطين الاحمر والاخضر على فريم الساعة دول هما الرينج اليومى يعنى عند وصول السعر الى احدهما يتم عكس الاتجاة ؟ يا ريت حد يوضحلى
حاجة تانية انتم بتسمو العملات اسماء انا مش عارفها يعنى اية هو الكيبل واية هو المجنون؟
الكيبل هوا الباوند دولار gbp/usd
المجنون هوا الباوند ينgbp/jpy
سلام عليكم
ياشباب انا الان نزل لي ارقام على الشاؤت الي اشتغل عليه وخطوط حمراء طبعا الارقام نقاط محدده على اليورو دولار والباوند
كأنها زي التوصيات والاهداف
احد يقدر يفيدني
لاني اول مره اشوفها
الصفحة الاخيرة لا تظهر الا بكتابة رد
صباح الخير جميعا وجمعة مباركة علينا جميعا
لو سمحتم يا شباب انا لسة جديد فى الاستراتيجية و قدرت افهمها بس عندى سؤال بالنسبة للاستراتيجية التانية
هل الخطوط الحمرا والخضرا المنقطة دول حددود الرنج اليومى ويتم البيع والشراء عندها ولا انا فاهم غلط ؟
اتمنى حد يجاوبنى
صباح الخير
جمعة مباركة للجميع .شو رائيكم يوروا ين ان اشوفه بداء باذن الله في الصعود هل له عودة الى الاسفل