السلام عليكم ورحمه الله
انا كنت عايز اعرف ملخص لطريقة المستخدمه ... خصوصا انى شايف ناس كتير بتشكر فى الموضوع
تحياتى
Printable View
السلام عليكم ورحمه الله
انا كنت عايز اعرف ملخص لطريقة المستخدمه ... خصوصا انى شايف ناس كتير بتشكر فى الموضوع
تحياتى
عموماً عندي احساس قوي ان اليورو راح يرتفع ويطير لفوق
ماراح ادخل على احساسي لاتخافون بس مجرد احساس:0016::0023:
ارتفاع الدولار مقابل الين
يخوف
لو السوق حيديك 1000 نقطه ما تنزلش البحر و هو كله دوامات
الفوريكس محتاج قلب جامد
ولي قلب رهيف مو يصلح لو الفوريكس ابدا
اخواني الأحباء جدا على قلبي
الحمد لله و الشكر لله :hands: قدرت اغلق صفقات الشراء لليورو فرانك اللي كنت متعلق فيها من امس على الصفر الجميل بتاع كل يوم :boxing:
عموما مع حجم السالب اللي شفته من امس فان الصفر ده نعمة كبيرة جدا :ohmy:
أنا بس حبيت أطمنكم
بس بصراحة أنا مش هأقدر اشارك معاكم تاني ولا اتكلم لو أستاذ معطي ماسمحنيش (رغم أني معملتش حاجة :012:)
بس بجد أنا مش هاعرف اشتغل و واحد من اعز الناس لقلبي (و لقلب كل الاعضاء) زعلان مني :icon26:
أستاذ معطي
ارجو الرجوع و قراءة المشاركة دي (علشان لو مكنتش قراءتها وسط زحمة الصفح النهاردة)
https://forum.arabictrader.com/t1184...ml#post2122593
السلام عليكم
اهلا اخ حلموس
انتحلوا شخصيتك اليوم :)
مبروك ياريحانه اتمنى تكوني استفدتي من الطلوع
الشمعه على الاربع ساعات اليورو ؛؛ تعتبر كيل ذ سيلر !