المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mo3ty2002
ربنا يكرمك ياباشا
وانا ولا قائد القطر ولا حاجة انا راكب فيه مثل اى شخص
واكيد طبعا خارج الاستراتيجية خالص
انا دخلت قبل ما الشمعة تقفل حسب رؤيتي الشخصية للزوج بيع
من سعر 115.15
بهدف 114.77
بستوب 115.65
واعتقد والله اعلم لو كسر القناتين حيجيب بيع قوي اكتر من الهدف الى انا حطه احتمال كبير يسافر للقناتين على 4 ساعات
بس انا اليومين دول فى امتحانات فبحاول احط اهداف مضمونة الى حد ما عشان مشطالبة مزاولة خالص
وربنا يسهل
عامة انتظروا الشمعة ده لو كسرت القناتين يبقا ان شاء الله بيع
والله اعلى واعلم