اسبوع موفق للجميع
Printable View
اسبوع موفق للجميع
نفس مشكلة الاسبوع اللي فات: منصة التراد ليس بها شمعة 23, بالتالي سيكون هناك خطأ في شكل القنوات
فالافضل النهارده استخدام منصة comex حيث أن بها شمعة ال23
و أن شاء الله إلى الاربااااااااح
ان شاء الله نتوقع صعود لازواج اليورو . إذا مانظرنا إلى فريم الاربع ساعات لليورو ين فان السعر يقف عن الحد السفلي للقناة وان اغلق داخلهاها افكر شراء مع كسر القناة على شارت الساعة ..
تحليلي لبعض الأزواج
تارجت في الشراء قليل
وتارجت كبير فى البيع
الكيبل للمراقبة قد يخترق القناة في الساعة القادمة
احنا مشتريين من زمان يااحمد انا وضعت الهدف 1.6270 والله موفق
على فريم 4 ساعات لامس الحد السفلي للقناة الزرقاء , معنى كدة انه هيصعد ؟؟ بس لحد فين ؟؟اقتباس:
و اهو كسر لفوق دلوقتى الى هيدخل شراء التزام بادارة راس المال بالتوفيق يا شباب
و بعدين ملاحظ ان الحركة بطيئة قوي , ده عادي و لا عشان في الفترة الاسيوية حاليا ؟؟