الله يبارك فيك اخي
Printable View
ماشي بس ممكن يطلع تاني ؟ ايد دليلك على انه ينزل ؟
اول حاجة : انت راجل محترم
ثانيا : الفرنك مشي تمام مع استراتيجية الرينج و خطوط الفيبو
ثالثا : بالنسبة للقنوات لو نت دخلت مع الكسر الاول ( لتحت ) هيعكس عليك 50 نقطة هتعزز بعقدين و هيعكس 50 كمان هتعزز ب 4 عقود ((( عند خط الرينج ))) و بعد كدة انت عارف ايه اللي هايحصل
اما لو دخلت مع الكسر لفوق يبقي هتاخد 30-50 نقطة و انت حاطط رجل علي رجل
شوفت بقي عبقريه الاستراتيجية بتكسب في كل الاتجاهات
اهلا بكل الاخوة الكرام
وما يمنعنى عنكم الا الشديد بالفعل
عموما نظرتى للباوند اليوم هى صعود كبير والله اعلم
ولا احد ياخذ بها الا لما تتوافر الشروط كلها
انا شخصيا لا اتاجر من اسبوع تقريبا (ولسه قدامى شوية) بس حبيت اشارك معاكم ولو بكلمة
عشان فعلا وحشتونى
وربنا يديم المعروف
انا برضه لسة متضايق علشان شايف الناس بتنحرف عن الاستراتيجية
علشان كدة هاحاول افضي و لو نص ساعة كل يوم (( مع اني مشغول جدا و الله )) و احط تحليلي اليومي للدولار و الباوند
بس انا هحط لفرص في اخر اليوم يعني بعد ما بتخلص لأن ده موضوع تعليمي و ليس موضوع توصيات
و هاحاول اشرح التحليل كما لو اني لا اعرف المستقبل و كأن الصفقة لسة هاخشها حالا
و كمان فيه مفااااااااااااااااااااااااجأة محضرها لكم بكرة
و طلب اخير :: دكتور جمال يمر الان بمشكلة كبيرة نوعا ما (( و محدش يسأل ايه هي المشكلة احتراما للخصوصيات )) فياريت كلنا ندعيله ربنا يحلها له
تحليل يوم 19 مايو
أولا: شكرا ربنا يخليك، وانت راجل زى الفل :asvc:
ثانيا: إذا كنت تقصد التعزيزين والرينج، فالموضوع مش بس هيكون مربح، أو الاسترايتيجية عبقرية، دا الموضوع هيكون مربح جدا جدا، والاستراتيجية هتثبت عبقريتها أكثر، والحقيقة هى هتثبت عبقرية صاحبها، مش عبقريتها هى :0016:
تحياتى :eh_s(7):
يا دكتور الله يكون فى عونك والله، أنا مش عارف إيه اللى باعدك عننا بس إن شاء الله يكون المانع خير، وربنا يكرمك إن شاء الله، وربنا يعلم إن ناس كتير أوى بتدعيلك :hands: وانا أولهم :hands:
سبحان الله، يعنى يا دكتور عندك ظروف صعبة، ومش بتتاجر من اسبوع، ومع ذلك برضه بتحطلنا وجهة نظرك فى السوق عشان تساعدنا! ، بارك الله فيك لحبك الشديد لإخوانك :ongue:
ياريت يا نقدر نساعد فى أى حاجة يا دكتور أو تعرف أى حد فينا إزاى نقدر نساعدك، وجرب شوف هتلاقى ناس جامدة ولا نص نص ويارب نقدر نرد جزء من جمايلك
ربنا يباركلك ويبارك فيك، وربنا يديم المعروف... تقبل تحياتى :eh_s(7):
موضوع التحليل اليومى ده أنا بأيده بشدة وياريت يا زيلينكو تبدأ فيه سريعا عشان نعرف وجهة نظرك :ongue:
وبالنسبة للمفاجاة فياريت لأنى بحب المفاجآت، بس يا رب تطلع جامدة، بس بكرة السبت والسوق أجازة، فهى إيه المفاجأة يا ترى؟؟ :Emoticon1: عالعموم يا خبر بفلوس بكرة يبقى ببلاش
ثالثا: بالنسبة لدكتور جمال فى قلوبنا كلنا، ولازم كلنا ندعيله بظهر الغيب عشان ربنا يكرمه إن شاء الله، وأنا عندى إقتراح فى هذا الشأن، وكل واحد حر :asvc:
إقتراحى: أن يقوم كل فرد كسب بسبب هذا الموضوع أن يخرج 1% من صافى أرباحه كصدقة، أو تبرع، أو يصرفه لأعمال الخير، ويكون ثواب هذا التبرع مناصفة بين المتبرع، ودكتور جمال، حيث أن الله تعالى جعله سببا فى الربح للكثير, وانا منهم، ويكون هذا ردا على الخير بالخير... :0031: وأتمنى أن ينول إقتراحى رضاء الجميع :asvc:
ربنا يكرم دكتور جمال
ويعدى ظروفه الصعبة على خير
:hands:
تقبلوا تحياتى للجميع
:eh_s(7):
ياجماعة الخير في احد يعرف منصة فيها الدولار واليورو والباوند والكندي انديكس لا يبخل على ويدلني عليها
بعد ما قلنا ان الباوند هايطلع
طلع حوالى 17 نقطة فقط ولكن فى اكتر من 5 ساعات
وده يغير نظرتى للباوند الى هبوط
وبرضة لا ناخذ بالكلام الا مع توافر كافة الشروط