صباح النور ياغالي
Printable View
والله يااخي احمد الخروف اليوم متقلب
لكن انا احب فققط احلل على القنوات بدون مؤشرات
والان اشاهده يختبر الخط الاوسط للقناه الصغرى عن مستوى 1.0545
ونشاهده انه لم يخرج اسفل حد القناه الكبرى الا ساعه واحده ثم عاد واغلق فوقها
لذالك انا دخلت بسعر 1.0545 ووقف الخساره هو نقطه تحت لو اليوم عند 1.0524
وهدفي منطقه 1.0600
والله الموفق
الملف المرفق 270646
السلام عليكم جميعا
وعليك السلام ورحمه الله وبركاته
حياك الله
دخلت على الين شراء لانه كسر اللقناة الحمراء والزرقاء على شارت الساعة
الملف المرفق 270651
والله اعلم
والتجاه العام على اليومي صعود لانه كسر القناة الحمراء وتجاهه فوق فوق فوق انشاء الله
الملف المرفق 270653والاتجاه العام على الاربع ساعات صعود محاول كسر الخط الاوسط للقناة الحمراء
الملف المرفق 270652
للمراقبة البوند قريب من كسر القناة الحمراء والزرقاء على اساعة
الملف المرفق 270657
ولاكن التجاه العام على الاربع ساعات نزول وامامه عقبات لصعود وهي خط القناتان الحمراء والزرقاء
للمراقبة البوند قريب من كسر القناة الحمراء والزرقاء على اساعة
الملف المرفق 270660
ولاكن التجاه العام على الاربع ساعات نزول وامامه عقبات لصعود وهي خط القناتان الحمراء والزرقاء
الملف المرفق 270658
والتجاه على اليوم هبوط لانه كسر القناة الحمراء وكسر القناة الزرقاء
الملف المرفق 270659
والله اعلم
اعتقد الصفقة المثلي اليوم بيع ياباشا mhd_fmq وممكن نبيع من دلوقتي لانه واقف عند خط فيبو مشقادر يكسره
بس انا فى رايه ننتظره وعندها
1- سيوصل الى حد القناة العلوي للكبري على الساعة
2- سيوصل الى خط المتوسط للكبري على 4 ساعات
3- حيرتد قليلا على اليومي
وكدة اعتقد تبقا صفقة بيع مثالية
فانا حنتظر جت جت مجتش مشداخل