:0032::0032::0032:
Printable View
شكل الدولار كندي بيع مع افتتاح الشمعة القادمة اذا اغلق داخل القناة لانه كون دبل توب + دايفرجنسي والله اعلم
احلا تحية واحلا صباح لاحلى شباب :)
مرحبا بك اخى
:boxing::boxing::boxing::boxing:
الباوند اليوم اجازه الا اذا لقيت فرصه قويه يعني حخلي السوق يتحايل عليا عشان ادخل والا مش حادخل :P
اليور شكل القنوات يوحي بالهبوط والدكتور جمال شرح هذه الحاله مسبقاً يرجى الحذر اخواني
ابو ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسر شكراً قليله في حقك
اسمح لي اطبع قبله على جبينك يادكتور :eh_s(7):
يابو ياسر لولا الله ثم تعليمك لنا هذه الأداة السحريه لكنا في متاهات
لكن الان نحن على الدرب السليمالملف المرفق 270281
صباح الخير ياشباب
انا شايف الكيبل اليوم مع افتتاح انجلترا مشباينله حاجة واقف فى نصف القناتين السفلي
فننتظر فرصة واضحة
والى خايف النهاردة بلاش يشتغل عليه عشان فى كمية اخبار وكلها قوية