بصوا يا جماعة اللي عايز يرفع حاجة يقوللي و انا ارفها علي السايت بتاعي و اديكو رابط مباشر
Printable View
بصوا يا جماعة اللي عايز يرفع حاجة يقوللي و انا ارفها علي السايت بتاعي و اديكو رابط مباشر
تم شراء الكيبل من اعادة الاختبار على بركة الله
تم الحمد لله الدخول شراء علي الكبيل
للمراقبة بيع على الين السعر عند قاع القناة الحمراء
الملف المرفق 270122
الشراء بعد كسر القناة
الحمد لله لقد حققت في اليورو 60 نقطة :boxing: وهذا الشارت
الملف المرفق 270124
ولازال امر مفتوح للبوند فيها تقريباً 40 نقطة ربح وهذا الشارت
الملف المرفق 270125
الله ينور يا mhd_fmq
مبروك الارباح وطريقك اخضر علطول
الحمد لله على كل شيء
حققة الهدف في البوند 84 نقطة:boxing: وهذا الشارت
الملف المرفق 270126
وماقول اله الى الامام الى الامام ثوره ثوره :doh: اسف
ثروه ثروه :012:
والشكر للجميع :0031:
تم اغلاق الكيبل على +35 الحمدلله
تم اغلاق الكيبل علي + 27