معقولة دكتورنا العزيز بيقولي برافو ده كده النهاردة عيد
:AA: :18:
بالنسبة لرسم الفايبو انا طبعا متأكد من المؤشر بتاعك :015:
بس اعمل اية عم اليوت عودني اني استخدم الاداة اليدوية للفيبو ومن ساعتها مش قادر انسي استخدام الفايبو ولا نسبة 161%
:016:
Printable View
معقولة دكتورنا العزيز بيقولي برافو ده كده النهاردة عيد
:AA: :18:
بالنسبة لرسم الفايبو انا طبعا متأكد من المؤشر بتاعك :015:
بس اعمل اية عم اليوت عودني اني استخدم الاداة اليدوية للفيبو ومن ساعتها مش قادر انسي استخدام الفايبو ولا نسبة 161%
:016:
مجرد نظرة شخصية
الاستراتيجية بتقول صعود
ولكن نظرة شخصية بتقول انه حتى لو طلع مش هايكون كتير
وعشان كده (الى جانب مكسب اليورو بصراحة هههه) انا قلت انى مش هادخل الصفقة دى
وآسف جدا جدا اذا كنت عملت تشتيت، ولكن من محبتى للاخوان ومن باب الصدق
باقول اللى انا باعمله
واعتذر بشدة والله اذا لخبطت اى حد
السلام عليكم جميعا دكتور والله وحشتنا
على اى اساس الشرا يا حاج احمد؟؟!!!!
التزم يا حبى
حتى لو السعر عكس عليك وانت (ملتزم) هايرجع لك تانى يديلك فرصة للخروج، وقلناها دى قبل كده
انما اللى مش ملتزم لا يلومن الا نفسه
انت حبيبى والله
بس شوف قلنا كام مرة الناس تلتزم (النهاردة بس) وده يوريك اد ايه العامل النفسى مهم للمتاجرة
والله فيه واحد كان بيكلمنى على الياهو ماسنجر (من قبل مافتح الموضوع ده) وبعدين عمل هو استراتيجية خاصة بيه
وقالى انى اتابع معاه الصفقات
فأول يوم قالى انه دخل اربع صفقات منهم 3 (على ما اتذكر) خسروا
فجينا نراجع اول صفقة قالى على وقت الدخول وبعدين انا بصيت مالقيتش اى دليل للدخول (حسب استراتيجيه هو) فقلت له انت دخلت هنا ليه؟؟؟ فضل شوية كتير وبعدين قالى مش عارف هههههه
فقالى طيب سيبك من دى انا مش عارف انا دخلتها ليه اساسا
تعالى نشوف التانية
وتكرر نفس السيناريو
والمفاجأة انه تكرر فى ال 4 صفقات بما فيهم الكسبانة ههههه
لدرجة انه فى الآخر قالى هو كان فيه واحد تانى بيتريد ولا ايه هههههه والله بنفس النص
ودة يوريلك انك بتكون فى حالة تانية خااااااالص وانت قدام الشارت
وكانك متنوّم مغناطيسى هههههه
فبلاش تنساق ورا الشارت، واللى يخرجك من النوم الطغطاطيسى ده ههههه، هو الالتزاااااام التاااااااام بطريقة انت مجربها ومضمونة (قدر الامكان) وتمشى عليها زى القطر
وربنا يكرمنا اجمعين
معلش انى قلت القصة دى يا حبى، (ماحدش عارف مين اللى انا باحكى عليه)
ربنا يكرمكم أجمعين
انتم والله اللى ناس صافية ورايقة، والواحد فعلا بيحب يكون متواجد معاكم، سبحان الله
ربنا يديم المحبة اللهم آمين
وطبعا زى ما قال الشاعر المعروف
وباحب الناس الرايقة اللى بتضحك على طول
اما ولاد المتضايقة........ هههههه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيك يادكتور واحشنى والله والجميع إن شاء الله تكونوا بكل خير
دخلت امس واليوم بس مش عارف اتفقتوا عليه بخصوص الميعاد فلو الخميس مفيش مشكلة أما لو يوم الاثنين فمش هاعرف
اقول غير إنى جاى برضه عموما اخر جلسة لعلاجى غدا بإذن الله وكده كده انا فضيت وفاضى الفترة القادمة فأى وقت مفيش مشكلة بس أكون عارف قبلها ونتشرف بلقاءك وجميع الأخوان بإذن الله تعالى ,,,
يانهار اسود
بدل ما افتح صفقة شراء الكندي فتحت بيع بالغلط كنت اتكلم فالموبايل ومش حاسس
هههههههههه الحمدلله اغلقناها على خسارة :doh:
سبب دخول كان وصوله الرينج اليومي + خط فايبو 123 :0010:
للاسف فاتح الصفقة عند 51 ههههه بالقاااع
تم الخروج ب 20+ نقطة خضراء
من الباوند
هههههههه استاذى عبده باشا
يا عم وقعت قلبى لما لقيت انك مش هاتعرف تيجى غير الخميس والناس اتفقت على الاثنين
ماشى يا عم الحركات
المعاد باذن الله يوم الاثنين اللى جاى على الساعة 3 كده (عشان يبقى فى عز الحرررررررر) وعشان الناس اللى هاتسافر
انما المكان لسه
عاوزين مكان يكون تكييييييييييف عشان انا بافطس من الحر، ويكون فيه شافط للروائح (بصل وفسيخ وبلاوى زرقا انت عارف) انا مش عارف اليوم ده الواحد هايفهم ازاى؟!!!!
فلو فيه اى اقتراحات عن المكان يبقى كويس خالص
واهلا بيك يا حبى
والف الف سلامة على موضوع علاجك ده خير باذن الله
يابختيكوا يالى عايشين فى مصر لقاء واتنين واحنا اللى عايشين خارج مصر قاعدين نتفرج
بس ان شاء الله نلتقى والبروف قريبا بس المره دى عايزين كل اللى تقال بالصوت والصوره اتصرفوا بقى حتى الشخبطه على الورق برده عايزنها هههههه --- بجد كان نفسى اكون معاكم بس هى الظروف لقاء طيب مفيد كله حب واخاء وموفقين
والله يادكتور لازم نشوف لنا حل احنا المن خارج مصر
انا بستنى فرصة يارب ماتطول :)
السلام عليكم جميعا
وتحية خاصية للدكتور
حبيت اسلم بس وانا متابع دائم للشريط
اتمنى لك كل الخير والتوفيق يادكتور
:eh_s(7):